djark00s Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam Mam pytanie dotyczace turbiny . Mam problem z turbinka mianowicie auto jedzie normalnie przyspiesza normalnie wszystko nie dymi itp . Turbina swiszczy az za bardzo na zewnatrz bardzo to slychac w srodku tak samo jakby odkurzacz jakis byl wlaczony . Dzwiek ustaje tylko wtedy jak bardzo dynamicznie przyspieszam na ktoryms biegu. przy wysokich obrotach dzwiek ustepuje natomiast do 3500 jest caly czas slyszalny. Co to moze byc ? od czego zaczac co posprawdzac ?
LAKIER88 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Moze auto ma usuniętego kata i przez to tak ją słyszysz ??
andy_sky Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 sprawdź paluchem czy nie masz luzu na wirniku
rusektdi Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Wycięty kat chyba by to wiedzial ze ma ;d
djark00s Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 kat jest na swoim miejscu swistac ma bo to nie moj 1szy diesel . ale nie jak odkurzacz
clinque Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zaczelo sie nagle, czy odkad kupiles swista? Bo jesli od zawsze, to moze srodek kata jest wypie.... a wyglada jakby byl kolego
pastaldo Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 czyli pewnie kata niema i dlatego.
szyku Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 hmm ;] ja nie mialem kata i świstało ale nie przesadnie .. teraz też nie mam w kolejnym aucie i śwista ale nie przesadnie ;] właśnie niektórzy tak mają że śwista tak zaje***** ja bym tak chciał
pastaldo Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 hmm ;] ja nie mialem kata i świstało ale nie przesadnie .. teraz też nie mam w kolejnym aucie i śwista ale nie przesadnie ;] właśnie niektórzy tak mają że śwista tak zaje***** ja bym tak chciał żałuj fajny efekt jak kręcisz do 3000rpm a tam jeszcze świst słychac
clinque Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 tak kupilem swista . masz odpowiedz, pewnikiem jest wydlubany srodek z kata Pozdrawiam
cowboy1 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 nie szukaj problemow ,tylko jezdzic,pozdro
DeeJay_Kill Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 sprawdzić luz na wirniku, jak już ktoś wspomniał+logi i nie szukajmy dziury w całym;]
szyku Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 hmm ;] ja nie mialem kata i świstało ale nie przesadnie .. teraz też nie mam w kolejnym aucie i śwista ale nie przesadnie ;] właśnie niektórzy tak mają że śwista tak zaje***** ja bym tak chciał żałuj fajny efekt jak kręcisz do 3000rpm a tam jeszcze świst słychac Żałuje......
djark00s Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 hehe okej dzieki za odpowiedzi chlopaki .
dorken23 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 U mnie też słychać turbinkę, ale tak to już jest po wymianie. Pierwsza się zatarła, więc regenerowana wjechała. Świst jest głośniejszy od oryginału +- 20%, ale radość z jazdy wróciła.
Armi Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Świst to nie problem, gorzej jak turbina wydaje odgłosy jadącej w oddali karetki
pieciajek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A nikt nie napisał żeby zdiął węża i poświecił i sprawdził czy czasem któraś z łopatek nie jest uszkodzona, minimalne uszkodzenie którejkolwiek powoduje straszny gwizd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się