Hativ3 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Hello,I've done the MCE swap, but the high beam does not work. I have bi-xenon and have coded the MCE to 3 "Bi-xenon without daytime running lights". 23/16 und 23/18 are in 32/21 and 32/22. Does anyone have an idea?Thanks alot! Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Hativ3
pajda Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 jak masz zamontowane bixenony, to czy przy satrym module z b6 jak zapalałeś drogowe, to h7 też się zapalało?? musisz odciąć kable w lampie od żarówek z h7. w tej chwili moduł wysyła za słabe napięcie do odpalenia długich. wcześniej było i przesłona z bixa i h7. teraz moduł daje moc tylko na przesłone... ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- ewentualnie przekaźnik cię uratuje... poczytaj moją dyskusję z kfx-em na począktu wątka, też miałem ten problem... jaki to ma być przekaźnik ? gdzie mam go wpiąć ?
witek1234 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) witam czy ktoś z was po wymianie MCE na B7 boryka się z tym błędem nie jest on częsty i ponowne wyłączenie i włączenie świateł go kasuje ale jest to denerwujące ... MCE mam L 01498 żarówka światła postojowego; prawa (M3) 29-00 - zwarcie z masą ja temat rozwiązałem jak coś PW Edytowane 4 Marca 2016 przez witek1234
Mateusz91 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 witam czy ktoś z was po wymianie MCE na B7 boryka się z tym błędem nie jest on częsty i ponowne wyłączenie i włączenie świateł go kasuje ale jest to denerwujące ... MCE mam L 01498 żarówka światła postojowego; prawa (M3) 29-00 - zwarcie z masą witam. Ja mam ten sam problem. Kupiłem drugi moduł i jest to samo;/
Bromchit Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Moduł jest bardziej czuły, pomimo że błąd wskazuje na zwarcie, może być słaby styk w oprawce i dlatego tak się dzieje, lub problem robi sama żarówka. Może macie ledy włożone. U mnie nigdy nie było tego błędu co u was, ale czasem wskakuje błąd podświetlenia tablicy, a tam już mam ledy. Zauważyłem, że błąd pojawia się gdy akumulator rozładuje się częściowo (np. po słuchaniu muzyki), oczywiście silnik odpala bez problemu. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez Bromchit
mik-17 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Pytanie takie, jaki MCE wybrać J , L czy M ? po takim czasie może macie jakieś doświadczenia który jest lepszy, gorszy , bezproblemowy, bardziej wypasiony ?? zakładam że podłączenie pinologii wszystkie mają takie same jak opisany w pierwszym poście MCE L ?? Dlaczego na allegro J jest najdroższy a L najtańszy ??
Mateusz91 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Jak by ktoś chciał podkowę to mam z 2 szt na sprzedaż - Prowadzę auto szyby to coś tam wydarłem . Pytanie takie, jaki MCE wybrać J , L czy M ? po takim czasie może macie jakieś doświadczenia który jest lepszy, gorszy , bezproblemowy, bardziej wypasiony ?? zakładam że podłączenie pinologii wszystkie mają takie same jak opisany w pierwszym poście MCE L ?? Dlaczego na allegro J jest najdroższy a L najtańszy ?? Moduły J,L,N maja takie same funkcje. Ja ma założony moduł L i światło wsteczne zapala się z opóźnieniem. Przy module J podobno tego nie ma. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Mateusz91
Ra4al Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Jestem po swapie MCE na ten z B7 i mam kilka uwag co do opisu które należałoby poprawić. Po pierwsze po co odcinać kable od pinów B16 i B18 jeżeli mamy już je podłączone do naszych przyszłych DRL i mamy odpowiednie przewody?? Lepiej odłączyć przesłony od H7 w lampie i pociągnąć nowe sterowanie przesłon do pinów C21 i C22. Mniej cięć starej instalacji i do sterowania przesłonami spokojnie wystarczy przewód 0.5mm2 do H7 trzeba by lekko grubszy Kolejna sprawa to łączenie pinu B2 z C30!!! Bzdura, powodujemy jedynie zwarcie i brak lewego wstecznego. Przecież pod C30 podajemy masę a z B2 wychodzi + na lampę. Jak już jesteśmy przy pinie C30, to podanie stałej masy na niego powoduje wyłączenie DRL a nie włączenie, zanik masy powoduje iż DRL działa. 3h spędziłem nad tym dla czego DRL nie bangla... Zapewne podobnie jest z CLH ale zabrakło mi wczoraj już sił i chęci aby to sprawdzić. Na razie to tyle, teraz muszę wykombinować jak w avancie dołączyć jeszcze jedną p21 do każdej lampy tylnej aby pozbyć się błędu
