Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wrclaguna widzę że nie pasuje. Ale jest pewność że po wymianie wiązki na poprawną nie będzie działać ? Pierwszy post czytałem dokładnie tylko nie miałem świadomości ze poduszki i trapezu z A4 I A6 mogą być niekompatybilne

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

U mnie vagiem 704.1 nie dało rady (system niestabilny) dopiero odisem 2.0.2 poszło.

Kolego Marcinie - również posiadasz starszy sterownik Boscha (z profilu wynika, że masz A4 B6) - z takim nie ma problemów.

Prosiłbym o wypowiedź kogoś, kto ogarnął ten temat na sterowniku Bosch 8.0

Jeśli chodzi o ten sterownik to świeży VCDS sobie teoretycznie radzi. Robiłem to w dwóch takich autach gdzie był ten Bosch 8.0 i raz był tak uparty że nie chciało przejść (może za mało próB), drugi raz poszło za 10 razem, robiąc VCDSem.

Wcześniej pytałeś o kodowanie, to go nie przepisujesz ze starego tylko układasz wg. swojej konfiguracji, wszytko opisane jest w pierwszym poście.

Opublikowano

Witam mam pytanko o kierownicę czy ta jest podgrzewana :

http://allegro.pl/audi-a3-a4-a5-s-line-kierownica-airbag-multi-nowa-i5110939317.html

tak patrze na przyciski to po prawej stronie jest takie coś * do czego to * ???

Oraz ta jest "niby podgrzewana" tka twierdzi sprzedawca :

http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a7-a8-kierownica-szara-tapicerka-4h0-i5101824287.html

To prawda?? Jesli tak jak się włącza podgrzewanie ??

Po czy poznać , że kiera jest podgrzewana ??

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie wiem tego, ale zwróć uwagę, że ta pierwsza jest od a3 więc nie ogarniesz multi w a4, a ta druga zdaje się że od a6.

Opublikowano

Po czy poznać , że kiera jest podgrzewana ??

Podgrzewana kierownica musi mieć przycisk z ikoną grzania:

a1fb47c03a18.jpg

799d47216c06.jpg

Opublikowano

ta kierownica jest podgrzewana:

http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-a7-a8-kierownica-szara-tapicerka-4h0-i5101824287.html

, ma kostke od grzania kiery ( zaznaczylem na czarno )

fNGy2jG.jpg


w b7 przycisk jest zbedny, a co do kierownicy do b7 chyba nie pasuje...

Opublikowano

U mnie vagiem 704.1 nie dało rady (system niestabilny) dopiero odisem 2.0.2 poszło.

Kolego Marcinie - również posiadasz starszy sterownik Boscha (z profilu wynika, że masz A4 B6) - z takim nie ma problemów.

Prosiłbym o wypowiedź kogoś, kto ogarnął ten temat na sterowniku Bosch 8.0

Jeśli chodzi o ten sterownik to świeży VCDS sobie teoretycznie radzi. Robiłem to w dwóch takich autach gdzie był ten Bosch 8.0 i raz był tak uparty że nie chciało przejść (może za mało pró B), drugi raz poszło za 10 razem, robiąc VCDSem.

Wcześniej pytałeś o kodowanie, to go nie przepisujesz ze starego tylko układasz wg. swojej konfiguracji, wszytko opisane jest w pierwszym poście.

W pierwszym poście jest opisana konfiguracja dla starszych wersji Bosch'a (zaczerpnięta z resztą ze strony Ross Tech'a).

Piszesz, że raz poszło za 10 razem - uruchamiałeś VCDS'a i za 10 razem nagle w dziwny sposób funkcja kodowania zrobiła się aktywna?;-) Jaką masz wersję softu?

Opublikowano

Witam.Po dolozeniu manetki tempomatu mam blad 1044.Tempomat aktywowalem ale nadal nie dziala dodam ze modul mam z koncowka Q.Czy jest ktos w stanie mi z tym bledem pomoc bo usunac tez go nie moge napewno jakies kodowanie musze zrobic tylko jakie?

Opublikowano

zle zakodowales modul komfortu, co tam zaznaczyles?

temat jest bardzo dlugi i nie czytalem calego ale w module Q jest opcja wylaczenia informacji o poziomie plynu spryskiwaczy, jeszcze nie testowalem bo mam zmasowany pierwszy pin, opcja ta jest w module kierownicy

Opublikowano

Witam.Po dolozeniu manetki tempomatu mam blad 1044.Tempomat aktywowalem ale nadal nie dziala dodam ze modul mam z koncowka Q.Czy jest ktos w stanie mi z tym bledem pomoc bo usunac tez go nie moge napewno jakies kodowanie musze zrobic tylko jakie?

KODOWANIE MASZ w silniku 01 oraz MODUŁ KIEROWNICZY 16

zrobiłes tu i tu ?

