Gibons Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Tak to jest jak się kupuje u Ruskich na bazarze
mystic.pl Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Prickbort zniszczył mi lakier:facepalm: Za duże stężenie Jest to gotowy produkt i nie rozrabiamy go z niczym. Dziwna sprawa. Wiele razu uzywalem nawet w sloncu i nigdy nic nie bylo. Też mam i używam, również nie rozrabiam. Nawet robiłem zimówki w czwartek i all ok, smoła ładnie puściła i nawet łatwiej było taśmę po starych ciężarkach ściągnąć. Tylko ani Pricka ani IronXa nie kładę jednocześnie z inną chemią, najpierw zmywam jedno np SurfexHD potem psikam inne.
turdzi Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 Dzisiaj miałem okazje do ciekawego porównania. Na dość zatloczonej dwupasmowce podpialem sie A4 za RS4 B8. I co z tego wyszło ano od 70-80 do 200 odjezdzal mi na ok dwie długości auta gdzie z dolu szliszmy rowno dopiero w gornym zakresie obrotow delikatnie zwiększał odległość aczkolwiek nie byla to jakas przepaść i jeżeli bym sie uparł to na zwyklej jednopasmowej drodze by mnie nie wyprzedził. Ogólnie to bym się trochr wkur.... ze autem za tyle hajcu nie jestem w stanie odjechać zwyklej A4 po czipsie. Mysle jak bym mial mial do tego K04 to by nie odjechał wcale. Wygląd tu chyba nie trzeba nic pisać. .....
turdzi Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 430 Nm czyli tyle co ja wiec z dołu nie ma podejscu mimo S tronica ale maja chyba trochę zla polityke bo od modeki RS nie wazne czy to RS3 , 4 czy 6 powinny być szybsze tylko inne RSy a jestem pewien ze S6 by ja zmasakrowalo i mam podejrzenia ze nie dala by sobie rady z nowym S3.
griga-st Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Całkiem nieźle. Zważywszy ze ja w serii mam problemy z BMW E91 2.0i. Wiec albo tunerzy z Bielska są naprawdę nieźli+potencjał 2.0t , albo DSG to kaszanka. Nawiasem mówiąc, ciekawi mnie silnik w Golfie R7
turdzi Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 Dsg jest ok po prostu silnik N/A nie nadaję się do tak ciężkiego auta. Mysle ze to ostatnie RS4 bez turbo
ohm Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 pomyślcie tylko, RS4 B9 4.0 V8 TT, niech ma w podstawie te 450ps ale wiadomo,że to silnik z potencjałem na 7 z przodu.
turdzi Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 Moglo by byc nawet V6 z turbo cos takiego jak w panamerze i przyszlym marcianie turbo.dali d*py tyle. Jestem pewien ze to ostatnie n/a w rs4 ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 21:32 ---------- Dzis z cyklu wojny tunerów. Wczoraj zrobiliśmy pare prob z rolki z Marcinem z A5klub i jego A5. Pacjent ten sam AE888 w roznych budach z identycznym setupem czyli wydech MG i IC 3.0 BiT ale wystrojone przez różnych tunerow. Moj przez Patryka Marcina u Poniedzlka przy współpracy z Snochem. Marcinowy ma ok 290km i 430 Nm , moj ok 300 w ktore Snoch nie chce wierzyć. Spodziewałem się lania bo A5 wazy min 70 kg mniej a tym czasem auta od 40-180 szly równo z minimalna przewaga mojego auta Co prawda ja na zimowkach a Marcin na letnich co powinno trochę zrekompensować różnice w wadze. Jak widac konie z Compsport nie sa takie kulowe jak się Lukasz rozpisywał
pocas Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 to jest mój ostatnio ulubiony film
KmK Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Moglo by byc nawet V6 z turbo cos takiego jak w panamerze i przyszlym marcianie turbo.dali d*py tyle. Jestem pewien ze to ostatnie n/a w rs4 ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 21:32 ---------- Dzis z cyklu wojny tunerów. Wczoraj zrobiliśmy pare prob z rolki z Marcinem z A5klub i jego A5. Pacjent ten sam AE888 w roznych budach z identycznym setupem czyli wydech MG i IC 3.0 BiT ale wystrojone przez różnych tunerow. Moj przez Patryka Marcina u Poniedzlka przy współpracy z Snochem. Marcinowy ma ok 290km i 430 Nm , moj ok 300 w ktore Snoch nie chce wierzyć. Spodziewałem się lania bo A5 wazy min 70 kg mniej a tym czasem auta od 40-180 szly równo z minimalna przewaga mojego auta Co prawda ja na zimowkach a Marcin na letnich co powinno trochę zrekompensować różnice w wadze. Jak widac konie z Compsport nie sa takie kulowe jak się Lukasz rozpisywał Koniki nie są kulawe, mnie kilka dni temu próbowała odjechać bez efektu bmw 535, gość był chyba równie zaskoczony jak ja , więcej zerkał w lusterko wsteczne niż przed siebie:decayed:
