Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Bi-xenon - parowanie - jak temu zapobiec ? i jaki % zaparowania u Was ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To w B7 bix'y tez parują :shocked::polew:??

no ba.. a schowek myslisz że poprawili ? :naughty:

u mnie światełka ok cały czas... zobaczymy jak długo...

:laghing2: :bag: :laghing2: nie mam więcej pytań :naughty:

Opublikowano

dziwne bo caly czas czytalem na forum ze w b7 lampy nie paruja.Schowek chyba poprawili bo u mnie nic sie nie dzieje z nim ....

Opublikowano

W B7 reflektory niestety też parują :/

Jestem zadowolony z dotychczasowych efektów jakie przyniosło założenie folii - w ubiegłym tygodniu ten sam zabieg przeprowadziłem na lewej lampie. Przy naprawdę dużej wilgotności powietrza lub przy sporych skokach temperatury, jak narazie jedyny negatywny efekt to cieniutki paseczek (wysokość ok 2mm w dolnej części klosza, jednak tylko na części długości - nie paruje już tak mocno). W porównaniu do tego co działo się wcześniej - dla mnie bomba. Nic, testuję dalej :)

Opublikowano

Da sie dokupic ten sam element regulujacy?

Opublikowano

No niby nie trzeba ale zeby nie bylo niedomowien to prosze:

xenonabdichten8e1.jpg

xenonabdichten8e2.jpg

koledzy co do oringu to czy on nie jest taki sam jak w filtrze oleju ( jak kupuje się wkład filtra oleju to są 2 oringi) ?

Opublikowano

Poczytaj ten wątek dokładniej niż to teraz zrobiłeś, bo jest w nim gdzieś napisane, jakie oringi są potrzebne do regulacji w bix'ach. :wink4:

Opublikowano

Witam,

Potwierdzam patent z folią - działa! :polew:

Nie jest to może zbyt ambitne rozwiązanie a nawet powiedziałbym że obciachowe, no ale cóż... działa :good:

Jak będę miał więcej czasu i ochoty to spróbuję wymienić uszczelki (oringi). Póki co poszedłem na łatwiznę!

Dlatego polecam to rozwiązanie innym leniom ! :>

Pozdro

Opublikowano

Wymiana oringow jest rownie prosta,a estetyczna i dziala :evil:

Opublikowano

Panowie jak sprawdza sie ten patent z oringami bo oczywiscie ja także mam ten problem.

Opublikowano

Dopiero teraz znalazłem ten wątek i czegoś nie rozumiem, mam te lampy w swoim aucie ale mi nie parują.

Może niemieć coś kombinował jak nim jeszcze jeździł ?

Opublikowano

Dopiero teraz znalazłem ten wątek i czegoś nie rozumiem, mam te lampy w swoim aucie ale mi nie parują.

Może niemieć coś kombinował jak nim jeszcze jeździł ?

ludzie roznie to robia...kumpel wyciagal pierwszy raz reflektor bi xenon w b6-wyciaga,obraca do gory spodem a tam wypalona dziura ze trzy palce wlozyl :co:

Opublikowano

W moich bixach problem parowania rozwiązałem zainspirowany pomysłowością poprzedników...faktycznie woda może się pojawić w lampie kilkoma drogami ale najbardziej prawdopodobny jest otwór do regulacji wysokosci lampy. Ja rozwiązałem to następujaco: po pierwsze wyczyścic trzpień i lampę w miejscu styku lampy z trzpieniem. Po drugie wyjęcie oringa i psikniecie go silikonem w sprayu. Po trzecie jako że lampy reguluje raz w roku miejsce styku trzpienia i lampy (wgłebienie) uszczelniłem bitumicznym uszczelniaczem dekarskim. Użyłem akurat soudala bo miałem napoczętego. Taki uszczelniacz pozostaje długo elastyczny więc nawet po kilku dniach można lampę wyregulować. Dodatkowo jest wodoodporny i wodoszczelny. Jak na razie patent działa...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja dzisiaj także w moich bixach wymieniłem oring. Zasilikonowałem dobrze na około tej regulacji i mam nadzieje że będzie okej.

Opublikowano

Spray jest za rzadki chyba ze kupisz taki white gray za 50 zl :blink: .Jesli dobierze sie dobry o-ring to nie trzeba smarem smarowac.

Opublikowano

skoro odgrzaliście to potwierdzam że wymiana tego durnego oringu pomaga... podejrzewam że na tyle na ile starcza fabryczny... pewnie z 4-5 latek... ja w każdym razie od półtorej roku nie mam problemów (o ile dobrze pamiętam - zerknijcie sobie na daty postów)

także można sobie darować, folie :sick3: czy inne cuda pod maską...

Opublikowano

Już mam . Kupiłem wazelinę tech. w buteleczce i nie zwróciłem uwagi że to spray.Ale już mam odpowiednią.

Lampa już *wypieczona* w piekarniku (100 stopni ) 40 min, feralny oring oraz jego okolice oczyszczone, zmontowane ,zawazelinowane i czekam na efekty.

Kłopoty z parowaniem lampy rozpoczęły się ok. 2 mies. temu jak umyłem pod wysokim ciśnieniem silnik i całą komorę(lampy też), a lampy nie są stare bo z końca 2009 r.

Opublikowano

A może ktoś zmierzyć fizycznie, przy rozebranych lampach średnicę osi tego elementu, na którym oring jest założony i średnicę otworu (post 152) do A4 B7? Bo jak pojechałem dobrać oring to powiedzieli, że te wymiary są jak z NASA :decayed:

Gumki się róznią od siebie, więc najlepiej byłoby mieć wymiary otworu do którego oring jest przeznaczony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...