Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, NelsonPL napisał:

Co to takiego? Po ściągnięciu osłony, to tam jest. Czy tam powinno coś być w środku? Po zdjęciu tej krateczki nic tam nie ma.:shock3: Do czego to służy?  :eusathink:

coś....jpg

Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U  mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny.

U mnie to tak wygląda:

20190926-023017.jpg

20190926-023049.jpg

20191020-142330.jpg

 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
7 godzin temu, Muskel1 napisał:

Ktoś dołożył listwy.

nie konieczne, auta które były produkowane na Szwecję zawsze miały listwy progowe ( jak s-line ) w standardzie określane jako " listwa ochronna nadwozia ".

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
42 minuty temu, Hubertus01 napisał:

nie konieczne, auta które były produkowane na Szwecję zawsze miały listwy progowe ( jak s-line ) w standardzie określane jako " listwa ochronna nadwozia ".

Dobrze mówisz moja A4 też ma listwy progowe i nic więcej ani emblematow ani nic . Tak było w Szwecji tu rarytas to audi bez listew hehe

Opublikowano
50 minut temu, Hubertus01 napisał:

nie konieczne, auta które były produkowane na Szwecję zawsze miały listwy progowe ( jak s-line ) w standardzie określane jako " listwa ochronna nadwozia ".

W Norwegii rowniez, sam posiadam. :D

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, wolwerin napisał:

Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U  mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny.

U mnie to tak wygląda:

20190926-023017.jpg

20190926-023049.jpg

20191020-142330.jpg

 

Masz całkiem inny kształt tego gniazda? Wydaje się bardziej podłużny.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Bo dla nas to listwy s-line a w katalogu audi to listwa ochronna przed kamieniami :wink: co nie zmienia faktu ze element pakietu s-line

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
6 godzin temu, wolwerin napisał:

Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U  mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny.

U mnie to tak wygląda:

20190926-023017.jpg

20190926-023049.jpg

20191020-142330.jpg

 

Czyli należy tam dokupić filtr czy zostawić puste tak jak było i jest? W środku jak otworzyłem kratkę było czysto. Jednak obok było kilka liści małych.

Opublikowano
28 minut temu, NelsonPL napisał:

Czyli należy tam dokupić filtr czy zostawić puste tak jak było i jest? W środku jak otworzyłem kratkę było czysto. Jednak obok było kilka liści małych.

Jak chcesz możesz dokupić ale na rynek polski czy niemiecki nie wsadzali tego filtra. Z tego co widziałem wstawiali go na rynek japoński, meksykański i kilka innych egzotów. 

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Muskel1 napisał:

Jak chcesz możesz dokupić ale na rynek polski czy niemiecki nie wsadzali tego filtra. Z tego co widziałem wstawiali go na rynek japoński, meksykański i kilka innych egzotów. 

Rozumiem że w Twojej Audi nie było i dokupiłeś. Chyba zrobię tak samo. To nie zaszkodzi. Można prosić numer katalogowy?

I jeszcze jedno pytanie:

Czy osłona ta na silnik powinna mieć coś wygłuszającego od wewnętrznej strony? Moja nie ma tam nic. Jeśli tak, to proszę o numer jej katalogowy to sobie zamówię nową. Zauważyłem, że większy hałas mam w kabinie. Czy to może być też przez to, że ten materiał i grodzia silnika jest zniszczona? (FOTKA)

Czy po wymianie tej części w środku  będzie ciszej?

20220406_150259.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

wymiana tego nie zmniejszy hałasu, to jedynie estetyka

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, marcin_o23 napisał:

wymiana tego nie zmniejszy hałasu, to jedynie estetyka

No nie wiem. Osłona grodziowa jest z materiału chyba jakiegoś co może troszke zmniejszyć. Mogę się mylić to mnie poprawcie. Co z drugim pytaniem o pokrywe tą silnika? Czy ma mieć coś od wewnętrznej strony czy nic sam plastik?W aucie nie mam jakiegoś dużego hałasu. Słychać lekko silnik.

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Ja w B8 nie miałem tego filtra (pewnie jak większość pojazdów na rynek EU) i tak jeździłem do sprzedaży auta. Nr. części tego filtra to 8KD819439 ale musisz mieć jeszcze ramkę, w której tej filtr siedzi. Ramka+filtr to numer 8KD819441.

