krystian3769 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 33 minuty temu, st4yKool napisał: Ja mam jeszcze 3 z przodu, wiec spokojnie z takimi chorobami hehe xD To nie Parkinson ... Tylko po częstych wizytach u kolegi mechanika Ręce się trzęsą
mariusz36 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 28 minut temu, st4yKool napisał: Ja mam jeszcze 3 z przodu, wiec spokojnie z takimi chorobami hehe xD Te choroby dziś biorą coraz młodszych ludzi , ale na poważnie , próbowałeś zmienić opony . Wiem masz nówki , ale ja właśnie też założyłem na wiosnę nówki pirelli i auto zaczęło drgać , też już miałem brać się za zawieszenie , ale wymieniłem na próbę koła na zimówki i tu cisza. Koła letnie do wyważania , też na profesjonalnym sprzęcie , wszystko niby OK a tu dalej drgania. Założyłem stare opony letnie , cisza. Nie postawił bym na nowe opony , a jednak . Może też spróbuj .
skrzypul Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 zapytam tutaj:Quattro avant. Opony, felgi takie same na obu osiach. Opony nowe, zawieszenie bez luzow nowe.Drgania budy podczas skrętów mocniejszych np. wyjeżdżając z parkingu. Czuje te drgania na fotelu i kierownicy. Znajomi twierdzą, że to napęd pręży. Jakoś w to nie chce mi się wierzyć.Czy dwumas mógłby takie objawy dawać?Ma ktoś podobny objaw?Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
l2k2 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 3 minuty temu, krystian3769 napisał: To nie Parkinson ... Tylko po częstych wizytach u kolegi mechanika Ręce się trzęsą To by tłumaczyło te spotkania poza warsztatem.. i drgania ustępują..
st4yKool Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, mariusz36 napisał: Te choroby dziś biorą coraz młodszych ludzi , ale na poważnie , próbowałeś zmienić opony . Wiem masz nówki , ale ja właśnie też założyłem na wiosnę nówki pirelli i auto zaczęło drgać , też już miałem brać się za zawieszenie , ale wymieniłem na próbę koła na zimówki i tu cisza. Koła letnie do wyważania , też na profesjonalnym sprzęcie , wszystko niby OK a tu dalej drgania. Założyłem stare opony letnie , cisza. Nie postawił bym na nowe opony , a jednak . Może też spróbuj . Na zimowych (nowe conti) to samo bylo.. generalnie moge powiedziec ze wyeliminowalem drgania kierownicy, a zostaly lekkie podrygi budy zrobie dzis taki myk, ze zamienie stronami tylne kola i zobacze roznice... na szczescie mam zapas, wiec powinno mi sie to udac, z jednym podnosnikiem... xD
Ruby Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 A opony macie takie jak jest wlepa na na drzwiach?
st4yKool Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 5 minut temu, Ruby napisał: A opony macie takie jak jest wlepa na na drzwiach? Jasne 245/40/18..
Yoghurt Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Wrzuciłem sobie właśnie grill a la RS4 (chinol) i mam problem z PDC. Jeden czujnik w grillu wskazuje że jest jakiś obiekt blisko. Przyglądając się mu może by się dało go z pół mm przesunąć ale nie wiem czy to ma znaczenie. Robi się jakaś adaptacje tych czujników? Czy muszę kombinować i jakoś lepiej je wycentrować w otworze?
Gibons Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Chyba raczej nie robi się żadnej kalibracji. Pewnie czujnik żle siedzi
Yoghurt Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Gibons napisał: Chyba raczej nie robi się żadnej kalibracji. Pewnie czujnik żle siedzi Tak czulem. Szkoda bo nie chce mi się tego znowu rozbierać. Jakoś nie przyszło mi do głowy sprawdzić po założeniu czujników a przed skręceniem :/
chudineze Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 14 godzin temu, Yoghurt napisał: Wrzuciłem sobie właśnie grill a la RS4 (chinol) Możesz pokazać jak to wygląda i gdzie kupiłeś
Ogi Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dnia 14.08.2017 o 09:27, st4yKool napisał: Podsumowujac: nowe polosie, sworznie, wahache dolne, lozyska, piasty, tarcze, klocki, opony, kola wywazone hunterem.. i nadal sa drgania, ale juz nie kiery, tylko budy... delikatne.. hehe.. smiechu warte sa te B8 najgorsza platforma Audi jaka mialem.. najwiecej problemow, najabrdziej zawodne auto... no i jednoczesnie najfajniejsze pod wzgledem proewadzenia, osiagow itp.. ale moglbym o nim ksiazke napisac.. a z moim mechanikiem zaczleismy sie spotykac jak kumple, tak czesto sie widzielismy.. lol. Jakbym mial Alfe Jeszcze maglownica do sprawdzenia.
st4yKool Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 25 minut temu, Ogi napisał: Jeszcze maglownica do sprawdzenia. Co konkretniej moze jej dolegac? (u mechnika narazie nie bede dluzszy czas..)
