Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 minut temu, Gibons napisał:

Kolego pierwsza wymiana po 180 tyś i  od 2010r po 210tyś. Każda kolejna wymiana po 90tyś lub co 5 lat jeżeli nie zrobisz tych 90tyś w tym czasie. Radzę przestrzegać :) znam już kilka osób którym pasek strzelił. 300tyś już bym się nie zastanawiał tym bardziej że rozrząd to nie majątek teraz do b8.

Dlaczego, wg Ciebie, druga wymiana jest po połowie tego co pierwsza?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
11 minut temu, Hohe napisał:

Dlaczego, wg Ciebie, druga wymiana jest po połowie tego co pierwsza? 

Rozumiem że pierwsza wymiana po 210tyś a następna przy 420tyś :) ?

Opublikowano
5 minut temu, Gibons napisał:

Rozumiem że pierwsza wymiana po 210tyś a następna przy 420tyś :) ?

To nie jest odpowiedź na moje pytanie. 

Opublikowano
10 minut temu, Hohe napisał:

To nie jest odpowiedź na moje pytanie. 

Głupio pytasz głupio odpowiadam. Olej też wymieniasz co 30tyś ? bo audi tak radzi ? "Przewaga dzięki technice" tak ?  Takie samo info dostałem od 3 osób które pracowały prawie 15 lat w ASO Audi a teraz mają swoje warsztaty. Osobiście wymieniłem w swojej pierwszej b8 przy 170tyś drugiego nie ryzykowałbym przy 360tyś :) wymieniać. Każdy dba inaczej o samochód :) ja olej wymieniam co 10tyś w dieslu :)

Opublikowano

Aha. Dobrze, że tu jesteś Gibons, bo by nam jakieś Audi swoje pierdoły wciskało. :)

Opublikowano

A znacie sprawdzone zestawy rozrządu? Pompa wody slyszalem hepu a reszta jakiej firmy polecacie?

Opublikowano
2 godziny temu, Kris0112 napisał:

A znacie sprawdzone zestawy rozrządu? Pompa wody slyszalem hepu a reszta jakiej firmy polecacie?

Ja teraz przy zmianie przodu na sline wsadziłem, pompa Hepu i komplet rozrządu ina. Polecany dosyć mocno zestaw na forum. 

Opublikowano
11 godzin temu, Kris0112 napisał:

A znacie sprawdzone zestawy rozrządu? Pompa wody slyszalem hepu a reszta jakiej firmy polecacie?

Zakładaj ori z ASO, mnie w służbowym aucie rolka INA stanęła po 15 tysiącach.

Opublikowano
22 godziny temu, Hohe napisał:

Aha. Dobrze, że tu jesteś Gibons, bo by nam jakieś Audi swoje pierdoły wciskało. :)

Nie ma problemu zmieniaj po kolejnych 180tyś :) jak tak wszystko wymieniasz jak rozrząd to współczuję przyszłemu właścicielowi :)

Opublikowano
18 godzin temu, MaciekPL napisał:

Ja teraz przy zmianie przodu na sline wsadziłem, pompa Hepu i komplet rozrządu ina. Polecany dosyć mocno zestaw na forum. 

Poczytam i biore się za robote

Opublikowano

Panowie, 3.0 TDI CCWA jak sie delikatnie przyspiesza od 1000obr do 1500obr słychać taki delikatny klekot, jak sie przyspiesza mocniej to zero takiego dzwieku. Dzwiek jest cichy trzeba sie wsłuchać ewentualnie wyłaczyc nawiew i zamknąć szybe aby usłyszeć. Na biegu jałowym silnik mega cicho chodzi, podczas mocnego przyspieszania tak samo zero dzwieku, tylko taki cichy klekot jak sie ledwo muska gaz i przyspiesza od 1000 do 1500obr. Czy to normalne i tak ma byc? Jestem wyczulony na coś takiego bo nie pamiętam czy w moim ostatnim dieslu też tak było :P 

Opublikowano
20 minut temu, Konrad20vt napisał:

Panowie, 3.0 TDI CCWA jak sie delikatnie przyspiesza od 1000obr do 1500obr słychać taki delikatny klekot, jak sie przyspiesza mocniej to zero takiego dzwieku. Dzwiek jest cichy trzeba sie wsłuchać ewentualnie wyłaczyc nawiew i zamknąć szybe aby usłyszeć. Na biegu jałowym silnik mega cicho chodzi, podczas mocnego przyspieszania tak samo zero dzwieku, tylko taki cichy klekot jak sie ledwo muska gaz i przyspiesza od 1000 do 1500obr. Czy to normalne i tak ma byc? Jestem wyczulony na coś takiego bo nie pamiętam czy w moim ostatnim dieslu też tak było :P 

Możesz spać spokojnie.

