rslj Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace U mnie miasto 12L.
cool506 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Zmień mechanika taka dobra rada. Kilka stron wcześniej @cool506 i @mxzibi pisali coś na ten temat. Co prawda nie wiem jakie oznaczenie silnika, ale objawy wyglądają podobnie WitamPanowie mam taki problem w swojej b8 a mianowicie cos puka w okolicy przedniego lewego koła tak jak by ktoś młotkiem pukał , tu jest watek http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/stuki-metaliczne-czasie-jazdy-luzie-help-305245/ czy ktoś miał taka przypadłość i co najważniejsze wyleczył ją ???? Panowei znalazłem Łożysko w które wchodzi półośkla do skrzyni , wywaliło gniazdo na 1mm, aż niedowierzam w top co widze, podobno wada fabryczna, wiec sprawdzajcie za wczasu, pozniej rozwine wątek dalej wkleje foto, narazie mysle co tu zrobić, bo skrzyni nie zamierzam kupowacć Pikus.... I tak love b8... wdzieczne auto, wybaczylem jej juz wczoraj i zapomnielismy o tym...
miron78 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace gdzie znajdę coś więcej na temat tej wady ? czym się objawiała, koszty, kiedy występowała i.t.p.
_Gabriel_ Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace gdzie znajdę coś więcej na temat tej wady ? czym się objawiała, koszty, kiedy występowała i.t.p. sprawa wyglada nastepujaco: Albo robia sie luzy w samych kolektorach i silniczek nie domyka/otwiera do konca i pojawia sie blad na kompie i FISie, albo pada silniczek sterujacy, albo wyrabia sie ciegno - tworzy sie luz i blad - komp wtedy wylacza dana klape. Co wtedy - generalnie nic powaznego poza DPFem - nie jest w stanie sobie zbudowac odpowiedniej temp do wypalania, bo jak komp wylaczy klape, to pozostawia ja w pozycji otwartej(czyli tak jak przy pelnym bucie). Ciezko podac przebieg przy jakim sie to dzieje, spotkalem przypadek Pawla, ktoremu w A5 padla prawa strona przy przebiegu 50kkm - u mnie padly przy 160kkm. Metoda naprawy, mozesz wymienic kolektor na nowy(koszt 2000zl za strone) i miec spokoj na jakis czas, albo pozbyc sie calkowice wady montujac kolektor np z AZ serwis z Gdanska. Ja od nich bralem i razem testowalismy jak to bedzie dzialac - maja swoje ciegna(metalowe) regulowane za pomoca srubek i dodatkowo "usztywniaja" sam kolektor eliminujac luzy wewnatrz. Potem tylko adaptacja i wszystko dziala Jak masz jakies pytania, to dzwon - temat przewalkowany na 10strone razem z montazem
mumen Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Panowie mógł by ktoś zapodać foto w którym jest miejscu nalepka AirBag, to chyba we wnęce drzwi ale nie pamiętam po której stronie, zerwałem kiedyś mam nową i gdzie teraz przykleić ??
darecy Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Panowie mógł by ktoś zapodać foto w którym jest miejscu nalepka AirBag, to chyba we wnęce drzwi ale nie pamiętam po której stronie, zerwałem kiedyś mam nową i gdzie teraz przykleić ?? piszesz o stronie pasażera- rozumiem
Carlos* Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 ale 3.0 TDI w B7 to zupelnie inny silnik niz 3.0 TDI w B8spalanie nie jest tragiczne, ja mam srednią 7,5L z 8tys km Co do awaryjnosci, to jedyna rzecza sa kolektory ssace gdzie znajdę coś więcej na temat tej wady ? czym się objawiała, koszty, kiedy występowała i.t.p. Jeżeli będziesz miał luz tylko na cięgnach można wtedy zastosować zestaw naprawczy nr części 059198212 , koszt w ASO około 50 zł. U mnie były tylko te cięgna powyrabiane i sama ich wymiana rozwiązała problem. tak to wygląda Reparatursatz Drosselklappe / Saugrohr Repair ( A4 A5 A6 A8 Q5 Q7 / 4F ) HD ** Pagiel ** - YouTube
Hohe Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Potrzebuję zamek lewych przednich drzwi. Jest ich parę na All, ale sprawdziłem numery i u mnie do wersji rhd są inne. Czym się te zamki mogą różnić? Będzie to banglać jak założę lhd?
mumen Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Panowie mógł by ktoś zapodać foto w którym jest miejscu nalepka AirBag, to chyba we wnęce drzwi ale nie pamiętam po której stronie, zerwałem kiedyś mam nową i gdzie teraz przykleić ?? piszesz o stronie pasażera- rozumiem Powiem Ci szczerze ze nie wiem, chyba pasazera, ale pewny nie jestem ju z zgupialem.
jedrekx Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Miron, ja polecam kolektory od Ola z AZ. w firmowej A6 3.0TDI wymieniliśmy, koszt przyzwoity i auto śmiga jak ta lala
Dikson Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Panowie, jak ktoś ma system MMI 2G high to czy bluetooth to dodatkowa opcja czy musi być w aucie?
sowiq Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Mam 2 pytania dotyczące elektrycznych szyb. Po wymianie sterowników drzwi przestały mi działać 2 rzeczy: 1. Nie działa domykanie szyb przy zamykaniu z pilota i przytrzymaniu przycisku przez kilka sekund 2. Przycisk otwierania szyby na drzwiach ma dwa "tryby", ale na obu działa tak samo. Jestem przekonany, że przed wymianą sterownika szyba opuszczała się do końca po naciśnięciu przycisku do końca. Teraz zatrzymuje się od razu jak puszczę przycisk. Jak naprawić?
miodzio Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Ad2 przyciśnij przycisk otwierania szyby i czekaj aż szyba zjedzie do samego końca a potem nie puszczając przycisku przytrzymaj jeszcze ok 3s-5s to samo z zamykaniem trzymaj aż się zamknie i przytrzymaj przycisk ok 3-5s powinno działać otwieranie i zamykanie jednym przyciskiem. Jak nie to kodowanie w module STEROWNIK DRZWI PRZÓD KIEROWCA 42 : Wyłączenie blokady szyb 42-Ster.drzwi ---> Coding07--->Long Coding Helper ---> BYTE 2 Bit 2 zmiana z 0 na 1 . Skokowe otwieranie/zamykanie szyby 42-Ster.drzwi---> Coding 07--->Long Coding Helper ---> BYTE 3 Bit 2 zmiana z 0 na 1 . Deaktywacja (wyłączenie) otwierania szyby jednym dotknięciem 42-Ster.drzwi ---> Coding 07 ---> Long Coding Helper ---> BYTE 3 Bit 3 zmiana z 0 na 1 . Deaktywacja (wyłączenie) zamykania szyby jednym dotknięciem 42-Ster.drzwi ---> Coding 07 ---> Long Coding Helper ---> BYTE 3 Bit 7 zmiana z 0 na 1 . Deaktywacja (wyłączenie ) otwierania/zamykania szyby kierowcy dotknięciem 42-Ster.drzwi ---> Coding 07--->Long Coding Helper ---> BYTE 5 Bit 1 zmiana z 0 na 1 . Ad1 Kodowanie sterownika rozwiąże problem.
mumen Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Panowie ktoś tam u nas na forum miał kierownice S-Line nowe ... kto to był jaka kasiora ??
wladi Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Siemian ta pałka:thumbup: memory five wladi i wszystko jasne :-)
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Panowie ktoś tam u nas na forum miał kierownice S-Line nowe ... kto to był jaka kasiora ?? http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-154/kierownica-s-line-nowa-306432/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się