Ogi Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 "zewnętrzne" mocowanie maglownicy mogą być wyrobione i nie trzymać. Przerabiałem identycznie temat jak ty tylko w s3, pół samochodu wymieniłem i ostatecznie okazało się że mocowania maglownicy były uszkodzone i miałem drgania w przedziale 120-140km/h
st4yKool Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 47 minut temu, Ogi napisał: "zewnętrzne" mocowanie maglownicy mogą być wyrobione i nie trzymać. Przerabiałem identycznie temat jak ty tylko w s3, pół samochodu wymieniłem i ostatecznie okazało się że mocowania maglownicy były uszkodzone i miałem drgania w przedziale 120-140km/h dzieki, ciekawy pomysl, sprobuje sprawdzic
LukiKRK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Panowie pomocy ! Pacjent: A4 B8 2014 rok 1.8TFSI manual, przebieg 66tys... ślizga sprzęgło na prawie każdym biegu. Czy to możliwe że padło już całkowicie przy tak niskim przebiegu ? W poliftach miał być przecież niezniszczalny Sachs montowany... Do tego ma fabryczną instalację do haka i wzmocnienia dla holowania (płatna opcja przy zakupie, ale nawet nie wiem co to dokładnie jest). Auto dłubnięte z 170KM/320nm na 211KM/421nm... Nagle na ekspresówce zaczęło ślizgać na wysokich biegach, 4,5,6... kilkanaście km dalej już na każdym. Ewidentnie nie ma docisku już sprzęgło. Płyn hamulcowy w zbiorniku w normie, ponad MIN ale bardzo gorący zbiornik. Nic się wcześniej nie działo oprócz jednego małego epizodu kilkaset km wcześniej - podczas upałów po zapaleniu auta nie zgasło EPC i samochód ograniczał obroty do 2000rpm, nie mogłem wyjechać pod górkę. Po zgaszeniu silnika i zapaleniu od nowa wszystko w normie już było. Co sądzicie ? Auto na gwarancji ale sprzęgła to chyba nie obejmuje no i tak...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 28 minut temu, LukiKRK napisał: Panowie pomocy ! Pacjent: A4 B8 2014 rok 1.8TFSI manual, przebieg 66tys... ślizga sprzęgło na prawie każdym biegu. Czy to możliwe że padło już całkowicie przy tak niskim przebiegu ? W poliftach miał być przecież niezniszczalny Sachs montowany... Do tego ma fabryczną instalację do haka i wzmocnienia dla holowania (płatna opcja przy zakupie, ale nawet nie wiem co to dokładnie jest). Auto dłubnięte z 170KM/320nm na 211KM/421nm... Nagle na ekspresówce zaczęło ślizgać na wysokich biegach, 4,5,6... kilkanaście km dalej już na każdym. Ewidentnie nie ma docisku już sprzęgło. Płyn hamulcowy w zbiorniku w normie, ponad MIN ale bardzo gorący zbiornik. Nic się wcześniej nie działo oprócz jednego małego epizodu kilkaset km wcześniej - podczas upałów po zapaleniu auta nie zgasło EPC i samochód ograniczał obroty do 2000rpm, nie mogłem wyjechać pod górkę. Po zgaszeniu silnika i zapaleniu od nowa wszystko w normie już było. Co sądzicie ? Auto na gwarancji ale sprzęgła to chyba nie obejmuje no i tak... Mam znajomego który wykończył sprzęgło w nowym aucie w 5000km. Na gwarancji nie było szans tego zrobić.
st4yKool Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 zloguj bledy i podeslij, podjedz gdzies zeby lookneli na soft.. niestety osobiscie nie znam sie na 1.8tfsi ale zeby sprzeglo kleklo przy takim przebiegu to rzeczywiscie dziwne..
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 1 minutę temu, st4yKool napisał: zloguj bledy i podeslij, podjedz gdzies zeby lookneli na soft.. niestety osobiscie nie znam sie na 1.8tfsi ale zeby sprzeglo kleklo przy takim przebiegu to rzeczywiscie dziwne.. Jazda na niskich obrotach i wykończysz każde sprzęgło.
st4yKool Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Teraz, l.e.s.t.e.r napisał: Jazda na niskich obrotach i wykończysz każde sprzęgło. Hmm.. jeszcze nigdy w zadnym aucie nie musialem robic sprzegla.. chyba mialem szczescie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się