jedrekx Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Moglo by byc nawet V6 z turbo cos takiego jak w panamerze i przyszlym marcianie turbo.dali d*py tyle. Jestem pewien ze to ostatnie n/a w rs4 ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 21:32 ---------- Dzis z cyklu wojny tunerów. Wczoraj zrobiliśmy pare prob z rolki z Marcinem z A5klub i jego A5. Pacjent ten sam AE888 w roznych budach z identycznym setupem czyli wydech MG i IC 3.0 BiT ale wystrojone przez różnych tunerow. Moj przez Patryka Marcina u Poniedzlka przy współpracy z Snochem. Marcinowy ma ok 290km i 430 Nm , moj ok 300 w ktore Snoch nie chce wierzyć. Spodziewałem się lania bo A5 wazy min 70 kg mniej a tym czasem auta od 40-180 szly równo z minimalna przewaga mojego auta Co prawda ja na zimowkach a Marcin na letnich co powinno trochę zrekompensować różnice w wadze. Jak widac konie z Compsport nie sa takie kulowe jak się Lukasz rozpisywał sam wiesz jak było/jest na forum A5.. niektóre wypowiedzi trzeba brać z przymrużeniem oka
MarcinOslo Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Paweł ,ja już Ci pisałem wcześniej ze nie powinieneś się obawiać ze dostaniesz lanie ode mnie Ty jechałes na 225/45/17 ,ja na 255/35/19 ,dlatego minimalnie mi odchodziles. A jeśli chodzi o wagę ,ok Twój wazy trochę więcej ,ale z kolei masz około 10KM/20Nm więcej. Dochodzi tez fakt ,ze mam jeszcze nie ogarnięty do końca sterownik po założeniu Quattro ,co tez ma swoje znaczenie ,poczekaj tylko ogarnę wszystko do końca A tak naprawdę ,dla mnie to nie ma znaczenia ,czy bede od Ciebie szybszy o jakieś ułamki sekundy czy nie ,może nawet być ze mam gorsze auto ,
turdzi Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 Moglo by byc nawet V6 z turbo cos takiego jak w panamerze i przyszlym marcianie turbo.dali d*py tyle. Jestem pewien ze to ostatnie n/a w rs4 ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 21:32 ---------- Dzis z cyklu wojny tunerów. Wczoraj zrobiliśmy pare prob z rolki z Marcinem z A5klub i jego A5. Pacjent ten sam AE888 w roznych budach z identycznym setupem czyli wydech MG i IC 3.0 BiT ale wystrojone przez różnych tunerow. Moj przez Patryka Marcina u Poniedzlka przy współpracy z Snochem. Marcinowy ma ok 290km i 430 Nm , moj ok 300 w ktore Snoch nie chce wierzyć. Spodziewałem się lania bo A5 wazy min 70 kg mniej a tym czasem auta od 40-180 szly równo z minimalna przewaga mojego auta Co prawda ja na zimowkach a Marcin na letnich co powinno trochę zrekompensować różnice w wadze. Jak widac konie z Compsport nie sa takie kulowe jak się Lukasz rozpisywał sam wiesz jak było/jest na forum A5.. niektóre wypowiedzi trzeba brać z przymrużeniem oka No niestety pan wszstko widzacy na kazdy a reszta to debile Snoch oponowal tamto forum kompletnie ptzrstalem tam zaglądać. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:20 ---------- Paweł ,ja już Ci pisałem wcześniej ze nie powinieneś się obawiać ze dostaniesz lanie ode mnie Ty jechałes na 225/45/17 ,ja na 255/35/19 ,dlatego minimalnie mi odchodziles. A jeśli chodzi o wagę ,ok Twój wazy trochę więcej ,ale z kolei masz około 10KM/20Nm więcej. Dochodzi tez fakt ,ze mam jeszcze nie ogarnięty do końca sterownik po założeniu Quattro ,co tez ma swoje znaczenie ,poczekaj tylko ogarnę wszystko do końca A tak naprawdę ,dla mnie to nie ma znaczenia ,czy bede od Ciebie szybszy o jakieś ułamki sekundy czy nie ,może nawet być ze mam gorsze auto , Nie no pewnie tym bardziej ze ci auto tez idzie nieziemsko.Ogolnie piękny masz ten samochód i na prawde duży szacun że się w ogóle tego podiales.Jak założysz jeszcze te Rotory RS5 to juz wogle będzie malina !
