Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Białe quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Osiągi na papierze mają niewiele wspólnego z codzienną jazdą.

W ruchu ulicznym na pewno sprawniej będzie jeździł AFN.

ADR może i jest szybszy do 100 km/h ale kto jeździ od świateł do świateł ciągnąc auta do końca na każdym biegu...

Jakiś czas temu porównywałem osiągi seata toledo 90 km tdi i audi coupe 2.6 (150km).

W jeździe miejskiej, na krótkich odcinkach audi nie objechało seata. Dopiero gdy audi wkręcało się ok 5 tys. dochodziło seata.

Tu różnica do setki dość spora... audi 9,3 ; seat chyba ok 13,5.

Audi miało zdrowy silnik, gdyby ktoś myślał że powyższy wynik spowodowany stanem motoru audi

Opublikowano
Opublikowano
le kto jeździ od świateł do świateł ciągnąc auta do końca na każdym biegu...

Moskal :polew:[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 20:16_________________________________________________a tak w ogóle to po co takie sranie z tym który silnik lepszy :>

Opublikowano

Witam widze ze temat się rozwiną:):)

Jesli chodzi o lampy to mam zwykłe (kierunek jest oddzielnie )tylko ze halogen jest umieszczony w lampie)

Co do mocy i wykorzystaniu jej w jezdzie w Q i 125hp powiem tak, ze świateł, skrzyżowań, podjazdów itp, nie ma sobie równych 3-ma sie nawierzchni że aż miło:) ale zeby rozwinąć jakąs zawrotna predkość to nie ma rewelacji:/ 150 - 160 km/h i dosyć bo juz silnik słychać :/ brakuje 6-go biegu :) (większą prędkość rozwiną by na 16'' :) ale znów start może być gorszy )

Najlepiej jeździ się tak do130km/h auto ma nie duże spalanie(około 12l gazu na klimie, mówie o jeździe troche po wiosce i troche po mieście) i na naszych drogach szybciej to raczej nie ma sensu ;/

A co do koloru mi sie osobiscie podoba :):) Ale cięzko go utrzymac w idealnej czystości:/ (robactwo, ptactwo, brudne rece itp. ) dwa razy w tygodniu kompiel to jest takie minimum :)

Pozdrawiam :)

Opublikowano

ADR szans nie ma,czy q czy nie q.porownanie mam bo mialem 9x1.8 5v w a4 i passatach b5.I niektore igielki byly i afn robi takiego jak chce.co do 1z to wciaga ADP jak chce.Chodzi o moment obrotowy.Co do czasow afn ma dane dla 110koni,benzynki zazwyczaj opadaja na mocy i moze miec po 15latach 120koni,a zdrowy afn moze miec tez 120koni.A momentr obrotowy miedzy jednym a drugim jest spory

Opublikowano

A mi się wydaje że AFN pójdzie lepiej ale do pewnego momentu bo przy większych prędkościach benzyna powinna wziąć gorę :mysli:

To podobnie jak z 1z i ADP :wink4:

[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 11:26_________________________________________________Zawsze tak jest że TDI na starcie jest szybsze bo ma wyższy moment przy niższych obrotach ale benzyna potem go objedzie. TYLKO BENZYNA I TYLKO QUATTRO :D

a co do białego oooo to git kolor.

czarne lampy, obniżyć, i 16' założyć i będzie lux

Opublikowano

bardzo ladny Kolor.. u mnie w miescie jezdzi biala ale avant.. i strasznie mi sie podoba.. odrazu mam wizje jak bym ja zrobil.. czarna fela.. czarne lampy itp.. a quattro sie przyda zima.. ile koni by nie bylo to i tak bedzie troszke przyjemniej jezdzic.. powodzenia w modach.. i bezawaryjnosci

Opublikowano

ADR szans nie ma,czy q czy nie q.porownanie mam bo mialem 9x1.8 5v w a4 i passatach b5.I niektore igielki byly i afn robi takiego jak chce.co do 1z to wciaga ADP jak chce.Chodzi o moment obrotowy.Co do czasow afn ma dane dla 110koni,benzynki zazwyczaj opadaja na mocy i moze miec po 15latach 120koni,a zdrowy afn moze miec tez 120koni.A momentr obrotowy miedzy jednym a drugim jest spory

skończ już robić off topa :P

Opublikowano

ładne autko no i ten kolor :kox: mi się podoba

powodzenia w modyfikacjach

Opublikowano

Pomijajac wojne AFN vs ADR to nie wiem czemu piszecie ze w przypadku tych silnikow q to zamulacz i nic wiecej. Ja mam oske ADR`a od 1.5 roku i jezdzilem tez AFN`em prawie 5 lat, mimo ze mam nowe Uni MS+66 wiec bdb kapec zimowy to juz kilka razy dluuuugo walczylem zeby wyjechac z nieodsniezonych miejsc bez wolania sasiadow o pomoc, a latem mimo Rainsportow (chyba nie ma lepszej opony deszczowej cywilnej) ni chu chu nie da sie porzadnie ruszyc jak spadnie deszcz. Z AFN`em bylo jeszcze gorzej jesli chodzi o zimowe warunki, bo wiecej niutona na dole latwiej zrywalo przyczepnosc. Ja bym olal gorsze przyspieszenie do 100 o sekunde czy 1l wiecej na 100km gdybym mogl wybierac miedzy fwd i q, totalny bezstres w zime + sporo zabawy na placach oraz mozliwosc porzadnego startu na mokrym jak dla mnie rekompensuje wady, nawet przy tych 120 koniach.

