Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

A czujnik zamontowal :naughty:

Mam 4szt kompletne z uszczelka, wtyczka z kabelkami i kabelek do licznika takze doloze za jedyne 45zl szt :decayed:

Witam

Był bym zainteresowany kompletem poziomu płynu do sprysków. Czy to jest wszystko co jest potrzebne? jeśli tak to bym wzial komplecik. czekam na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

jest ktoś tutaj z Poznania lub Wielkopolski kto by mi wymienił manetkę i odblokował FIS-a? Oczywiście nie za darmo :) Sam się trochę boję za to zabierać

Jeśli się tobie nie spieszy to ja mogę tobie pomóc z tym za jakiś czas - pisz na prive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie znajduje się ta kostka w której trzeba zmasować ten pin?Czy licznik trzeba wyciągać?

"Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kostka od licznika, niebieska. Widać ją jak się odkręci osłonę nad nogami kierowcy, nie musisz wyjmować licznika, ale musisz wiedzieć jak działa zabezpieczenie kostki żebyś mógł ją wyjąć z licznika i nic nie uszkodzić.

http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/17/76/70/2717767005 to jest pozycja zamknięta, żebyś mógł ją wyjąć, musisz nacisnąć blokadę i odchylić tę fioletową rączkę, wtedy kostka sama wyjdzie. W sumie proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem o wiele łatwiej jest wyciągnąć licznik i to zrobić niż rozbierać pół auta by tam jakoś dość, ale każdy ma swoje zdanie. Ja miałem zbyt grube ręce by tam się przeciśnąć, wiec i tak skończyło się na zdejmowaniu licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół auta? Nie żartuj, tą osłonę i tak zdejmujesz, a trzyma się na trzech śrubach, ale jak kto woli. Było pytanie, jest odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół auta? Nie żartuj, tą osłonę i tak zdejmujesz, a trzyma się na trzech śrubach, ale jak kto woli. Było pytanie, jest odpowiedź.

Jak chce się do dobrze zrobić lepiej zdjąć kierownice i wyjąć zegary - może trochę więcej roboty z demontażem ale nie zapinajmy że mamy komfortowy dostęp do niebieskiej kostki, założenia pinu i owinięcia wiązki z nowym przewodem.

Do zielonej kostki jest lepszy dostęp od dołu niż niebieskiej i tu by kierownicy nie zwalać może warto od dołu się dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół auta? Nie żartuj, tą osłonę i tak zdejmujesz, a trzyma się na trzech śrubach, ale jak kto woli. Było pytanie, jest odpowiedź.

pół auta fakt trochę przegiąłem, ale ja nawet osłon od kierownicy nie zdejmowałem jak to robiłem ( wymiana manetki). A dzięki wyjęciu zegarów bez problemu mogłem sobie przy kostkach grzebać i spokojnie dojść lutownica by solidnie przylutować ten pin 1 w niebieskiej kostce i teraz sie nie martwię, że coś mi się rozłączy;) i tak jak pisze adadur bardziej komfortowe warunki pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podłączam CANy do zegarów to nawet nie ściągam kierownicy i zegary wychodzą. A ze zdjętą kierownicą to jest bajka. Jedyny problem to potem przykręcić zegary ale i to idzie ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

od niedawna jestem posiadaczem A4 b6 2.0 130KM i zastanawia mnie jeden fakt. Posiadam odblokowany fis (cały czas wyświetlany jest aktualny zasięg na baku), ale nie posiadam manetki z przyciskami do fis. Jak mam to odebrać? że wcześniejszy właściciel odblokował fis, a nie zmienił manetki? czy w tym wypadku została mi tylko do podmiany manetka i wszystko powinno śmigać?

dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, wyświetla mi się temp i zasięg, nastomiast wyżej wyświetlają mi sie informacja takie jak np. rezerwa. Czy w tym wypadku podmianka manetki wchodzi w gre? Dodatkowo programując vag. Wszystko bedzie grało? czy nie ma sensu się w to bawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz trzy rzeczy do zrobienia

1) WYMIANA MANETKI NA OBSŁUGUJĄCĄ KOMPUTER

2) PODPIĄĆ PIERWSZY PIN DO MASY, LUB ZAMONTOWAĆ CZUJNIK W ZBIORNICZKU OD SPRYSKIWACZY I PODPIĘCIE POD 1 PIN PRZY ZEGARACH

3) PRZEPROGRAMOWAĆ KOMPUTER VAGIEM.

teraz kwestia czy chce się tobie tyle bawić, mi się chciało i jestem zadowolony

zyskujesz:

spalanie chwilowe, spalanie srednie w danym kursie, czas jazdy w danym kursie, średnią prędkość w danym kursie.

dodatkowo

spalanie chwilowe, spalanie srednie ogólnie, czas jazdy ogólnie, średnią prędkość ogólnie.

no i funkcje z pół fisu też są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...