Osłona silnika to numer 06J103925 AG, powinieneś mieć u spodu osłony materiał wygłuszający. Myślę, że u Ciebie ktoś go wywalił, bo był nadjedzony przez gryzonia.  Materiał wygłuszający powinien lekko wyciszyć pracę silnika. 

Screenshot_20220407-102942_Opera.jpg

Screenshot_20220407-103038_Opera.jpg

Opublikowano
5 minut temu, Muskel1 napisał:

Ja w B8 nie miałem tego filtra (pewnie jak większość pojazdów na rynek EU) i tak jeździłem do sprzedaży auta. Nr. części tego filtra to 8KD819439 ale musisz mieć jeszcze ramkę, w której tej filtr siedzi. Ramka+filtr to numer 8KD819441.

Osłona silnika to numer 06J103925 AG, powinieneś mieć u spodu osłony materiał wygłuszający. Myślę, że u Ciebie ktoś go wywalił, bo był nadjedzony przez gryzonia.  Materiał wygłuszający powinien lekko wyciszyć pracę silnika. 

Screenshot_20220407-102942_Opera.jpg

Screenshot_20220407-103038_Opera.jpg

Czy sam ten materiał wygłuszający można kupić w ASO czy należy kupić całą osłonę? Czy to jest wymienne?

Opublikowano

Wątpię abyś w polskim czy europejskim ASO dpstał filtr i ramkę bo w europejskim ASO ten numer ramki i nr. kratki jest ten sam, wiéc jak zamówisz pod ten numer to dostaniesz kratkę, którą już masz. 

Opublikowano
1 minutę temu, NelsonPL napisał:

Czy sam ten materiał wygłuszający można kupić w ASO czy należy kupić całą osłonę? Czy to jest wymienne?

W ASO tylko komplet. Samego materiału nie dostaniesz. Jest to jako jedna część sprzedawana. 

Opublikowano (edytowane)

Jak koniecznie chcesz mieć ten filter to pewnie musisz go poprzez internet zamówić. 

 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Z dodatkowym filtrem daje sobie spokój, skoro na Europe i Niemcy nie byl montowany.

Czy ta rynienka odprowadzająca wodę jest u mnie uszkodzona? Czy tak ma być? (Foto)Zaznaczam że mam jeszcze oslone plastikową ktora została zdjęta do zrobienia fotki rynienki.

Jeśli jest uszkodzona to proszę numer tej części katalogowy i jakiś opis jak to się wymienia.

20220407_170737.jpg

Opublikowano

Moim zdaniem tak ma być ta rynienka.

Ona tak kończy się za obudową wlotu powietrza. 

Screenshot_20220407-172959_YouTube.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Moim zdaniem tak ma być ta rynienka.

Ona tak kończy się za obudową wlotu powietrza. 

Screenshot_20220407-172959_YouTube.jpg

Odp:

Super, czyli z tym u mnie wszystko OK

Orientujesz się może jaka jest cena tej osłony silnika? Wiesz dlaczego nie mozna zamawiać czesci z ASO z Niemiec? Może znasz jakieś stronki Niemiecki gdzie mogę zamówić oryginalne części do Audi?

Opublikowano (edytowane)

Panowie liczę na Waszą pomoc bo o ile B7 znam na wylot to w B8 mam trochę pytań. Chce kupić B8, z racji tego że benzyny w B8 są kiepskie a wszyscy chwalą 2.0TDI 143 więc poszukuje takiego auta. W moim mieście pojawiło się takie ogłoszenie:

WWW.FACEBOOK.COM

Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и...

 

1. Jaki to automat? Warto się pchać w automat przy takim przebiegu? Wiem że w B7 w ośce wszyszcy odradzali Multi. Jak to jest w przypadku B8?

2. Co sprawdzić w takim aucie przy zakupie jeśli chodzi o diesla? Mam VCDS może ktoś podpowie w co wejść i jakie parametry sprawdzać, jakie są dopuszczalne itp. np wtryski czy DPF?

3. Co sądzicie o tym aucie?

Edytowane przez Damianq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...