Opublikowano

moze załóżcie w Każdy temat ADr vs afn... :cool1:

Opublikowano

Ale ja nie czaje...

Źle coś rozumujecie. W TDI moment obrotowy jest przenoszony na silnik, a w Benzynach na koła. Dlatego każda benzyna do 100 ma mniejszy czas. Druga racja benzyna jest lepsza i koniec. Zaraz napiszecie mi "wpadnij i przejedź siemoim TDI..." bullshit... Benzyna to benzyna. Podam może i głupi powód ale zawsze jakiś : Dlaczego w grach wyścigowych lub innego rodzaju shitu zawsze jest autko z silnikiem benzynowym?. Odpowiedźcie sobie sami.

Opublikowano

moze dlatego ze diesel sluzyl kiedys do taniego przemieszczania sie.Teraz sie troche zmienilo.

Opublikowano

W rajdzie Dakar najlepsze były VW Tuaregi z silnikami diesla (oczywiście przerobione). Teraz to i może bardzo nowoczesne silniki, ale nadal będą bardziej awaryjne w porównaniu z benzyną. Porównując powiedzmy diesla i benzynę o takiej samej mocy to jaka będzie różnica w spalaniu? 1L do 2L max na 100km (bo przecież o oszczędność chodzi dieslu, a droższe części, częściej trzeba wymieniać różne podzespoły, w zimę trzeba dolewać jakiś tam wspomagaczy żeby ropa nie zamarzała.

Każdy lubi co innego ale zapamiętajcie dwie najważniejsze rzeczy:

1. Benzyna lepsza od Diesla (nawet jeśli jest Pb + LPG) :evil:

2. Quattro lepsze od FWD

Trochę Ci zaśmiecamy wątek :gwizdanie: ale uznajmy że to na temat

szukałem w takim kolorze A4...

Powodzenia w modach

Opublikowano

[/color]Przyszła wiosna i autko dostało sporo nowych cześci i poprawiony ma wygląd:)

Nowe tarcze hamulcowe przód:)

Nowe tarcze hamulcowe tył:)

Komplet klocków przód i tył :)

Kompletne zawieszenie przednie:)

Amortyzatory seryjne przód i tył:)

Komplet sprężyn -30 na przód i tył:)

Lampy soczewkowe :)

Ksenon 4300k :)

Spryskiwacze reflektorów :)

No i polerowane w zimie ranty w R17 8cali (niestety dekielki juz za***ali :( )

Koncóweczki tłumika :)

Zaciski, klocki, jarzma i osłony zaostały pomalowane wysokotemperaturowa żółta farba:) Ladnie kontrastuje:)

wiosna2

wiosna1

wiosna33

wiosna%204

Opublikowano

AFN: +trochę mniej pali

-droższa eksploatacja

-pracuje jak traktor

ADR: + ładny dźwięk silnika

+praktycznie nie do zajechania

+tania eksploatacja

+jak padnie zakup nowego 700-900zł

+lubi podtlenek lpg

-trochę więcej pali

-w fabryce zapomnieli zamontować turbo :kox:

Jak czytam o osiągach który którego robi to śmiać mi się chce. Wszystko zależy od kierowcy, stanu silnika, rozmiaru felg ect. Na papierze ADR ma sporo lepsze czasy. 0,5sek w sprincie do 100 to naprawdę dużo. Jednak nie trzeba w to zbytnio wierzyć.

Sam osobiście powiem, że miałem okazje jeździć tdi i stwierdziłem nigdy w życiu nie kupie auta na on. Po prostu to nie jest to. Nie ujmując nic tdi które kiedyś było naprawdę dobrym rozwiązaniem dla tych co cenili osiągi/cenę paliwa. A teraz nie muszę wam tłumaczyć jak jest.

Opublikowano

Jak czytam o osiągach który którego robi to śmiać mi się chce. Wszystko zależy od kierowcy, stanu silnika, rozmiaru felg ect. Na papierze ADR ma sporo lepsze czasy. 0,5sek w sprincie do 100 to naprawdę dużo. Jednak nie trzeba w to zbytnio wierzyć.