kaju Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 dajesz z lewej do prawej mostek, żarówke w PM i nic więcej przy lampach nie robisz z tyłu. żarzy się pozycja, stop i pm. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ra4al Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) O widzisz o mostku nie pomyślałem. Przeciwmgielne mam wsadzone i pociągnięte osobną wiązką tak jak w B7 Ogólnie to MCE z B7 jest mega czułe, bo mam ledy w przednich postojówkach i podświetleniu rejestracji i na module z B6 nie było błędu a teraz jest :/ Edytowane 14 Września 2016 przez Ra4al
kaju Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 o mostku masz info w pierwszym poście. a o czułe jest rzeczywiście. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ra4al Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) No to teraz napiszę że jest jeszcze lepiej. Wychodzi iż prawy tylny stop świeci cały czas i mostek w tej lampiem nie powoduje usunięcia błędu... Za to w lewej mostek pomaga, do pierwszego użycia kierunkowskazu... Dobra problem zażegnany, błędnie podłączyłem szaro czerwone kabelki w kostce C Edytowane 14 Września 2016 przez Ra4al
kaju Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 brawo Ty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk z ciekawości: ile czasu Ci zajął swap? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ra4al Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Dzięki dzięki Swap zajął około 8-10h, z dużymi przerwami na sprawy służbowe, więc realny czas to ok 6h spokojnej pracy. Dużo ułatwiłyby wyjmaki do pinów, tak to trzeba było kombinować ze szpilkami, choć po chwili opanowałem sztukę do perfekcji Jeżeli ktoś będzie potrzebować to służę pomocą Teraz jeszcze walczę z ledami w postojówkach i oświetleniu rejestracji, jutro będę sprawdzać jak działają kondensatory i zdam relację, gdyż chciałbym uniknąć rezystorów Edytowane 15 Września 2016 przez Ra4al
kaju Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 w tablice brałem z allegro pod Q7 - od roku walą jak złe, ani razu się nie odezwały. a z przodu włączyłem US więc mam gdzieś ledy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
cinkers Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Ktoś ma link do tego wątku: Opis jak założyć lusterko z B7 bez podkowy do uchwytu B6 znajdziecie tutaj:Prośba o pomoc - Audi A3 2004 rok - problem z wentylatorami - Na Każdy Temat - Audi A4 Klub Polska
ZbYnio_ Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie, wreszcie zdobyłem się na tego moda (cała noc w garażu i ból w palcach od wyciągania pinów Czujnik deszczu, lusterko, MCE z B7 włącznik światłe bez funkcji AUTO i bez CLH. Mam 4 problemy: 1 - światła cofania włączają się z opóźnieniem 2 sek. 2 - światła mijania wyłączają się z opóźnieniem 2 sek. 3 - przy włączaniu zapłonu migną światła mijania. 4 - po włączeniu świateł mijania (bi-xenon) nie kalibruje się poziomowanie Jakieś pomysły? Edytowane 15 Stycznia 2017 przez ZbYnio_
cinkers Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest okWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ZbYnio_ Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, cinkers napisał: Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kodowałem, ale może niepoprawnie 3 godziny temu, cinkers napisał: Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zrobiłem kalibrację VCDS wysokości xenonów i teraz po uruchomieniu silnika kalibrują się. Zauważyłem teraz, że wyświetliło mi błędy od tylnych lamp, ktoś chyba już o tym pisał. Możecie opisać procedurę kodowania i co jest istotne bo denerwuje mnie to miganie xenonami po uruchomieni zapłonu i zwłoka ze wstecznym i mijania. Edytowane 15 Stycznia 2017 przez ZbYnio_
pajda Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Zwłoka wstecznego to norma przy mce z b7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się