SHOCKWAVE Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Moglo by byc nawet V6 z turbo cos takiego jak w panamerze i przyszlym marcianie turbo.dali d*py tyle. Jestem pewien ze to ostatnie n/a w rs4 ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 21:32 ---------- Dzis z cyklu wojny tunerów. Wczoraj zrobiliśmy pare prob z rolki z Marcinem z A5klub i jego A5. Pacjent ten sam AE888 w roznych budach z identycznym setupem czyli wydech MG i IC 3.0 BiT ale wystrojone przez różnych tunerow. Moj przez Patryka Marcina u Poniedzlka przy współpracy z Snochem. Marcinowy ma ok 290km i 430 Nm , moj ok 300 w ktore Snoch nie chce wierzyć. Spodziewałem się lania bo A5 wazy min 70 kg mniej a tym czasem auta od 40-180 szly równo z minimalna przewaga mojego auta Co prawda ja na zimowkach a Marcin na letnich co powinno trochę zrekompensować różnice w wadze. Jak widac konie z Compsport nie sa takie kulowe jak się Lukasz rozpisywał sam wiesz jak było/jest na forum A5.. niektóre wypowiedzi trzeba brać z przymrużeniem oka No niestety pan wszstko widzacy na kazdy a reszta to debile Snoch oponowal tamto forum kompletnie ptzrstalem tam zaglądać. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:20 ---------- Paweł ,ja już Ci pisałem wcześniej ze nie powinieneś się obawiać ze dostaniesz lanie ode mnie Ty jechałes na 225/45/17 ,ja na 255/35/19 ,dlatego minimalnie mi odchodziles. A jeśli chodzi o wagę ,ok Twój wazy trochę więcej ,ale z kolei masz około 10KM/20Nm więcej. Dochodzi tez fakt ,ze mam jeszcze nie ogarnięty do końca sterownik po założeniu Quattro ,co tez ma swoje znaczenie ,poczekaj tylko ogarnę wszystko do końca A tak naprawdę ,dla mnie to nie ma znaczenia ,czy bede od Ciebie szybszy o jakieś ułamki sekundy czy nie ,może nawet być ze mam gorsze auto , Nie no pewnie tym bardziej ze ci auto tez idzie nieziemsko.Ogolnie piękny masz ten samochód i na prawde duży szacun że się w ogóle tego podiales.Jak założysz jeszcze te Rotory RS5 to juz wogle będzie malina ! jestem na tamtym forum od niedawna a zgadzam sie w 100 procentach , dziwna i nerwowa atmosfera tam panuje turdzi za***iste auto a moc jeszcze lepsza mysle za jakis czas zrobic maly replay z tego co tu wczesniej przedstawiles ... compoty dobre chlopy stare auto u nich robilem i bylo dobrze
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 2014 Porsche Macan compact SUV launched at Los Angeles Auto Show Miałem taki plan zeby za dwa lata przesiąść się na S4 ale Porsche chba pokrzyzowalo mi te plany.....
dziadek Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Powiem ci ze po imprezie porsche na torze pod poznaniem zmieniłem zdanie o porsche a dokładniej o cayenne bo reszta nie zrobiła na mnie wrażenia ... Cayenne poraża mega sztywnym nadwoziem ...podczas driftu w slalomie nic nawet nie pisanelo we wnętrzu - to samo w terenie i to nie przy jeździe po łące tylko przy mega przechylach i przeciazeniach byłem w szoku...
KmK Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 2014 Porsche Macan compact SUV launched at Los Angeles Auto ShowMiałem taki plan zeby za dwa lata przesiąść się na S4 ale Porsche chba pokrzyzowalo mi te plany..... Na pierwszy rzut oka, jakoś mi nie leży wizualnie. Nazwa też kompletnie do mnie nie przemawia. Coś w klimat Infiniti. Liczę, że Ci się odmieni przez ten czas:wink: Widziałem dzisiaj na żywo tego cla, który mi przypadł do gustu, też mam mieszane uczucia.. Z tego wszystkiego chyba f30 najbardziej mi pasuje:decayed:
turdzi Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 Niw wazne jak wyglada ważne jak jeździ a ponoc bosko
dominbr Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 A cena 57 tys E za 340KM też jest całkiem rozsądna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się