Hugo Opublikowano Sobota o 19:18 Opublikowano Sobota o 19:18 6 minut temu, NelsonPL napisał(a): Co obstawiacie?? Obstawiamy, że serwis Cię poinformuje, a my tak jak już pisaliśmy nie wróżymy w weekendy 🧙♂️
Hohe Opublikowano Sobota o 19:20 Opublikowano Sobota o 19:20 A w tygodniu w jakich godzinach wróżysz Hugo? 😀 1
Rob@k Opublikowano Sobota o 20:02 Opublikowano Sobota o 20:02 51 minut temu, NelsonPL napisał(a): Co obstawiacie?? Co za różnica i tak nie naprawisz.
NelsonPL Opublikowano wczoraj o 15:02 Opublikowano wczoraj o 15:02 2F3B12FF87952F42F61-807A 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 2968 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym/ster.strumieniem pow. P2015 00 [01100101] - niezrozumiały sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 206797 km Data: 2025.02.08 Czas: 14:11:49 Prędkość obrotowa silnika: 1852.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 70.6 % Prędkość pojazdu: 15 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 5 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 13.004 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4063 - Cylinder 4 P0304 00 [11101101] - rozpoznane wypadanie zapłonów MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 206768 km Data: 2025.02.08 Czas: 01:28:06 Prędkość obrotowa silnika: 2680.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 92.9 % Prędkość pojazdu: 126 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 95 °C Temperatura powietrza zasysanego: 4 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.465 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 7960 - Wyłączenie cylindra P130A 00 [00100000] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 206797 km Data: 2025.02.08 Czas: 04:37:22 Prędkość obrotowa silnika: 735.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.2 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 39 °C Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.324 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4051 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 00 [01101101] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Jak myślicie co to? W serwisie auto zostaje i po tygodniu maja coś sprawdzac kamerką...
FroS-t Opublikowano wczoraj o 15:07 Opublikowano wczoraj o 15:07 Matko boska on ciągle tu jest😂😂😂 1 1
Muskel1 Opublikowano wczoraj o 15:41 Opublikowano wczoraj o 15:41 Załóż wątek w odpowiednim do tego dziale technicznym, od tego tam są, a nie wrzucanie tutaj wszystkiego do kupy. Opisz w nim powstały problem i wrzuć pełny auto-scan, a nie jakieś wycinki, i jeszcze na dodatek jak z d...y wyjęte.
NelsonPL Opublikowano wczoraj o 19:23 Opublikowano wczoraj o 19:23 (edytowane) Taki wycinek mi przesłali z serwisu.... Jest tam widoczny błąd...problem... Maja sprawdzać kamerkaą endoskopową czy przypadkiem klapka z kolektora na cylindrze 4 nie wpadła do środka i poczyniła szkody bo nie ma kompresji na tym cylindrze. Rozumiem gdyby wpadła to byłoby słychać stuki i trzaski których nie słyszałem. Edytowane wczoraj o 19:25 przez NelsonPL
Langista Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu Nic byś nie słyszał nawet przy benzynie, chyba że stałoby się to na postoju i biegu jałowym.
NelsonPL Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) Przypuśćmy że klapa kolektora wpadła do cylindra. W serwisie mówili , ze nie ma kompresji na cylinrze 4 Moje pytanie: Ile wynosiłaby naprawa i czy jest sens w to inwestować czy lepiej sprzedać uszkodzone auto? Czy mogła też się jakoś ta klapa zaciąć i przez to nie ma kompresji i do wymiany byłby tylko kolektor ssący? Edytowane 10 godzin temu przez NelsonPL
przem8 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Jeśli uszkodziło gładź cylindra to szkoda całkowita, a poza tym przy każdej rozbiorce tfsi rachunek zaczyna się od 20tys w górę, a w aso to nie wiem czy 50 wystarczy 😁 Moja szklana kula obstawia, że wypaliło zawor albo pękł tłok przez lejący wtryskiwacz. Edytowane 8 godzin temu przez przem8
NelsonPL Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) Nie robiie naprawy w ASO W serwisie właśnie powiedzieli -że były drobinki plastiku na świecy...Więc plastikowa klapka z kolektora została przy dużej prędkości zmielona... Pytanie czy taki plastik przy tak dużym ciśnieniu mógł narobić dużo szkocy w cylindrz? Wyceniają, że naprawa może wynieść 10-15 tys zł... Czy warto ? Edytowane 1 godzinę temu przez NelsonPL
przem8 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu I za więcej nie sprzedasz w tym stanie więc sobie odpowiedz czy warto tą ultra perełkę robić.
NelsonPL Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Czyli jak uwa,asz? Warto robić czy lepiej sprzedać? Co byś zrobił?
Langista Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Twoje auto, jak masz kasę na drugie to kup drugie. W takim stanie jak masz teraz to na bank go nie sprzedasz.
Dev Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Nelson Biorę Twojego grata, chojnie dam za niego 2000zł 1
NelsonPL Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Nie pytam czy kupic nowe tylko czy warto ladowa w auto 10-15 tys w naprawę silnika gdy wartość rynkowa auta to 20tys
NelsonPL Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 11 Jakbyś chciał... Edytowane 1 godzinę temu przez NelsonPL
Rob@k Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 15 naprawa, 20 warte to teraz max 5 jest warte🤣 Edytowane 1 godzinę temu przez Rob@k
Langista Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu O ile w ogóle ktoś by brał auto w którym trzeba piec wymienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się