Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To wynika z tego, że biorąc moduł MCE z seata Exeo, można się pobawić w ciekawe kodowania...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja zakupiłęm mouł wraz z manetkami z A6 z 2010r. za 120zł z manetkami :DPrzełącznik Zespolony Manetki Audi A6 4F0953549D (4312976691) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Myślę to na dniach zamontować do mojego Avancika A4 B6 z 2003 :P myślę, że podejdzie kodowanie bez problemu :) Jak już wyrezam tempomacik to dam zanć jak poszło :P

Ta wersja może okazać się alternatywą dla tych sępów z allegro.pl,. którzy krzyczą sobie krocie za części do B6...:grin:

Opublikowano

Manetka kierunków i tempomatu pasują zamiennie między furami, ale moduł...

Widziałeś już gdzieś takiego swapa?

Jeśli nawet miałby pasować to raczej pod nowszą kierę np z B7 (ta sama epoka).

Opublikowano

Modul nie podejdzie

Opublikowano

Całość wygląda identycznie jak do B6, więc nie sądzę by zaistniały jakieś problemy przy montażu :) moduł jest identyczny jak te montowane w B6 :) Jedyny problem jaki może się pojawić to brak obsługi modułu przez ECU w tej wersji.

Opublikowano

Wyglada tak samo owszem. Mialem taki modul z A6, z ciekawosc wpialem w instalacje B6, nawet sie z nim nie polaczylem vagiem

Opublikowano

hehe do kazdej b6 mozna zamontowac tempomat. potrzebujesz tylko kilku rzeczy kodowanie i to wszystko :)

Opublikowano

pazura21u2,

wiem, że to slogan, ale zacznij od przeczytania pierwszej strony tego wątku.

Dowiesz się jak sprawdzić jaki masz obecnie moduł kierownicy zamontowany w swoim aucie. Pod tempomat potrzebujesz co najmniej mid-line.

Zakup samej manetki tempomatu to max 60zł. W dziale sprzedam znajdziesz nawet nieco taniej.

Opublikowano

Panowie pytanie zasadnicze posiadam A4 B6 2.0 ALT 2001r skrzynia multitronic chodzi mi po głowie zamontowanie kiery multifunkcyjnej i pytanie mam zasadnicze czy jest możliwość aby np kierownica multiplifunkcyjna np z a6 c6 z manetkami do biegów działała z moim multitronicem? Jest w ogóle opcja sterowania biegami przy kierownicy dla multitronica? Posiadam jego chyba najstarsza wersje 6 biegową...

Opublikowano

Ja mam multitronica, i mam kierę z najnowszego a4 po lifcie, łopatki działają, multifunkcja też :)

Opublikowano

Witam,

Kupiłem kierownicę mulltifunkcyjną do mojej B7 (BLB). Mam tempomat i moduł kierownicy w wersji High. Czy muszę wymienić też taśmę, czy też wystarczy sama kierownica z odpowiednią wiązką?

Pozdrawiam

Opublikowano

U... :kwasny:

Łącznik 4E0-972-133 tez potrzebny pewnie?

Opublikowano

kupisz tasme z wiazka to nie bedziesz potrzebowal

i prosze Cie... uzupelnij profil :wink:

Opublikowano (edytowane)

Już uzupełniam - dziwne, że zniknął po zmianie layoutu na forum... :kwasny:

Czyli podsumowując - mam kierownicę z kabelkiem jak na foto. Potrzebuję taśmę i łącznik. Tak?

2psge463.jpg

Edytowane przez szwarcu1
Opublikowano

Czy występowala wersja S4 w B6 z multimedialna kierownica, bo z łopatkami widzialem, ale z przyciskmi nie. Ciekawe czy dałoby wsadzic do takiej S4 B6 kiere z łopatkami i mutimediami od B7?

Opublikowano (edytowane)

Już uzupełniam - dziwne, że zniknął po zmianie layoutu na forum... :kwasny:

Czyli podsumowując - mam kierownicę z kabelkiem jak na foto. Potrzebuję taśmę i łącznik. Tak?

2psge463.jpg

Kupujesz tylko taśme 12pin. Łącznika 4pin nie zmieniasz bo masz B7.

Edytowane przez biggman
Opublikowano

Już uzupełniam - dziwne, że zniknął po zmianie layoutu na forum... :kwasny:

Czyli podsumowując - mam kierownicę z kabelkiem jak na foto. Potrzebuję taśmę i łącznik. Tak?

2psge463.jpg

Kupujesz tylko taśme 12pin. Łącznika 4pin nie zmieniasz bo masz B7.

Dzięki! Zaczynam rezanie ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie ja mam problem z czujnikiem położenia sprzęgła ponieważ w VCDS w blokach 08 na kanale 006 w drugim okienku nie ma 000 tylko 1000 i po naciśnięciu hamulca robi się 1011 a po wciśnięciu samego sprzęgła nic się nie zmienia i pozostaje 1000, brak żadnych błędów. Tempomat był dokładany przez Niemca w ASO i działa bez zarzutu, czujnik sprzęgła dziś wymieniłem na nowy z ASO (koszt 72zł tak dla przykładu), i to nic nie dało. Zauważyłem jeszcze że jak jadę na tempomacie i wcisnę sprzęgło to rozłącza go ale też obroty silnika na chwile delikatnie rosną i opadają, reszta działa tak jak powinna. Co to może być?

Edytowane przez adasko2412
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...