Opublikowano

Siema

ma ktoś może rozpiskę pinów do wtyczki od wzmacniacza b&o w a4/a5 

ta wtyczka 4e0971636

 

w aucie cała wiązka jest odcieta i nie wiem gdzie jaki kabel idzIe do tej wtyczki 

Opublikowano
30 minut temu, Tomeks napisał:

Siema

ma ktoś może rozpiskę pinów do wtyczki od wzmacniacza b&o w a4/a5 

ta wtyczka 4e0971636

 

w aucie cała wiązka jest odcieta i nie wiem gdzie jaki kabel idzIe do tej wtyczki 




Złącza wtykowe systemu dźwiękowego BANG OLUFSEN MMI MOST :


bang_wtyki.png

Sterownik cyfrowego procesora dźwięku J525

A - Magistrala MOST ŚWIATŁOWOD
B - Złącze 18-stykowe (T18b)
C - Złącze 32-stykowe (T32h)

ban_wtyka_32_pin.png

C - Złącze 32-stykowe (T32h)

1 - Zacisk 30
2 - Zacisk 31
3 - Tylny lewy głośnik (+)
4 - Tylny prawy głośnik (+)
5 - Środkowy głośnik średnio-wysokotonowy -R158- (+)
6 - Przedni lewy głośnik (+)
7 - Przedni prawy głośnik (+)
8 - Tylny lewy głośnik średniotonowy -R105- (+)
9 - Tylny prawy głośnik średniotonowy -R106- (+)
10 - Przedni prawy głośnik niskotonowy -R23- (+)
15 - Tylny lewy głośnik (-)
16 - Tylny prawy głośnik (-)
17 - Środkowy głośnik średnio-wysokotonowy -R158- (-)
18 - Przedni lewy głośnik (-)
19 - Przedni prawy głośnik (-)
20 - Tylny lewy głośnik średniotonowy -R105- (-)
21 - Tylny prawy głośnik średniotonowy -R106- (-)
22 - Przedni prawy głośnik niskotonowy -R23- (-)
23 - Przedni lewy głośnik niskotonowy -R21- (+)
25 - Subwoofer w tylnej półce -R157- (+)
28 - Przedni lewy głośnik niskotonowy -R21- (-)
30 - Subwoofer w tylnej półce -R157- (-)


bang_wtyka_18_pin.png



B - Złącze 18-stykowe (T18b)

1 - Wejście mikrofonu 1 (+) jednostki mikrofonu w module dachu z przodu -R164- (mikrofon wewnętrzny -R74-)
2 - Wejście mikrofonu 1 (masa ekranu) jednostki mikrofonu w module dachu z przodu -R164- (mikrofon wewnętrzny -R74-)
3 - Wejście mikrofonu 2 (+) jednostki mikrofonu w module dachu z przodu -R164- (mikrofon obsługi głosowej -R206-) do 44. tygodnia kalendarzowego 2008
4 - NF (+) instalacji do telefonu komórkowego / nawigacji dla Japonii (do 44. tygodnia kalendarzowego 2008)
6 - NF-In, strona prawa przyłącza zewnętrznych źródeł audio -R199- (do 44. tygodnia kalendarzowego 2008)
7 - NF-In, strona lewa przyłącza zewnętrznych źródeł audio -R199- (do 44. tygodnia kalendarzowego 2008)
10 - Wejście mikrofonu 1 (-) jednostki mikrofonu w module dachu z przodu -R164- (mikrofon wewnętrzny -R74-)
11 - Wejście mikrofonu 2 (masa ekranu) jednostki mikrofonu w module dachu z przodu -R164- (mikrofon obsługi głosowej -R206-) do 44. tygodnia kalendarzowego 2008
12 - Wejście mikrofonu 2 (-) jednostki mikrofonu w module dachu z przodu -R164- (mikrofon obsługi głosowej -R206-) do 44. tygodnia kalendarzowego 2008
13 - NF (-) instalacji do telefonu komórkowego / nawigacji dla Japonii (do 44. tygodnia kalendarzowego 2008)
15 - NF-In, masa, strona prawa przyłącza zewnętrznych źródeł audio -R199- (do 44. tygodnia kalendarzowego 2008)
16 - NF-In, masa, strona lewa przyłącza zewnętrznych źródeł audio -R199- (do 44. tygodnia kalendarzowego 2008)
17 - Przewód diagnozy przerwy w magistrali danych

Opublikowano

Panowie ktoś wymieniał pompę wspomagania. Jaką kupić nową, regenerowaną (jaką firmę polecacie), używaną.

Może Ktoś ma na sprzedaż w bdb stanie. Najlepiej z numerem 8K0145154L podobno te z literą L coś miały poprawione. Moja ma końcówkę G

Opublikowano

Panowie czy sprężyny od 2.0 TFSI quattro będą pasować do 3.0 tdi ? W TFSI obniżyło 5cm

Opublikowano

deki wydros :)

 

podlaczylem wzmacniacz,nie gral na poczatku,spalony bezpiecznik,gra

 

nie wiem czy m to zwiazek,ale pali sie teraz poducha i awaria hamulca postojowego (P z piorunami),vag pokazal blad poduchy w sterowniku airbag i hamulca postojowego

 

fd.PNG

Opublikowano

Wyjmowałeś poduche ? dopnij kostki.

Opublikowano
3 godziny temu, Konrad20vt napisał:

Panowie czy sprężyny od 2.0 TFSI quattro będą pasować do 3.0 tdi ? W TFSI obniżyło 5cm

W 3.0 TDI będzie jeszcze większa gleba z racji sporo cięższego silnika ...

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Gibons napisał:

Wyjmowałeś poduche ? dopnij kostki.

Nie,nic nie ruszałem,podłączałem wzmacniacz,były ucięte kable,połatalem wszystko,później okazało się,ze był spalony bezpiecznik,wypisałem inny obok,żeby sprawdzić czy będzie działał wzmak,zaczął działać,ale bezpiecznik który wypialem był chyba od hamulca ręcznego (bezpieczniki we wnęce w bagażniku),najpierw był błąd hamulca i esp,poruszałem bezpiecznikami,powypinalem i powpinalem spowrotem,esp znikło,ale poducha sie pojawiła

Edytowane przez Tomeks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...