Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja obstawiam, że MMI pokazuje bzdury. 

  • Odpowiedzi 34.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1845

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
6 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Co obstawiacie??:mysli:

Obstawiamy, że serwis Cię poinformuje, a my tak jak już pisaliśmy nie wróżymy w weekendy 🧙‍♂️

Opublikowano

A w tygodniu w jakich godzinach wróżysz Hugo? 😀

  • Haha 1
Opublikowano
51 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Co obstawiacie??

Co za różnica i tak nie naprawisz.

Opublikowano

2F3B12FF87952F42F61-807A 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 2968 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym/ster.strumieniem pow. P2015 00 [01100101] - niezrozumiały sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 206797 km Data: 2025.02.08 Czas: 14:11:49 Prędkość obrotowa silnika: 1852.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 70.6 % Prędkość pojazdu: 15 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 5 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 13.004 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4063 - Cylinder 4 P0304 00 [11101101] - rozpoznane wypadanie zapłonów MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 206768 km Data: 2025.02.08 Czas: 01:28:06 Prędkość obrotowa silnika: 2680.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 92.9 % Prędkość pojazdu: 126 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 95 °C Temperatura powietrza zasysanego: 4 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.465 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 7960 - Wyłączenie cylindra P130A 00 [00100000] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 206797 km Data: 2025.02.08 Czas: 04:37:22 Prędkość obrotowa silnika: 735.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.2 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 39 °C Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.324 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4051 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 00 [01101101] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

 

Jak myślicie co to?

 

W serwisie  auto zostaje i po tygodniu maja coś sprawdzac kamerką... :shock3:

Opublikowano

Matko boska on ciągle tu jest😂😂😂

  • Pomoc techniczna 1
  • Haha 1
Opublikowano

Załóż wątek w odpowiednim do tego dziale technicznym, od tego tam są, a nie wrzucanie tutaj wszystkiego do kupy.

Opisz w nim powstały problem i wrzuć pełny auto-scan, a nie jakieś wycinki, i jeszcze na dodatek jak z d...y wyjęte.

Opublikowano (edytowane)

Taki wycinek mi przesłali z serwisu.... Jest tam widoczny błąd...problem...

Maja sprawdzać kamerkaą   endoskopową czy przypadkiem klapka z kolektora na cylindrze 4  nie wpadła do środka i poczyniła szkody bo nie ma kompresji na tym cylindrze.

Rozumiem gdyby wpadła to byłoby słychać stuki i trzaski których nie słyszałem.

 

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Nic byś nie słyszał nawet przy benzynie, chyba że stałoby się to na postoju i biegu jałowym. 

Opublikowano (edytowane)

Przypuśćmy że klapa kolektora wpadła do cylindra.

W serwisie mówili , ze nie ma kompresji na cylinrze 4

Moje pytanie:

Ile wynosiłaby naprawa i czy jest sens w to inwestować czy lepiej sprzedać uszkodzone auto?

Czy mogła też się jakoś ta klapa zaciąć i przez to nie ma kompresji  i do wymiany byłby tylko kolektor ssący?

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano (edytowane)

Jeśli uszkodziło gładź cylindra to szkoda całkowita, a poza tym przy każdej rozbiorce tfsi rachunek zaczyna się od 20tys w górę, a w aso to nie wiem czy 50 wystarczy 😁 

Moja szklana kula obstawia, że wypaliło zawor albo pękł tłok przez lejący wtryskiwacz.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Nie robiie naprawy w ASO  

W serwisie właśnie powiedzieli  -że były drobinki plastiku na świecy...Więc plastikowa klapka z kolektora została przy dużej prędkości zmielona... Pytanie czy taki plastik przy tak dużym ciśnieniu mógł narobić dużo szkocy w cylindrz? Wyceniają, że naprawa może wynieść 10-15 tys zł... Czy warto ?

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

I za więcej nie sprzedasz w tym stanie więc sobie odpowiedz czy warto tą ultra perełkę robić.

Opublikowano

Czyli jak uwa,asz? Warto robić czy lepiej sprzedać? Co byś zrobił?

Opublikowano

Twoje auto, jak masz kasę na drugie to kup drugie. W takim stanie jak masz teraz to na bank go nie sprzedasz.

Opublikowano

Nelson Biorę Twojego grata, chojnie dam za niego 2000zł

  • Haha 1
Opublikowano

Nie pytam czy kupic nowe tylko czy warto ladowa  w auto 10-15 tys w naprawę silnika gdy wartość rynkowa auta to 20tys

Opublikowano (edytowane)

11 Jakbyś chciał...  :)

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano (edytowane)

15 naprawa, 20 warte to teraz max 5 jest warte🤣 

Edytowane przez Rob@k
Opublikowano

O ile w ogóle ktoś by brał auto w którym trzeba piec wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...