Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pięknie, pięknie - szacun dla mocy

Opublikowano

Zatkało mnie :slina::slina::slina:

W ile tak mniej więcej teraz to autko robi od 0-100km/h??

Opublikowano

Ciekawi mnie jak by teraz wypadł przy 3.0 TDI po chipsie........

Opublikowano
Zatkało mnie :slina::slina::slina:

W ile tak mniej więcej teraz to autko robi od 0-100km/h??

Nie wiem i w sumie mi na tym nie zależy w ile ale mysle ze poniżej 6 sek.

Opublikowano

wynik godny pozazdroszczenia, to teraz tylko wygląd ''doprawić'' :kox:

audi-rs4-avant-b8-c959413032013114911_2.jpg

how about that :slina:

Opublikowano

Body fajne ale do tej mocy i silnika to trochę przerost formy nad trey

Opublikowano

Ale żeś Paweł zamieszania narobił tym swoim modem :grin: niektórzy pospadali z piedestału, jak zobaczyli wynik na prawie seryjnych gratach i nie mogą się z tym pogodzić. Super auto, wygląd wiadomo manual i quattro, wkład finansowy nie zabija a efekt końcowy daje rade. Powiedz mi tylko co z gwarancją ?

Opublikowano

Mówiąc brzydko poszla się je........ przynajmniej na silnik i układ napędowy :wink:

Opublikowano
Mówiąc brzydko poszla się je........ przynajmniej na silnik i układ napędowy :wink:

Warto bo i tak z tym silnikiem i napędem nic sie nie stanie do końca gwarancji a co wiecej... watpie, żeby cokolwiek sie kiedyś z nim stało. Ile gwarancji Ci jeszcze zostało turdzi??

Opublikowano

Ponad 3 lata i 65 kkm

Opublikowano
Mówiąc brzydko poszla się je........ przynajmniej na silnik i układ napędowy :wink:

No to widzę Turdzi że poszedłeś va banque :wink:,fajny wynik:thumbup1: jestem ciekaw tej Twojej modyfikacji bo sam za jakiś czas stoję w obliczu swojej muszę przyznać że"it's tempting", zastanawiam się tylko jak to zniesie motor w dłuższej perspektywie czasu/użytkowania :eusathink: ........

Opublikowano

Te motory zniosa i 350 km ja nie upalam jeżdżę z głową wiec powinno być ok. Gwarancji szoda ale coz robic można było sie meczyc seria a roznica jest spora zwaszcza jeżeli chodzi o sposób rozwijania moc bo seria tez była konkret 244 i 385 Nm ale programbyl napisany jak do TDI powyzej 4.5 tys auto specjalnie juz nie jechalo.Mam wykresy z przed i po gdzie widac to dokladnie wkleje jak się ogarnę.

Opublikowano

cicha woda jesteś ;)

no i cichociemne rodzinne kombi zdecydowanie mi się podoba ;)

zmierz, nawet partyzancko 100-200, póki jesteś w pl, ciekawe jak się odpycha względem serii s4 i ex fwd kuredu ;)

w moim ulubionym kierunku zmierzasz, less show more go ;)

ciekawi mnie o tyle, że stawiam euro przeciw orzechom, że dieslowskie Nm nie można porównać bezpośrednio z tymi z Pb i 650 z tdi nie odjedzie 450 z PB:wink:

Opublikowano

Ja ostatnio na a6 klubie uslyszalem ze diesle sa mocniejsze od od turbo beny, że niżej maja niutona i ogolnie sa wydajne bardziej a bena to tylko v-max. Ale nawet jie dyskutuje bi nie ma o czym. A tak w ogóle to koles twierdzi że tip jest szybszy od s-tronica.

Opublikowano

Dlatego zająłem wydech ala S4 i mam jak serię tylko troszkę większe końcówki. Kolo w S5 na bramkach na A4 zerkal usilnie próbując wybadac co to go tak zaskoczyło ale chyba nie wiele wywnioskował i ma pewnie zagadkę do dziś :)

Opublikowano
Ja ostatnio na a6 klubie uslyszalem ze diesle sa mocniejsze od od turbo beny, że niżej maja niutona i ogolnie sa wydajne bardziej a bena to tylko v-max. Ale nawet jie dyskutuje bi nie ma o czym. A tak w ogóle to koles twierdzi że tip jest szybszy od s-tronica.

:grin::grin:

No przecież wiadomo ze 2.0tdi obejdzie takie s6 , o czym ty rozmawiasz :wink: Sorry turdzi za OT

Opublikowano
Dlatego zająłem wydech ala S4 i mam jak serię tylko troszkę większe końcówki. Kolo w S5 na bramkach na A4 zerkal usilnie próbując wybadac co to go tak zaskoczyło ale chyba nie wiele wywnioskował i ma pewnie zagadkę do dziś :)

He he i właśnie o to chodzi:thumbup1:, kurde już powoli mam dosyć tej serii, ledwo się to kula i nudy takie że grrr.....

Opublikowano

do przyszłego roku pewnie jeszcze kilkaset razy zmieni mi sie koncepcja na nowe a4, ale obecnie serce zwraca sie w kierunku s4, rozum jednak usilnie podpowiada 2.0T z drobnymi usprawnieniami ;)

---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

Ja ostatnio na a6 klubie uslyszalem ze diesle sa mocniejsze od od turbo beny, że niżej maja niutona i ogolnie sa wydajne bardziej a bena to tylko v-max. Ale nawet jie dyskutuje bi nie ma o czym. A tak w ogóle to koles twierdzi że tip jest szybszy od s-tronica.

No widzisz, bazując na liczbach, odnosząc je bezpośrednio logiczne że 1<2, tylko problem polega na tym, że Nm diesla nie są bezpośrednio porównywalne do Nm PB.

Paweł pewnie zna Łukasza z 4turbo, kilka lat temu strzelił mi shareware'owy wykład przy kawie ;)

Szkoda że nie w pełniejszej wersji, bo czasu było mało, a tematów sporo.

W każdym razie skoro auto tak tymi Nm przyspiesza już w ruchu, to remapowene v6 tdi ze swoimi 650Nm powinno zrobić wiatrak z seri v6PB i poziomem ~450Nm od 100-200, a czasy pomiarów pokazują co innego.

Reasumując 2.0T ma silnik z odgłosem pracy kosiarki, ale poza tym jest relatywnie najbardziej sensownym rozwiązaniem patrząc przez pryzmat kosztów podstawowych/utrzymania/modyfikacji do osiągów.

No i jak narazie takiej filozofii się będę trzymał, póki sobie nie wydumam jakiejś teorii na temat s4:decayed:

Opublikowano

Chyba każdy zdrowo myślący człowiek wie że diesel potrzebuje średnio 100Nm więcej względem benzyny żeby jechać tak samo.

Nowe 2.0 tfsi to bardzo dobra opcja dla osób które nie robią za dużo kilometrów, za to diesel jest dobry dla tych którzy robią bardzo dużo kilometrów, nie od dziś to wiadomo :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...