Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie też nie do końca lusterko wraca na swoje miejsce. Za każdym wrzuceniem wstecznego , lusterko wraca, ale o milimetr niżej. Po 15-20 razach wrzucenia wstecznego, lusterko muszę już podnieść trochę do góry bo mam ewidentną różnice w poziomie w porównaniu z lewym (a zawsze ustawiam je sobie na tym samym poziomie). Nie dzieje się to po jednym cofaniu, tylko po troszkę za każdym razem.

Mam teraz nawet założone lustro z auta z pamięcią foteli, jak dobrze pamiętam 14 pinowe. Z ciekawości chciałem zobaczyć, czy coś to pomoże. Niestety sytuacja ta sama jak na moim wcześniejszym lustrze 10 pinowym.

Także wydaje mi się, że bez kompletnej pamięci foteli, opuszczanie prawego lustra nie do końca działa tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, wolwerin napisał:

U mnie też nie do końca lusterko wraca na swoje miejsce. Za każdym wrzuceniem wstecznego , lusterko wraca, ale o milimetr niżej. Po 15-20 razach wrzucenia wstecznego, lusterko muszę już podnieść trochę do góry bo mam ewidentną różnice w poziomie w porównaniu z lewym (a zawsze ustawiam je sobie na tym samym poziomie). Nie dzieje się to po jednym cofaniu, tylko po troszkę za każdym razem.

Mam teraz nawet założone lustro z auta z pamięcią foteli, jak dobrze pamiętam 14 pinowe. Z ciekawości chciałem zobaczyć, czy coś to pomoże. Niestety sytuacja ta sama jak na moim wcześniejszym lustrze 10 pinowym.

Także wydaje mi się, że bez kompletnej pamięci foteli, opuszczanie prawego lustra nie do końca działa tak jak trzeba.

U siebie w B8 mam tak samo, w moim ex C6 (które miało składane lustra i elektrykę foteli z pamięcią) działo się też dokładnie tak samo. Imo TTTM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, krzysiek_f napisał:

CAHA w polifcie?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Wandej napisał:

CAHA w polifcie?:whistling:

To jest ex auto @mariusz36 -> @KoJ@K-> @FroS-t . Widze, że poszło na sąsiedni powiat. :decayed:

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, george napisał:

To jest ex auto @mariusz36 -> @KoJ@K-> @FroS-t . Widze, że poszło na sąsiedni powiat. :decayed:

Fakt nie skojarzyłem. Więc gość się trochę pomylił z rokiem produkcji:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, pelonek1 napisał:

@FroS-tpisał, że auto trafiło do ogarniętego mechanika :whistling:

 

Bo takie sprawiał wrażenie i tak mówił, że kupuje i robi dla siebie, a że to była c**ja prawda i zrobił ulepa na handel to nie moja sprawa,  jego auto, więc niech robi co chce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitać.

Panowie spotkał się ktoś z Was z za niskim momentem w swoich autach? Na hamowni wypluło mi 278KM i 475Nm i to uzyskiwany orzy 4000obr., w serii jest 240KM/500Nm. Więc wrzucił mi tuner serię, myśląc że program był zły i tu również problem, bo wyszło 238KM/435Nm. Turbo, wtryski, dpf sprawdzone i ok. Problem dotyczy a6 2009 3.0 tdi, ale może w innym modelu ktoś się z tym spotkał?

20211117_131721.jpg

20211117_131711.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, FroS-t napisał:

Bo takie sprawiał wrażenie i tak mówił, że kupuje i robi dla siebie, a że to była c**ja prawda i zrobił ulepa na handel to nie moja sprawa,  jego auto, więc niech robi co chce....

pamiętam jak kiedyś sprzedawałem Passata B6 firmowego po wypadku, przyjechał do mnie blacharz od Konarzewskiego (czyli ówczesnego dealera VW w Bydgoszczy), wziął bez targowania i też gadał, że dla siebie... po 2 miesiącach go spotkałem załatwiając inną sprawę i oczywiście auto naprawił i sprzedał :decayed: 

ale ciekawostka! ma RNS-E :decayed:

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, grzes283 napisał:

Powitać.

Panowie spotkał się ktoś z Was z za niskim momentem w swoich autach? Na hamowni wypluło mi 278KM i 475Nm i to uzyskiwany orzy 4000obr., w serii jest 240KM/500Nm. Więc wrzucił mi tuner serię, myśląc że program był zły i tu również problem, bo wyszło 238KM/435Nm. Turbo, wtryski, dpf sprawdzone i ok. Problem dotyczy a6 2009 3.0 tdi, ale może w innym modelu ktoś się z tym spotkał?

20211117_131721.jpg

20211117_131711.jpg

Może coś ze skrzynią?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, grzes283 napisał:

Powitać.

Panowie spotkał się ktoś z Was z za niskim momentem w swoich autach? Na hamowni wypluło mi 278KM i 475Nm i to uzyskiwany orzy 4000obr., w serii jest 240KM/500Nm. Więc wrzucił mi tuner serię, myśląc że program był zły i tu również problem, bo wyszło 238KM/435Nm. Turbo, wtryski, dpf sprawdzone i ok. Problem dotyczy a6 2009 3.0 tdi, ale może w innym modelu ktoś się z tym spotkał?

20211117_131721.jpg

20211117_131711.jpg

Miałem kiedyś taki sam problem, przyczyną usterki okazała się automatyczna skrzynia biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Miałem kiedyś taki sam problem, przyczyną usterki okazała się automatyczna skrzynia biegów.

Jej oprogramowanie, czy usterka mechaniczna? Możliwe, żeby KM były ok, a Nm tak nisko? A klapy kolektora? Po wgraniu seryjnego oprogramowanie silnika wywaliło błąd klap. Poprzednik musiał wykasować klapy i wgrać program (288/476)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Wandej napisał:

Może coś ze skrzynią?:whistling:

Nie strasz.....;-( A co może być. Po wymianie oleju, zero problemów, nie szarpie.......

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grzes283 napisał:

Nie strasz.....;-( A co może być. Po wymianie oleju, zero problemów, nie szarpie.......

 

Konwerter?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Wandej napisał:

Konwerter?:whistling:

Też nie ma żadnych "książkowych" objawów. Z drugiej strony moc ok, a tylko niutony wcięło....? 

W pierwszej kolejności muszę klapki wirowe ogarnąć bo lewy i prawy sypie błędami, łącznie z nastawnikami, bo też nie pracują. Jak miałem soft po poprzednim właścicielu, to klapki miał wykasowane. Wgrał mi standardowy soft i wylazły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...