michal1.8tq Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam koledzy studjuje to zawieche i mam pytanie. Klasy wagowe klasami ale jest zakres mas ktore obejmuje i patrzac na klasy wagowe 1ba vs 1be w 1be w zakresie mas mamy o dwie klasy wagowe wyzej z tej samej masie do 1ba. i na co patrzec????
A4b6quattro Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Auto;A4 B6 Nadwozie;Avant Silnik;AVF 131 KM (2003) Skrzynia; 6 MANUAL Katygoria wagowa osi przedniej; OJJ(9) Katygoria wagowa osi tylniej;OYK(10) Zawieszenie 1BA P (przód):67,2 T (tył):67,0 Ilość paliwa;1/4 baku Felga/opona; 18/40/225 Lato Edytowane 27 Stycznia 2015 przez A4b6quattro
grzesiek33 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie,potrzebuję waszej opini,zamieniłem zawieszenie z 1BE na 1BA i wydaje mi się że auto wywaliło za bardzo w górę! Poniżej podaję Dane: AUDI A4 B7 rok.2006 Silnik:2.0 131PS Benzyna Nadwozie AVANT Skrzynia Manual Kat.wagowa OJE osi przedniej Kat.wagowa OYJ osi tylniej Zawieszenie po zamianie 1BA Pomiar: PP 69,5 LP 69,5 PT 68,4 LT 68,3 Ilość Paliwa 1/2 Zbiornika Koła 205/55/16 Takie zawieszenie zapodałem Amortyzatorów przód: 8E0413031CT Amortyzatorów tył: 8E0513036R Oznaczenie Sprężyn Przód 3xróżowy 1 tak jasno różowy Oznaczenie Sprężyn Tył 1x zielony 1x biały lub odwrotnie! Edytowane 27 Stycznia 2015 przez grzesiek33
Dajmon Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Pokaż gablotę na zdjęciu przed i po modzie.
grzesiek33 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 no właśnie nie zrobiłem fotek przed zamianą ;( Właśnie podjąłem decyzje że wymienię jeszcze sprężyn na inne bo dowiedziałem się że kupiłem zawieszenie z innej kat.wagowej,wczoraj już wymieniłem przód a jutro robię tył i mam nadzieje że będzie już ok .
PMRudy Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Auto: A4 B7 (FWD) Nadwozie: Avant Silnik: BGB 200KM (2005) Skrzynia: GVD (manual) Kategoria wagowa osi przedniej: 0JG Kategoria wagowa osi tylnej: 0YK Zawieszenie: 1BV LP (lewy-przód): 660mm PP (prawy-przód): 660mm LT (lewy-tył): 660mm PT (prawy tył): 660mm Ilość paliwa: 1/4 baku Koła zima: ori alu (17", J7,5, ET43) + Kumho 235/45 R17 XL, max. 2.0 bar + zestaw naprawczy zamiast dojazdówki Edytowane 14 Marca 2015 przez PMRudy
Gość Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Witam.Możecie mi podać jakie kolory powinny być na sprężynach z przodu i z tyłu dla zawieszenia 1BA w A4 B6 avant 1.9TDI 131KM 6biegów.Obecnie mam zasieszenie 1BE i chcę wymienić na 1BA.Dziękuję. Edytowane 27 Marca 2015 przez Luki17
edekxp Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Witam.Możecie mi podać jakie kolory powinny być na sprężynach z przodu i z tyłu dla zawieszenia 1BA w A4 B6 avant 1.9TDI 131KM 6biegów.Obecnie mam zasieszenie 1BE i chcę wymienić na 1BA.Dziękuję.Trzeba podać klasę wagową, sprężyny przód mam na zbyciu 1BA
Gość Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Witam.Możecie mi podać jakie kolory powinny być na sprężynach z przodu i z tyłu dla zawieszenia 1BA w A4 B6 avant 1.9TDI 131KM 6biegów.Obecnie mam zasieszenie 1BE i chcę wymienić na 1BA.Dziękuję.Trzeba podać klasę wagową, sprężyny przód mam na zbyciu 1BA Kategoria wagowa OYJ i OJG. To z jakimi kolorami muszę szukać sprężyn żeby było jak fabryczne zawieszenie 1BA.Dzięki. Edytowane 31 Marca 2015 przez Luki17
edekxp Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Kategoria wagowa OYJ i OJG. To z jakimi kolorami muszę szukać sprężyn żeby było jak fabryczne zawieszenie 1BA.Dzięki. 0JG 1BA - żółty,biały,różowy Mam 0JH czyli następna klasa na sprzedaż (żółty,biały,różowy,różowy) 0YJ 1BA - biały,różowy,różowy
kamiltgk Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam Mam pytanko co to oznacza na amortyzatorach s-line 3m,5m,7m . Będe wdzięczny za szybką odpowiedz
wampir Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Panowie po rozszyfrowaniu VIN wg kodów mam w moim 1.8T Quattro avant Shock absorption/suspension, chassis 1BA Standard suspension/shock absorption Weight category front axle 0JK Weight category front axleweight range 10Weight category rear axle 0YN Weight range 13 Chciałbym założyć 1BE, jakich numery czesci i kolory potrzebuje?
xsebo1 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Często słyszę opinie "zakładaj a zobaczysz jak siądzie" lub "może siąść jeszcze" . Procedura wymiany zawieszenia na niższe powinna obejmować poluzowanie gum wahaczy, spuszczenie z lewarka, pobujanie autem i dopiero skręcanie wahaczy Chyba nie chcemy pozrywać gum
erchi Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Racja, auto powinno być zluzowane na wahaczach, postawione na piastach, porządnie wybujane i dopiero skręcone.
