skrzypul Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 z OC jest tak jak piszesz ale wcale nie jest łatwo z ubezpieczycielem.Z AC każdą pozaseryjną część musisz zgłosić do oględzin i mieć paragon/fakturę zakupu i lub fakture zakupu z montażem.Wartość auta zwiększa się wtedy o cenę modów/doposażenia ale też składka wzrasta i to niemało.Jeśli nie ma w umowie AC uwzglednionej wyceny to ubezpieczyciel wraca auto/części z seryjnego wyposazenia auta kilka lat temu mialem przygodę z latarnią A3 zrobioną na S3 na fullu.Jedynym sensownym rozwiazaniem było doprowadzenie do szkody calkowitej i maxymalne zanizenie wartosci "wraku"przy wypłacie "całki" dostajesz pieniądze na konto i nikogo dalej nie interesuje co zrobisz z autem.No dobra, za bardzo się rozpisałem [emoji14]W każdym bądź razie na zwrot ekstrasowych fantów z AC nie ma co liczyć.Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
andynl Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Pany ORI hak do avanta bym chętnie przytulił, ktoś coś?
WydRos Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 2 minuty temu, andynl napisał: Pany ORI hak do avanta bym chętnie przytulił, ktoś coś? Sam wsad hak? Czy cały komplet ?
andynl Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Teraz, WydRos napisał: Sam wsad hak? Czy cały komplet ? Komplet najlepiej z wiązką od razu
luk330 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) 7 godzin temu, dareksu napisał: za same wkłady 1700? chyba że jakaś ładna pani w topless wymieniała wkłady wraz z umyciem przedniej szyby Same wkłady o pani topless nic nie wspominali ale jak widać audi jest nielepsze i jeszcze grubiej sobie liczy Edytowane 27 Marca 2018 przez luk330
Hugo Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Właśnie podali informację, że w PL, akcją wymiany wadliwych nagrzewnic, objętych jest 9700 aut. Rozumiem, że to auta kupione w polskich salonach czy może dotyczy to też aut sprowadzonych?
TOM3K Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 1 minutę temu, Hugo napisał: Właśnie podali informację, że w PL, akcją wymiany wadliwych nagrzewnic, objętych jest 9700 aut. Rozumiem, że to auta kupione w polskich salonach czy może dotyczy to też aut sprowadzonych? proszę zaktualizować profil
Kasjan Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Właśnie podali informację, że w PL, akcją wymiany wadliwych nagrzewnic, objętych jest 9700 aut. Rozumiem, że to auta kupione w polskich salonach czy może dotyczy to też aut sprowadzonych? Ja mam kupiony w DK i tam go używam i dostałem wezwanie na akcje w Danii ale zadzeonilem do okolicznego serwisu audi i wymienia mi to nagrzewnice bez wzgledu na kraj pochodzenia czy tablice.
andynl Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 gdzieś kiedyś była jakaś stronka do sprawdzenia akcji serwisowych ma ktoś namiar na tę stronkę?
Hugo Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 @andynl http://microsites.audi.com/servicecampaigns/pl-pl/index.html
andynl Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 No to wychodzi na to że mój sie nie łapie na serwisówkę
JawoR36 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 80C6 - Naprawa elementu grzejnego, to będzie ta nagrzewnica?
barca8585 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Może ktoś polecić firmę która obszywa kierownice
pajda Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 http://www.bmcustoms.pl/Polecam!!!Obszywałem tam do a4 i do paska - foto w moich wątkach
barca8585 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 43 minuty temu, Hugo napisał: http://www.bmcustoms.pl/ dzięki
KoJ@K Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Pany czy ktoś osobiście w B8 wymieniał amorki lub sprężyny ? Chodzi mi o to czy w nich też jest ten sam problem z przodu z tą zapieczoną śrubą w zwrotnicy, która trzyma wahacze ? I czy tylne sprężyny wyłażą jakoś prościej ? Edytowane 28 Marca 2018 przez KoJ@K 1
yanosho Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 1 godzinę temu, KoJ@K napisał: Pany czy ktoś osobiście w B8 wymieniał amorki lub sprężyny ? Chodzi mi o to czy w nich też jest ten sam problem z przodu z tą zapieczoną śrubą w zwrotnicy, która trzyma wahacze ? I czy tylne sprężyny wyłażą jakoś prościej ? Zapieczona długa śruba to standard dla wielowachacza także w B8 nic się nie zmieniło. Wymiana tylnych sprężyn to sama przyjemność w porównaniu do przodu
KoJ@K Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W przypadku B6 wymiana tylnych sprężyn do aż tak przyjemnych to raczej nie należy yhhh i znowu trzeba będzie walczyc z tą śrubą przy wrzucaniu Eibachów ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się