JUZIU 0 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Panowie wypowiedzcie się który według was napęd jest lepszy na wystartownie z miejsca przód czy tył (4x4 nie bierzemy pod uwage). i czy jeśli mamy dwa auta o takiej samej mocy np.200km i podobnej wadze to który będzie miał lepiej wystartować? Dodam że wszystkie asr itp są wyłączone. Podawajcie swoje opinie bo założyłem się z kolega i nie możemy rozwiązać sporu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 stawiam na napęd RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 ok czekam na dalsze wypowiedzi, bede miał wypowiedzi wielu osób wiec bedzie wiadomo co jest lepsze i wygram zakład Też obstawiałem żę tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Wiesz, w taki sposób to Twój kumpel może zatrudnić całą rzeszę zwolnników jednej partii, którzy Ci wmówią , że jednak przód Przy starcie zawsze masz tył bardziej dociążony, czyli tylne koła ma lepszą przyczepność. Skoro tył ma lepszą przyczepność, to lepiej wystartuje tył - takie są prawa fizyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Wiesz, w taki sposób to Twój kumpel może zatrudnić całą rzeszę zwolnników jednej partii, którzy Ci wmówią , że jednak przód Przy starcie zawsze masz tył bardziej dociążony, czyli tylne koła ma lepszą przyczepność. Skoro tył ma lepszą przyczepność, to lepiej wystartuje tył - takie są prawa fizyki. dokładnie tak samo mu mówie że tył lepiej wystartuje a przód lepiej ma ale póżniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmichalkw 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 tył bezapelacyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Tył. Popatrz na starty samochodów np serii WTCC BMW na starcie FWD bierze jak chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MultiPanda69 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Robili taki test na TVN Turbo i tył był ostatni: 1.AWD 2.FWD 3.RWD silnik jest z przodu wiec mimo wszystko bedzie bardziej dociazony przod niz tyl Wczesniej tez bylem przekonany ze tyl wygra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Robili taki test na TVN Turbo i tył był ostatni: 1.AWD 2.FWD 3.RWD silnik jest z przodu wiec mimo wszystko bedzie bardziej dociazony przod niz tyl Wczesniej tez bylem przekonany ze tyl wygra W takim razie wszystko zależy też od tego, gdzie jest umieszczony silnik - z przodu czy z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 w przypadku FWD i RWD wszystko zalezy od obciażenia osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 i zalezy od mocy przod jeszcze w miare startuje przy normalnej mocy im moc bedzie wieksza tym przewaga tylnego napedu przy starcie rowniez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Moze startu nie ma, ale jest pokazane zachowanie na zakrecie jak cos wyskoczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beneq 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Na mokrym - FWD, suche raczej RWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 jechalem z bejca 2.5 e36 start moj i cala reszta 2proby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 no bo 1.6 ma specjalny moment i dlatego brak klopotow z trakcja z powodu braku mocy :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 no bo 1.6 ma specjalny moment i dlatego brak klopotow z trakcja z powodu braku mocy :polew: prawie masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 no bo 1.6 ma specjalny moment i dlatego brak klopotow z trakcja z powodu braku mocy :polew: prawie masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 AWD szkoda ze mam FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beneq 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 jechalem z bejca 2.5 e36 start moj i cala reszta 2proby Chyba se jaja robisz, e36 2.5 ma 170-192km, a Twoj 1.6... 102? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się