Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Instalacja czujnika deszczu + MCE Swap z B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hello,

I've done the MCE swap, but the high beam does not work. I have bi-xenon and have coded the MCE to 3 "Bi-xenon without daytime running lights". 23/16 und 23/18 are in 32/21 and 32/22. Does anyone have an idea?

Thanks alot!

Edytowane przez Hativ3
Opublikowano

jak masz zamontowane bixenony, to czy przy satrym module z b6 jak zapalałeś drogowe, to h7 też się zapalało??

musisz odciąć kable w lampie od żarówek z h7. w tej chwili moduł wysyła za słabe napięcie do odpalenia długich. wcześniej było i przesłona z bixa i h7. teraz moduł daje moc tylko na przesłone...

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

ewentualnie przekaźnik cię uratuje...

poczytaj moją dyskusję z kfx-em na począktu wątka, też miałem ten problem...

jaki to ma być przekaźnik ? gdzie mam go wpiąć ?

Opublikowano (edytowane)

witam
czy ktoś z was po wymianie MCE na B7 boryka się z tym błędem nie jest on częsty i ponowne wyłączenie i włączenie świateł go kasuje ale jest to denerwujące ... MCE mam L

01498 żarówka światła postojowego; prawa (M3)
29-00 - zwarcie z masą
ja temat rozwiązałem jak coś PW
Edytowane przez witek1234
Opublikowano

witam

czy ktoś z was po wymianie MCE na B7 boryka się z tym błędem nie jest on częsty i ponowne wyłączenie i włączenie świateł go kasuje ale jest to denerwujące ... MCE mam L

01498 żarówka światła postojowego; prawa (M3)
29-00 - zwarcie z masą

witam. Ja mam ten sam problem. Kupiłem drugi moduł i jest to samo;/

Opublikowano (edytowane)

Moduł jest bardziej czuły, pomimo że błąd wskazuje na zwarcie, może być słaby styk w oprawce i dlatego tak się dzieje, lub problem robi sama żarówka. Może macie ledy włożone. U mnie nigdy nie było tego błędu co u was, ale czasem wskakuje błąd podświetlenia tablicy, a tam już mam ledy. Zauważyłem, że błąd pojawia się gdy akumulator rozładuje się częściowo (np. po słuchaniu muzyki), oczywiście silnik odpala bez problemu.

Edytowane przez Bromchit
Opublikowano

Pytanie takie, jaki MCE wybrać J , L czy M ? po takim czasie może macie jakieś doświadczenia który jest lepszy, gorszy , bezproblemowy, bardziej wypasiony ?? zakładam że podłączenie pinologii wszystkie mają takie same jak opisany w pierwszym poście MCE L ??

Dlaczego na allegro J jest najdroższy a L najtańszy ??

Opublikowano (edytowane)

Jak by ktoś chciał podkowę to mam z 2 szt na sprzedaż - Prowadzę auto szyby to coś tam wydarłem .

Pytanie takie, jaki MCE wybrać J , L czy M ? po takim czasie może macie jakieś doświadczenia który jest lepszy, gorszy , bezproblemowy, bardziej wypasiony ?? zakładam że podłączenie pinologii wszystkie mają takie same jak opisany w pierwszym poście MCE L ??

Dlaczego na allegro J jest najdroższy a L najtańszy ??

Moduły J,L,N maja takie same funkcje. Ja ma założony moduł L i światło wsteczne zapala się z opóźnieniem. Przy module J podobno tego nie ma.

Edytowane przez Mateusz91
Opublikowano

Jestem po swapie MCE na ten z B7 i mam kilka uwag co do opisu które należałoby poprawić.

Po pierwsze po co odcinać kable od pinów B16 i B18 jeżeli mamy już je podłączone do naszych przyszłych DRL i mamy odpowiednie przewody?? Lepiej odłączyć przesłony od H7 w lampie i pociągnąć nowe sterowanie przesłon do pinów C21 i C22. Mniej cięć starej instalacji i do sterowania przesłonami spokojnie wystarczy przewód 0.5mm2 do H7 trzeba by lekko grubszy ;)
Kolejna sprawa to łączenie pinu B2 z C30!!! Bzdura, powodujemy jedynie zwarcie i brak lewego wstecznego. Przecież pod C30 podajemy masę a z B2 wychodzi + na lampę.