wampir Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Czy ktoś wie jaki to amortyzator 8E0413031BT ( 8E0 413 031 BT ) 1BE czy 1BV? Jaki do kompletu powinien być tylny amortyzator?
countryFan Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 update (1BE j.w.) po zamontowaniu instalacji LPG: LP - 655mm PP - 655mm LT - 630mm PT - 630mm Zbiornik Bormech 72l o masie 31 kg zatankowany na full (ok.80%) - czyli orientacyjnie: 31kg + 0,56kg/l * 72l * 80% = 63,26kg Ilość benzyny w zbiorniku - 1/4 U mnie w B7 mam problem - mam podobnie jak kolega. Zawieszenie 1BE, zbiornik Bormech 72L praktycznie pełny a więc powinien ważyć ponad 60kg, zbiornik paliwa praktycznie pełny (ok 95%). I teraz : PP/LP : 665mm TP/TL : 625mm a więc niżej niż ludzie mają na Eibachu czy innych zglebowanych zawieszeniach. Jakich sprężyn mam szukać aby podnieść tył do w miarę standardu na 1BE ? Kategorie wagowe: Jak widać przód 0JF, tył 0YJ, zawieszenie 1BE, uwaga : dodatkowo hak holowniczy demontowalny Przód OK, Tył - gleba tył z bliska Jakie typowania koledzy?
azure Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) update (1BE j.w.) po zamontowaniu instalacji LPG: LP - 655mm PP - 655mm LT - 630mm PT - 630mm Zbiornik Bormech 72l o masie 31 kg zatankowany na full (ok.80%) - czyli orientacyjnie: 31kg + 0,56kg/l * 72l * 80% = 63,26kg Ilość benzyny w zbiorniku - 1/4 U mnie w B7 mam problem - mam podobnie jak kolega. Zawieszenie 1BE, zbiornik Bormech 72L praktycznie pełny a więc powinien ważyć ponad 60kg, zbiornik paliwa praktycznie pełny (ok 95%). I teraz : PP/LP : 665mm TP/TL : 625mm a więc niżej niż ludzie mają na Eibachu czy innych zglebowanych zawieszeniach. Jakich sprężyn mam szukać aby podnieść tył do w miarę standardu na 1BE ? Kategorie wagowe: Jak widać przód 0JF, tył 0YJ, zawieszenie 1BE, uwaga : dodatkowo hak holowniczy demontowalny Przód OK, Tył - gleba tył z bliska Jakie typowania koledzy? Stawiam na 0YM na tył. Ten sam problem przerabiam... Ewentualnie podkładka, ale nie wiem czy nie będzie za mało, bo mocno leży. Edytowane 27 Maja 2015 przez azure
countryFan Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) update (1BE j.w.) po zamontowaniu instalacji LPG: LP - 655mm PP - 655mm LT - 630mm PT - 630mm Zbiornik Bormech 72l o masie 31 kg zatankowany na full (ok.80%) - czyli orientacyjnie: 31kg + 0,56kg/l * 72l * 80% = 63,26kg Ilość benzyny w zbiorniku - 1/4 U mnie w B7 mam problem - mam podobnie jak kolega. Zawieszenie 1BE, zbiornik Bormech 72L praktycznie pełny a więc powinien ważyć ponad 60kg, zbiornik paliwa praktycznie pełny (ok 95%). I teraz : PP/LP : 665mm TP/TL : 625mm a więc niżej niż ludzie mają na Eibachu czy innych zglebowanych zawieszeniach. Jakich sprężyn mam szukać aby podnieść tył do w miarę standardu na 1BE ? Kategorie wagowe: Jak widać przód 0JF, tył 0YJ, zawieszenie 1BE, uwaga : dodatkowo hak holowniczy demontowalny Przód OK, Tył - gleba tył z bliska Jakie typowania koledzy? Stawiam na 0YM na tył. Ten sam problem przerabiam... Ewentualnie podkładka, ale nie wiem czy nie będzie za mało, bo mocno leży. Dzięki za info, przeszukałem jeszcze wątek o zwieszeniach i znalazłem takie info mam kat 9 na tyle czyli pewnie 8E0 511 115 DL/FL - 0YJ poniżej kat 10 ? 8E0 511 115 DM/FM - 0YK poniżej kat 11 ? 8E0 511 115 DN/FN - 0YL Ty typujesz kat 12? - wiadomo w ogóle ile kg to jedna kategoria wagowa? 8E0 511 115 DP/FP - 0YM Thx EDIT: Tak sobie dumam - skoro na tabliczce mam 1085kg i jest to klasa 9 ta - to 1085/2=542,5kg (waga na stronę). Dokładając do nominału wagę pełnej butli LPG około 35kg/ stronę tj 542,5+35=577,5kg. Według tego wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/98994-all-b6b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-jak-dobierac-zakres-mas-osi/ 0YK - klasa wagowa 10 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg - przy 1BR (Zawieszenie na "zle"drogi): 545-570 kg - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 571-597 kg a zatem powinienem szukać raczej klasy 0YK ? Edytowane 27 Maja 2015 przez countryFan
azure Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 ajjj, pozajączkowało mi się - masz niską kategorię wagową. Ja mam u siebie 0YL - stąd szukam 0YM, ewentualnie + podkładki. U Ciebie szukałby klasę, góra dwie klasy wyżej. Tylko problem jest taki, że z używek nigdy nie wiesz co trafisz, bo możesz trafić na już dość ubite i jedna klasa wagowa okaże się za mało... ogólnie lekka loteria jak to siądzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się