k232 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Jak gazownik mówił, że to przez gaz to czego Ci tego nie naprawi?
Ponio1767 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Po wizycie u mechanika i zamianie jednej cewki na stara wszystko bylo ok , palil na wszystkie cylindry jak do niego zajechalem .facet przeczyscil filtry i wtryski :] troche zanidbalem bo filtry i wtryski po 10 kkm wyczyscilem od zakupu a wczesniej bog wie kiedy byly czysczone. Mowie jak sa wieksze mrozy ponizej -10 dzisiaj po raz pierwszy od poczatku stycznia tak mi sie stalo , jak jest cieplej to wszystko ok chodzi pojezdze na benzynce wieczorem i jak rozgrzeje sie silnik mocniej to wtedy przelacze na lpg i zobacze czy bedzie check migal No wiec Pamowie tak , odpalilem auto , temp na zewnatrz -5 stopni , wylaczylem gaz , przejechalem sie na benzynie z 5 km po osiegnieciu 70 stopni silnika wlaczylem gaz i nie bylo zadnych check engine itp. Wywalilo mi takie bledy ktore skasowalem : 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY Wiem napewno ze to nie jest wina cewek zaplonowych bo i na benzynie wywalaloby checka i szarpalo buda na postoju jak to mialem okolo 20 stycznia przy mrozach -10 do -20 stopni . Jak jest cieplej i zagrzany sinikto ok na gazie , tylko na zilmnym silniku na gazie wywalilo mi dzis checka na gazie z rana . Mam pytanie , co oznaczaja dwa pierwsze bledy ? to cos powaznego bo sie nie znam , miesiac temu tego nie mialem . A jesli chodzi o cylindry to napewno nie wina cewek i swiec . Pozdrawiam Edytowane 11 Lutego 2017 przez Ponio1767
czechcu Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Masz za zu ubogo gaz ustawiony, niech gazownik się ogarnie albo go zmień Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 6 minutes later Masz za zu ubogo gaz ustawiony, niech gazownik się ogarnie albo go zmień Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Ponio1767 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Wtedy jak u niego bylem to nie wyrzucilo mi jeszcze tego bledu , jutro podjade i ogarne co i jak , dzieki , pozdrawiam.
czechcu Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Jak masz kabel to skasuj bledy i zrob loga 033 i wszystko będzie jasneWysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Ponio1767 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Błedy zostaly skasowane , przejade tak ze 100km i podepne zeby sprawdzic czy powrocily , niestety logów nie umiem robic , mam zwykly kabelek z allegro za 3 dyszki i polski vag sciagniety z neta
czechcu Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Czyli masz to co potrzebne. A jak zrobić logi było pisane na forum duuzzooo razy poczytaji do dzielaWysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
gsekulski Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Mialem podobny przypadek. Auto stracilo moc i bledy wypadania zaplonu na 3 cylindrach. Troche dziene aby 3 cewki na raz padly a swiece byly nowe. Bylo bardzo upalnie. Auto odpoczelo, zdjalem klemy z akumulatora wyczyscilem je oraz przewody. Po ponownym podlaczeniu aku wszystko ok. Spokoj do obecnej chwili.
KoWaL_89 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Czym czyściłeś klemy i przewody? Jakiś specyfik czy mechanicznie?
Marcin Gugu33 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 (edytowane) Jak można sprawdzić eżektor i odmę ? w drugiej części filmu widać, że przy większym moim oporze delikatnie i po woli uchodzi ciśnienie- czy to oznacza już nieszczelność i uszkodzenie? Kwalifikuje do wymiany? Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez Marcin Gugu33
lagru3 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Kiedy dmuchamy w zaworek jak na zdjęciu zaznaczone jest strzałka to membrana ma wpadać i puszczać powietrze? Czy ma być bez ruchu w przypadku dmuchnięcia? W drugą stronę nie przepuszcza powietrza. Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez lagru3
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) Ma puszczać, jak jest padnięty ten zaworek to zazwyczaj głównym objawem jest zasysanie korka oleju po odkręceniu. Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez przem8
zaraza23 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 dorzucę coś od siebie. wypadnie zapłonów, auto chodziło nierówno, na trasie mocno drżało jakby się po kostce brukowanej jechalo, momentami na postoju rzucało całą budą. jakis tam elektryk spojrzał i po błędach bez spr mówi cewki. Wymieniłem 4, dalej to samo. wracam do niego i mówi może świeca dostała. Wymieniłem 4. Dalej to samo... znalazł jakąś nieszczelność w dolocie, wymieniłem i dalej to samo. Już po podziękowałem, odpaliłem dr Google i szukam. Pierwsze co wyskakuje to odma. wiec wymieniłem ale ten zawór do góry, potem ktoś mnie uświadomił że niżej jest jeszcze 1. I to właśnie małe gówienko które wygląda jak końcówka od węża w ogrodzie prawie unieruchamia silnik .... z awarii za 30pln wyszło 450 za cewki plus 200 za świece i 80 za dwie odmy. plus 50 dałem temu super elektrykowi choć chyba nic mu się nie należało. 3k temu założyłem gaz więc przynajmniej bede miał spokój z cewkami i swiecami na przyszłość pozdro
jareckiKrk Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 Witam. Ma ktoś zdjęcie z lokalizacją zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej? Zdjęcia z tematu wygasły i prosiłbym o re-upload. Pozdrawiam JareckiKrk
sitar Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 1 godzinę temu, jareckiKrk napisał: Witam. Ma ktoś zdjęcie z lokalizacją zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej? Zdjęcia z tematu wygasły i prosiłbym o re-upload. Pozdrawiam JareckiKrk
FiFfson Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Miałem to samo, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem i nieszczęsny błąd P1297. Problem polega na tym, że wymieniłem zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej i wypadanie zapłonów ustało, rzucanie silnikiem też jednak błąd P1297 pozostał. Falują mi obroty, potrafią przez jakiś czas trzymać się na 1100 po czym falować między 900-1100. Wyczytałem na forum, że może być to wina zaworu DV może miał ktoś taki przypadek? Dodatkowo chciałem zapytać czy to normalne, że zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej miał lekki nalot oleju jak i trójnik do którego wchodzi?
przem8 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Błąd od dv więc nie wiem czemu go jeszcze nie sprawdziłeś. Uszkodzona dv'ka może powodować takie objawy, nawet niedawno rzucił mi się temat z takim problemem. Nalot oleju w odmie to nic nadzwyczajnego i jego śladowa ilość jest dopuszczalna.
FiFfson Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Nie sprawdziłem go bo dzisiaj wymieniłem ten zawór od skrzyni korbowej i szczerze mówiąc po objawach jakie miałem i z tego co wyczytałem na forum myślałem, że skończy się na jego wymianie. To w takim razie jutro biorę się za sprawdzenie DV, a co do oleju to mnie pocieszyłeś bo martwiłem się już, że to coś z odmą. Wielkie dzięki za pomoc jutro dam znać czy to faktycznie DV.?
przem8 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Jeśli już jest błąd to bardziej niż pewne, chyba, że jakaś nieszczelność w dolocie.
FiFfson Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Wyczytałem właśnie, że padnięty zawór od skrzyni korbowej jest konsekwencją padniętej DV-ki, także jutro sprawdzę DV-ke. Jak okaże się dobra to postaram się sprawdzić dolot, chyba że jutro mi się uda coś na oko zauważyć w dolocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się