KOval81 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 To w B7 bix'y tez parują ?? no ba.. a schowek myslisz że poprawili ? u mnie światełka ok cały czas... zobaczymy jak długo... :laghing2: :laghing2: nie mam więcej pytań
HiRide Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 dziwne bo caly czas czytalem na forum ze w b7 lampy nie paruja.Schowek chyba poprawili bo u mnie nic sie nie dzieje z nim ....
Bart-S Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 W B7 reflektory niestety też parują :/ Jestem zadowolony z dotychczasowych efektów jakie przyniosło założenie folii - w ubiegłym tygodniu ten sam zabieg przeprowadziłem na lewej lampie. Przy naprawdę dużej wilgotności powietrza lub przy sporych skokach temperatury, jak narazie jedyny negatywny efekt to cieniutki paseczek (wysokość ok 2mm w dolnej części klosza, jednak tylko na części długości - nie paruje już tak mocno). W porównaniu do tego co działo się wcześniej - dla mnie bomba. Nic, testuję dalej
Bieniek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Da sie dokupic ten sam element regulujacy?
oktawiusz5 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 No niby nie trzeba ale zeby nie bylo niedomowien to prosze: koledzy co do oringu to czy on nie jest taki sam jak w filtrze oleju ( jak kupuje się wkład filtra oleju to są 2 oringi) ?
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Poczytaj ten wątek dokładniej niż to teraz zrobiłeś, bo jest w nim gdzieś napisane, jakie oringi są potrzebne do regulacji w bix'ach.
agresiva Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam, Potwierdzam patent z folią - działa! Nie jest to może zbyt ambitne rozwiązanie a nawet powiedziałbym że obciachowe, no ale cóż... działa Jak będę miał więcej czasu i ochoty to spróbuję wymienić uszczelki (oringi). Póki co poszedłem na łatwiznę! Dlatego polecam to rozwiązanie innym leniom ! :> Pozdro
Bieniek Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Wymiana oringow jest rownie prosta,a estetyczna i dziala
agresiva Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 A są dedykowane oringi do tego rozwiązania czy trzeba dobierać coś na "macanego"?
P-U-M-A Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Panowie jak sprawdza sie ten patent z oringami bo oczywiscie ja także mam ten problem.
NoJA Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Dopiero teraz znalazłem ten wątek i czegoś nie rozumiem, mam te lampy w swoim aucie ale mi nie parują. Może niemieć coś kombinował jak nim jeszcze jeździł ?
marcin_o23 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 o się narazie ciesz :gwizdanie:
HiRide Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Dopiero teraz znalazłem ten wątek i czegoś nie rozumiem, mam te lampy w swoim aucie ale mi nie parują. Może niemieć coś kombinował jak nim jeszcze jeździł ? ludzie roznie to robia...kumpel wyciagal pierwszy raz reflektor bi xenon w b6-wyciaga,obraca do gory spodem a tam wypalona dziura ze trzy palce wlozyl
hormon Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 W moich bixach problem parowania rozwiązałem zainspirowany pomysłowością poprzedników...faktycznie woda może się pojawić w lampie kilkoma drogami ale najbardziej prawdopodobny jest otwór do regulacji wysokosci lampy. Ja rozwiązałem to następujaco: po pierwsze wyczyścic trzpień i lampę w miejscu styku lampy z trzpieniem. Po drugie wyjęcie oringa i psikniecie go silikonem w sprayu. Po trzecie jako że lampy reguluje raz w roku miejsce styku trzpienia i lampy (wgłebienie) uszczelniłem bitumicznym uszczelniaczem dekarskim. Użyłem akurat soudala bo miałem napoczętego. Taki uszczelniacz pozostaje długo elastyczny więc nawet po kilku dniach można lampę wyregulować. Dodatkowo jest wodoodporny i wodoszczelny. Jak na razie patent działa... 1
P-U-M-A Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Ja dzisiaj także w moich bixach wymieniłem oring. Zasilikonowałem dobrze na około tej regulacji i mam nadzieje że będzie okej.
HiRide Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Spray jest za rzadki chyba ze kupisz taki white gray za 50 zl .Jesli dobierze sie dobry o-ring to nie trzeba smarem smarowac.
GRazny Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 skoro odgrzaliście to potwierdzam że wymiana tego durnego oringu pomaga... podejrzewam że na tyle na ile starcza fabryczny... pewnie z 4-5 latek... ja w każdym razie od półtorej roku nie mam problemów (o ile dobrze pamiętam - zerknijcie sobie na daty postów) także można sobie darować, folie czy inne cuda pod maską...
solto1 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Już mam . Kupiłem wazelinę tech. w buteleczce i nie zwróciłem uwagi że to spray.Ale już mam odpowiednią. Lampa już *wypieczona* w piekarniku (100 stopni ) 40 min, feralny oring oraz jego okolice oczyszczone, zmontowane ,zawazelinowane i czekam na efekty. Kłopoty z parowaniem lampy rozpoczęły się ok. 2 mies. temu jak umyłem pod wysokim ciśnieniem silnik i całą komorę(lampy też), a lampy nie są stare bo z końca 2009 r.
Rudi Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 A może ktoś zmierzyć fizycznie, przy rozebranych lampach średnicę osi tego elementu, na którym oring jest założony i średnicę otworu (post 152) do A4 B7? Bo jak pojechałem dobrać oring to powiedzieli, że te wymiary są jak z NASA Gumki się róznią od siebie, więc najlepiej byłoby mieć wymiary otworu do którego oring jest przeznaczony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się