Sam osobiście powiem, że miałem okazje jeździć tdi i stwierdziłem nigdy w życiu nie kupie auta na on. Po prostu to nie jest to. Nie ujmując nic tdi które kiedyś było naprawdę dobrym rozwiązaniem dla tych co cenili osiągi/cenę paliwa. A teraz nie muszę wam tłumaczyć jak jest.

stary jaja sobie robisz 0,5s do setki sporo dużo??? to moze przewaga o boczną długosć zderzaka:facepalm:

AFN:

+trochę mniej pali - tu masz racje

-droższa eksploatacja - pod jakim wzgledem??? 300zł za komplet filtrów i olejów na 15tys km, 500zł rozrzad ma 60tys

-pracuje jak traktor - tu masz racje

+ miano niezniszczalnego silnika

+ potencjał tunnigowy

+ bardzo dużo części używanych

ADR:

+ ładny dźwięk silnika - R4 nigdy nie jest ładne

+praktycznie nie do zajechania

+tania eksploatacja

+jak padnie zakup nowego 700-900zł - tyle samo AFN kosztuje sprawdź na alegro

+lubi podtlenek lpg - i strojenie co pewien czas, wymiana wtrysków, parowników i ciagle kurfianie użytkowników

-trochę więcej pali - spalanie nie adekwatne do osiągów

-w fabryce zapomnieli zamontować turbo - gdyby zamontowali stracił by wszystkie plusy które wymieniłes

jak beznyna to tylko turbo beznyzna

Źle coś rozumujecie. W TDI moment obrotowy jest przenoszony na silnik, a w Benzynach na koła. Dlatego każda benzyna do 100 ma mniejszy czas. Druga racja benzyna jest lepsza i koniec. Zaraz napiszecie mi "wpadnij i przejedź siemoim TDI..." bullshit...

owszem bullshit, TDI i turbobenzynka o tej samej mocy i wadze jedzie tak samo, dowód: Golf TDI ARL vs Golf GTI AEB zobacz sobie w sieci, dane a później filmy:wink:

Jedyną przewagą benyzny jest że nie klekocze i nie kopci:wink: daltego niebawem sie przesiade

A co do autka opisanego kolego porpaw ten pierwszy post, bo niby plany wykonane a zdjec nie widać:decayed:

Opublikowano

Nie do końca zgadzam się z twoja opinią sam mam 1.8 20v i powiem ci, że kultura pracy naprawdę bardzo przyzwoita jak na r4. Wiadomo co v6 to v6.

Czy 1.9tdi ma status silnika nie do zajechania? Przyznaj, że i tak i nie. Jak ktoś potrafi się nim obchodzić to jak najbardziej. Nie jest to jednostka dla osób robiących 1-2km do sklepu kilka razy dziennie. Lub wsiadać i od razu buta. Zresztą wystarczy zacząć szukać zadbanego 1.9.

Co do 1.8t to też nie masz racji. Przy odpowiednim traktowaniu jest kolejny przykład jednostki o skomplikowaniu cepa. LPG podchodzi bezproblemowo nawet na silnikach z wirusem. Prosta zasada 1wszy wirus potem LPG.

Aktualnie najekonomiczniejsze rozwiązanie to LPG. Sam nie mam ale chciałbym mieć. Strojenie to normalna czynność przy serwisowaniu instalki.

Co do spalanie inadekwatnego do osiągów to raczej polonez 1.6 gle. A tak na serio nie ma jeszcze perpetum mobile.

0,5s. w sprincie do 100km/h to bardzo dużo. Obstawiam min. 1-2ie długości auta. Ale to już zal. czy kierowca będzie umiał to wykorzystać. Auto które miałem przed a4 znałem w takim stopniu, że 1s. spokojnie nadrabiałem umiejętnościami. (zakładam, że drugi kierowca znał auto w stopniu średnim)

odlego%20w%20metrach%20przebyta%20w%20cigu%201%20s.jpg

Opublikowano

2 długosći auta chyba że do 200 :wink: bo do setki to wielkie nic , wyzej wkleiłem filmik porównujacy osiagi:wink: nie znam osoby która nie grymasi na LPG, no nieznam, gaz działa przez jakisczas dobrze później zaczynaja sie dziać cuda, w mojej paczce znajomych nie ma osoby która by nie miała problemów z tym sprzetem:wink: a samochodów kilka jest róznych marek w tym audi

Wiesz jak sie nie dba o auto to kazde sie zajedzie, ale wątpie żeby ADR tymbardziej na LPG robił takie przebiegi co 1,9 bez jakichś poważniejszych awarii.

Opublikowano

A ja juz zrobiłem ponad 15tys na gazie i problemu nie mam żadnego :) czasem mocy po mieście brakuje ale mozna dłużej go pociągnać na obrotach:):):) heh Post poprawiony i już i mysle że jest tak jak trzeba :) mam nadzieje że i wg. was samochód wyszedł super:) Pozdrawaim:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...