Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Eee to myśle, że nie masz co zachodzić w głowe. Ja jak sie przesisdłem na pierwsze b8 caha po sofcie, ośka na 19' 245/35 to też jakoś ze spalania zadowolony nie byłem... no ale przesiadałem sie z klasycznego 1.9 więc im to nie ma raczej równych :whistling: ale na zimowych 17' 225/50 paliła mniej o ponad litr napewno. 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 godziny temu, KoJ@K napisał:

Eee to myśle, że nie masz co zachodzić w głowe. Ja jak sie przesisdłem na pierwsze b8 caha po sofcie, ośka na 19' 245/35 to też jakoś ze spalania zadowolony nie byłem... no ale przesiadałem sie z klasycznego 1.9 więc im to nie ma raczej równych :whistling: ale na zimowych 17' 225/50 paliła mniej o ponad litr napewno. 

Aż się boje co będzie jak na lato wpadną 20`:whistling: 

Opublikowano
4 godziny temu, Wandej napisał:

Aż się boje co będzie jak na lato wpadną 20`:whistling: 

U mnie na dwudziestce średnio 8.5l

Opublikowano

Mam wrzucone sprężyny H&R, chyba -40mm, i jak się zrobiło chłodniej to przy pracy amortyzatora coś mi skrzypi z tyłu… obstawiam te gumy pod sprężynami.

Poratuje mnie ktoś jakimś linkiem albo nr nowych? Musze to wymienić bo mnie cholera trafi

Opublikowano
12 godzin temu, Osiollekk napisał:

Mam wrzucone sprężyny H&R, chyba -40mm, i jak się zrobiło chłodniej to przy pracy amortyzatora coś mi skrzypi z tyłu… obstawiam te gumy pod sprężynami.

Poratuje mnie ktoś jakimś linkiem albo nr nowych? Musze to wymienić bo mnie cholera trafi

Guma pod sprężyne tył 

8K0 512 297E dolna

8K0 512 149C góra

Opublikowano
12 godzin temu, Osiollekk napisał:

Mam wrzucone sprężyny H&R, chyba -40mm, i jak się zrobiło chłodniej to przy pracy amortyzatora coś mi skrzypi z tyłu… obstawiam te gumy pod sprężynami.

Poratuje mnie ktoś jakimś linkiem albo nr nowych? Musze to wymienić bo mnie cholera trafi

Zapytaj się gościa, co Ci wymieniał te sprężyny czy luzował tuleje w wahaczach i dokręcał po postawieniu samochodu na kołach, bo podejrzewam, że to nie gumy pod sprężynami a właśnie te tuleje.

Opublikowano
34 minuty temu, luk330 napisał:

Zapytaj się gościa, co Ci wymieniał te sprężyny czy luzował tuleje w wahaczach i dokręcał po postawieniu samochodu na kołach, bo podejrzewam, że to nie gumy pod sprężynami a właśnie te tuleje.

typowy błąd, który popełniają, a później gumy pękają. słuszna uwaga :) 

Opublikowano
2 godziny temu, gagat3k napisał:

typowy błąd, który popełniają, a później gumy pękają. słuszna uwaga :) 

tak, u mnie też mechanik popełnił ten błąd, też skrzypiało, aż się wyskrzypiało i geometria tak się rozjechała, że w 4tys km zezarło tylne opony.

Opublikowano

Hej :hi:, wie ktoś na jakie numery zamienia się przepustnica o nr "03L128063B"? (i czy oznaczenie na przepustnicy V100 lub V120 ma znaczenie?)

Opublikowano

Witam :hi: podeśle ktoś jakaś serwisówkę czy coś jak autodata bo kumpel potrzaskał b8 z przodu a ze amator to szuka czegoś takiego w necie

Opublikowano
2 minuty temu, Wolf1991 napisał:

Witam :hi: podeśle ktoś jakaś serwisówkę czy coś jak autodata bo kumpel potrzaskał b8 z przodu a ze amator to szuka czegoś takiego w necie

https://ifinterface.com/prog/car/cp2/inprog.php

Opublikowano

Pomoże ktoś ?

 

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

Pomoże ktoś ?

 

Włóż ten drugi pilot na którym lustra się nie składają, wł zapłon i mając go w stacyjce ustaw ponownie funkcje składania luster na aktywną, poprostu zaptaszkuj ją w opcjach.

Opublikowano

Widzieliście ile kosztuje ten mikrofonik? Kogoś poebało. spacer.png

Opublikowano

Cztery i pół stówy!

Opublikowano
W dniu 14.11.2021 o 22:40, KoJ@K napisał:

Włóż ten drugi pilot na którym lustra się nie składają, wł zapłon i mając go w stacyjce ustaw ponownie funkcje składania luster na aktywną, poprostu zaptaszkuj ją w opcjach.

Też miałem ostatnio ten "problem":przebiegly: Również zastanawiało mnie dlaczego prawe lusterko nie podnosi się po włączeniu Drive. 

Opublikowano
7 godzin temu, Wandej napisał:

Też miałem ostatnio ten "problem":przebiegly: Również zastanawiało mnie dlaczego prawe lusterko nie podnosi się po włączeniu Drive. 

Ty piszesz o opuszczaniu prawego usterka na krawężnik a tu chodzi o składanie lusterek przy zamykaniu auta:wink:

Pokrętło lusterek musisz mieć ustawione na prawe lustro. Lusterko nie wraca do pozycji wyjściowej po przełączeniu na Drive, tylko po osiągnięciu ok. 15 km/h lub zgaszeniu zapłonu:wink:

Opublikowano

Z tego co pamiętam, to opuszczanie dobrze działa z pamięcią foteli. Bez tego, to tak losowo - raz wraca do góry, raz trochę a czasami wcale. 

Opublikowano
Godzinę temu, Hohe napisał:

Z tego co pamiętam, to opuszczanie dobrze działa z pamięcią foteli. Bez tego, to tak losowo - raz wraca do góry, raz trochę a czasami wcale. 

Wklej tu kodowanie ze sterownika (52)  drzwi pasażera. 

Opublikowano

Dokładnie, jeśli nie ma pamięci to lusterko po przekroczeniu prędkości wraca sobie jak mu pasuje ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...