Jak już jesteśmy przy pinie C30, to podanie stałej masy na niego powoduje wyłączenie DRL a nie włączenie, zanik masy powoduje iż DRL działa. 3h spędziłem nad tym dla czego DRL nie bangla... Zapewne podobnie jest z CLH ale zabrakło mi wczoraj już sił i chęci aby to sprawdzić.

Na razie to tyle, teraz muszę wykombinować jak w avancie dołączyć jeszcze jedną p21 do każdej lampy tylnej aby pozbyć się błędu ;)

Opublikowano

dajesz z lewej do prawej mostek, żarówke w PM i nic więcej przy lampach nie robisz z tyłu. żarzy się pozycja, stop i pm.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

O widzisz o mostku nie pomyślałem. Przeciwmgielne mam wsadzone i pociągnięte osobną wiązką tak jak w B7 ;)

Ogólnie to MCE z B7 jest mega czułe, bo mam ledy w przednich postojówkach i podświetleniu rejestracji i na module z B6 nie było błędu a teraz jest :/

Edytowane przez Ra4al
Opublikowano

o mostku masz info w pierwszym poście. a o czułe jest rzeczywiście.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

No to teraz napiszę że jest jeszcze lepiej. Wychodzi iż prawy tylny stop świeci cały czas i mostek w tej lampiem nie powoduje usunięcia błędu... Za to w lewej mostek pomaga, do pierwszego użycia kierunkowskazu...

Dobra problem zażegnany, błędnie podłączyłem szaro czerwone kabelki w kostce C :P

Edytowane przez Ra4al
Opublikowano

brawo Ty :grin:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

z ciekawości: ile czasu Ci zajął swap?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Dzięki dzięki :D
Swap zajął około 8-10h, z dużymi przerwami na sprawy służbowe, więc realny czas to ok 6h spokojnej pracy. Dużo ułatwiłyby wyjmaki do pinów, tak to trzeba było kombinować ze szpilkami, choć po chwili opanowałem sztukę do perfekcji :P

Jeżeli ktoś będzie potrzebować to służę pomocą ;)

Teraz jeszcze walczę z ledami w postojówkach i oświetleniu rejestracji, jutro będę sprawdzać jak działają kondensatory i zdam relację, gdyż chciałbym uniknąć rezystorów ;)

Edytowane przez Ra4al
Opublikowano

w tablice brałem z allegro pod Q7 - od roku walą jak złe, ani razu się nie odezwały. a z przodu włączyłem US więc mam gdzieś ledy :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Panowie, wreszcie zdobyłem się na tego moda (cała noc w garażu i ból w palcach od wyciągania pinów :)

Czujnik deszczu, lusterko, MCE z B7 włącznik światłe bez funkcji AUTO i bez CLH.

Mam 4 problemy: 

1 - światła cofania włączają się z opóźnieniem 2 sek.

2 - światła mijania wyłączają się z opóźnieniem 2 sek.

3 - przy włączaniu zapłonu migną światła mijania.

4 - po włączeniu świateł mijania (bi-xenon) nie kalibruje się poziomowanie

Jakieś pomysły?

Edytowane przez ZbYnio_
Opublikowano

Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, cinkers napisał:

Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Kodowałem, ale może niepoprawnie :) 

3 godziny temu, cinkers napisał:

Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zrobiłem kalibrację VCDS wysokości xenonów i teraz po uruchomieniu silnika kalibrują się.

Zauważyłem teraz, że wyświetliło mi błędy od tylnych lamp, ktoś chyba już o tym pisał.

Możecie opisać procedurę kodowania i co jest istotne bo denerwuje mnie to miganie xenonami po uruchomieni zapłonu i zwłoka ze wstecznym i mijania.

Edytowane przez ZbYnio_
Opublikowano

Zwłoka wstecznego to norma przy mce z b7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...