Opublikowano

Szybkie pytanko. Co obsługują oprócz głośności przyciski w poduszce multifunkcyjnej w połączeniu z Concertem II bez bluetootha.

Opublikowano

Zmiana stacji radiowej (poprzednia, następna), głośność i wyszukiwanie stacji. Podczas odtwarzania CD utworów, a posiadając zmieniarkę zmiana folderu.

Opublikowano

Witam

Chce dołożyć manetke tempomat do 2.0tdi avant z 2005 roku 140 KM z tego co wiem są 2 nr proszę o pomoc

Opublikowano

Jedna i druga pasuje. Ta zaczynająca się od 8E0 jest z B6, 4E0 z B7

Opublikowano

Z A6 C6 też pasuje manetka tempo.

Opublikowano (edytowane)

jest taka sama jak ta z B7, ma numer 4E0..

Edytowane przez biggman
Opublikowano

Panowie wymieniłem u siebie kierownice miałem multi z B7 z modułem Q i z kiery działało sterowanie radiem tj VOL oraz przod tyl w utworach. Poki co mam w aucie zastepcze radio z A3 tj. Concert III (nie wyswietla nic na fisie, nie wylacza sie po wyjeciu kluczyka) w weekend włożyłem do auta komplet z innej B6 tj 4ramienna kiera z multi, taśma, moduł N i wszystkie kabelki. Wszystko Vagiem ogarnałem takze nie mam błędów. Ale jest problem przyciski na kierownicy podswietlaja się natomiast działają mi tylko 2 przyciski tj VOL+ VOL-, nie działają z lewej strony góra/dół. 2 pozostałe przyciski służyły do obsługi telefonu ( w moim aucie nigdy tego nie miałem) i Moje pytanie co może być nie tak, że mi nie działają przyciski przód/tył? i czy chociaz mam kierownice 4 ramienną multi z ikonkami telefonu (A4B6) to jezeli zakodowałem ją jako 4 ramienna multimedialna z obsługą radia (bez obsługi telefonu) to wówczas te 2 przyciski powinny być traktowane jako strzałki lewo/prawo? Jezeli kiere zakoduje jako wersja multimedialna z obsługą radia i telefonu wówczas pojawia się błąd dotyczący braku transmisji zwiazanej z telefonem co jest oczywiste bo nigdy nie mialem instalacji telefonu w aucie. i tak naprawde chodzi mi o to czemu nie działają mi przyciski z lewej strony tj. góra/dół? Może mieć to związek z tym, że siedzi w aucie tymczasowo radio Concert 3 z A3? Czy też kierownica multifunkcyjna z A4B6 po dołożeniu do B6 radia 2din Concert III np z A4 B7 jest jakos nie kompatybilna i pozwoli jedynie na sterowanie poziomem głośności w radiu bez możliwosci przewijania i przełączania utworów? z góry bardzo dziękuję za cenne uwagi i pomoc

Opublikowano (edytowane)

Daniel radio jest za nowe, kiera B6 obsłuży tylko zmianę głośności. Rolki od zmiany stacji/utworów zadziałają dopiero na kierze/module B7 przy tym radiu

Edytowane przez biggman
Opublikowano

eeeee? serioo? kurde czyli Concerty III czy to z A3 czy A4 B7 i tylko regulacja głośności?! shit! a RNSe obsługuje ta 4ram kiera multi z B6...więc o co kepasa?


a może być tak, że po prostu jest problem z komunikacją bo siedzi mi teraz w aucie tymczasowo Concert III ale z A3? bo chociaż radio poprawnie podłączone to nie wyswietla mi na FIsie ani nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i musze manualnie włączać i wyłączać radio. zamówiłem dziś Concerta III pod B6/B7 i zobaczymy jak to będzie...


no to kiszka :/ miałem wcześniej kierownicę z B7 z modułem Q i zakupiony Concert III z A4 B7 działał normalnie tj w pełni sterowałem radiem i CD przewijanie, przełączanie utworów i zmiana głośności, natomiast po zmianie kierownicy na 4ramienna multimedialną z B6 z modułem N działa tylko regulacja głośności :/ ale kwas wychodzi na to, że zostaje mi albo powrót do Concerta II 1din albo 2dinowych sprzętów typu Symphony II i najdroższa opcja RNSe. Natomiast radyjek typu Symphony III, Chorus III, Concert III i BNS 5 kiera multimedialna z B6 nie obsłuży w pełni tj. brak jest możliwości przełączania piosenek i przewijania utworów.

Opublikowano

Panowie Tasma o numerze 8E0953541D jest zamienna z taśmą o numerze 8E0953541E? Padła koledze i ma u siebie z koncówką E i pytanie czy moze założyc o koncówce D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...