Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, marky2552 napisał:

Dzięki, dosyć dobrze to wygląda ale myślałem że trochę wyżej będzie na pro kit ? ale wydaje mi się że opona na profilu 40 jest trochę balonowiasta ja chyba pójdę w 235/35 

Jak dla mnie za duży balon, ale na pewno wygodniejsze do jazdy. Ostatecznie (zacząłem ten mini wątek) u mnie padło na 245/35 Bridgestone Potenza - wizualnie moim zdaniem sztos, ale jeśli chodzi o komfort jazdy - walec niemiłosierny : D

IMG_20220331_125942.jpg

IMG_20220331_125912.jpg

IMG_20220331_125925.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, Wodzowicz napisał:

 

 

 

IMG_20220331_125925.jpg

Dostałeś pieczątkę na przeglądzie bez problemu....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, pawel72689 napisał:

Dostałeś pieczątkę na przeglądzie bez problemu....?

Czemu nie? :-) Wszystko w granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas to trochę ogarnąć.

Czy ta gumowa czesc (1)  jest wymienialna?

Jeśli możecie to podajcie numery katalogowe tych części...  

20220405_081015.jpg

20220404_180715.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, NelsonPL napisał:

Czy ta gumowa czesc (1)  jest wymienialna?

Jeśli możecie to podajcie numery katalogowe tych części...

Tak , ta uszczelka jest wymienialna . To jest uszczelka komory silnika nr. 8T0 823 723 A 

Jakbyś sobie ją ściągnął to pod spodem masz numer .

Ty tak kupiłeś to auto ?  Pytam bo jeśli teraz Ci się to robi to znaczy że zamieszkał w Twojej ślicznotce jakiś gryzoń i powinieneś coś z tym zrobić . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mariusz36 napisał:

Tak , ta uszczelka jest wymienialna . To jest uszczelka komory silnika nr. 8T0 823 723 A 

Jakbyś sobie ją ściągnął to pod spodem masz numer .

Ty tak kupiłeś to auto ?  Pytam bo jeśli teraz Ci się to robi to znaczy że zamieszkał w Twojej ślicznotce jakiś gryzoń i powinieneś coś z tym zrobić . 

A można prosić jeszcze numer katalogowy tej osłony? (foto)

Nikt nie mieszka w Mojej  Piękności :lol:

Kiedyś w niej chyba mieszkał jakiś Niemiecki gryzoń.:kox:

20220405_091920.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, NelsonPL napisał:

A można prosić jeszcze numer katalogowy tej osłony? (foto)

To jest tzw. osłona ściany grodziowej , nie wiem dokładnie jaki ma nr , ale po VIN- nie podadzą Ci w ASO . 

Trzeba dopytać , ale wydaje mi się że ten „filc" sam nie występował , tylko z taką blachą co jest z tyłu , ale tak jak piszę - nie jestem pewny . 

Sama wymiana tego nie jest taka prosta bo jak widzisz przechodzą tam rurki do nagrzewnicy , trzeba pospuszczać płyny . Jest trochę pracy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mogę opróznić układ AC  w B8 i przejechać do 50km bez obawy o sprężarkę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Norbas napisał:

Pany mogę opróznić układ AC  w B8 i przejechać do 50km bez obawy o sprężarkę ? 

Możesz , nie włączaj klimy AC i nic jej nie będzie .

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mariusz36 napisał:

Tak , ta uszczelka jest wymienialna . To jest uszczelka komory silnika nr. 8T0 823 723 A 

Jakbyś sobie ją ściągnął to pod spodem masz numer .

 

Odp:

A możecie powiedzieć jak ściągnąć tą uszczelkę? Czy sam sobie poradzę z jej wymianą?

Mile widziany opis wymiany tej uszczelki.

Mam zamiar zrobić porządek pod maską Audi. :cygaro:

Chodzi mi o to żeby to co na zdjęciu było nowe a nie takie poobgryzane.

Jakiś Niemiecki gryzoń chyba kiedyś nieźle zaszalał.:shock3:

20220404_180715.thumb.jpg.531cc381027b9c01d8071b7ee6ca5637.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągniesz ją w górę i sama schodzi. U  dołu po środku ma nacięcie, którym wciśnięta jest na rant ściany grodziowej i plaskikowej osłony podszybia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Muskel1 napisał:

Ciągniesz ją w górę i sama schodzi. U  dołu po środku ma nacięcie, którym wciśnięta jest na rant ściany grodziowej i plaskikowej osłony podszybia. 

Czyli jest taka, że to co na fotce zaznaczone to będzie nowe? Dobrze rozumiem?

Zejdzie całość?

A sam montaż, wystarczy wyczyścić miejsce i nałożyć nową?

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał:

3 x tak.

Czyli prosta sprawa. Dzięki :thumbup1:

Ogarnę to. :cygaro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania:

1--Jak to ściągnąć? Nadal mam z tym problem. Czy należy coś odkręcać przed zdjęciem? Dziś próbowałem, ale boje się, by coś nie uszkodzić. Mile widziany dokładny opis co i jak.(foto 1) :eusathink:

2. Co to takiego? Po ściągnięciu osłony, to tam jest. Czy tam powinno coś być w środku? Po zdjęciu tej krateczki nic tam nie ma.:shock3: Do czego to służy?  :eusathink:(foto 2)

Dzięki z góry za odpowiedź.

Ps. Jeśli zauważycie, że czegoś brak lub coś należy wymienić, to proszę napiszcie. Robię porządki pod maską. Muszę to wszystko ładnie ogarnąć.:cygaro:

20220406_150259.jpg

coś....jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie brakuje rynienki do odprowadzania wody przy filtrze kabinowym. Uszczelkę zwyczajnie ciągniesz do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Langista napisał:

Według mnie brakuje rynienki do odprowadzania wody przy filtrze kabinowym. Uszczelkę zwyczajnie ciągniesz do góry.

Tam fragment  osłony został zdjęty, by zrobić zdjęcie tej kratki.

Pytanie czy pod tą kratką coś ma być? Tam bezpośrednio pod kratką nic nie mam.:eusathink: I dlaczego wężyk jeden jest owinięty takim złotkiem? Czemu to ma służyć?:eusathink:

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic pod tą kratką nie brakuje. Jest to kanał powietrzny prowadzący do dmuchawy i wnętrza pojazdu. Po drodze w środku kabiny pod schowkiem znajduje sié filtr kabinowy. Ta kratka zapobiega wpadaniu większych przedmiotów jak np  liście do kanału dmuchawy. Po prawej stronie kratki (ten wypust) to czujnik jakości powietrza, stosowany w pojazdach z trójstrefową klimatyzacją. Jeżeli czujnik ten wykryje w zasysanym powietrzu szkodliwe składniki to przełącza klimatyzacje na obieg wewnętrzny. Po to aby nie dostały się one do środka pojazdu.

Uszczelkę ciągnij śmiało w górę, nie da się tam nic zepsuć. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...