proximpuh Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Coś nam się (nie wiem czy wszystkim) gwałtownie ilość postów zmniejszyła Bogdan, masz już dla mnie boczek od kierowcy ... Nie odpisujesz na PW a nie wiem czy mam trzymać dla Ciebie ten pstryczek 123... A pisałes na priva ??? nic nie doszło jasne, że jestem chętny, ale jest problem z boczkiem, czekam i cisza w kościole
Gibons Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Coś nam się (nie wiem czy wszystkim) gwałtownie ilość postów zmniejszyła Bogdan, masz już dla mnie boczek od kierowcy ... Nie odpisujesz na PW a nie wiem czy mam trzymać dla Ciebie ten pstryczek 123... Mumen a Ty masz dla mnie tą rączkę ?
cool506 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 To nie lepiej kupic bagnet serwisowy ? Zamiast zlewac olej? Mozna ale kiedys wyczytalem ze nie wszystkie motory maja mozliwosc dokupienia... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Dziadek napisal"SERWISOWY":wink: Nie ma oryginalnych. _____________________________________________________ Jak by ktos mial dobrego pomysla na dachbox do avanta, to poprosze:) Jak nie ma oryginalnych, jak ja mam. Kupiłem w ASO. A skoro pasuje do mojego, to pewnie do każdego 2.0 bedzie pasował. no wlasnie o ten mi akurat chodziło , ze nie kazdy ma "otwor", ale naprawde juz nie pamietam dokladnie wiec pewnie macie racje..
darecy Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Pany, takie pytanie. Miał ktoś z Was problemy z czujnikiem oleju w B8 ? BO mi ostatnio zaświecil się niski poziom oleju, co mnie ździwiło. Wszedłem w CAR> OIL LEVEL i patrzę, faktycznie miało, dolałem 150 ml i jest OK. 2 dni później sprawdzam i pokazywało prawie MAX ( gdzie po dolaniu było go mniej więcej połowa między MIN, a MAX ). Pomyślałem, że czujnik wariuje i trzeba to zlać. Dziś rano odpalam furę no i znów " za mało", po przejechaniu kilku km jest OK.... co o tym myśleć ? była akcja na to serwisowa w ASO zapytaj.
mumen Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Coś nam się (nie wiem czy wszystkim) gwałtownie ilość postów zmniejszyła Bogdan, masz już dla mnie boczek od kierowcy ... Nie odpisujesz na PW a nie wiem czy mam trzymać dla Ciebie ten pstryczek 123... Mumen a Ty masz dla mnie tą rączkę ? Kurde też pisałem, nie wiem o co kaman, wcześniej wieści docierały a te ostatnie ni chu. Pisz na Priv co to jest warte dla Ciebie, bo mam cały komplet z chromem i nie wiem czy zakładać czy rozkompletować ... Nie ukrywam ze miło było by żeby się coś cofnęło z zakupu.
griga-st Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 To nie lepiej kupic bagnet serwisowy ? Zamiast zlewac olej? Mozna ale kiedys wyczytalem ze nie wszystkie motory maja mozliwosc dokupienia... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Dziadek napisal"SERWISOWY":wink: Nie ma oryginalnych. _____________________________________________________ Jak by ktos mial dobrego pomysla na dachbox do avanta, to poprosze:) Jak nie ma oryginalnych, jak ja mam. Kupiłem w ASO. A skoro pasuje do mojego, to pewnie do każdego 2.0 bedzie pasował. Masz racje: Sugerowałem się benzyna:wink:
mumen Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Coś nam się (nie wiem czy wszystkim) gwałtownie ilość postów zmniejszyła Bogdan, masz już dla mnie boczek od kierowcy ... Nie odpisujesz na PW a nie wiem czy mam trzymać dla Ciebie ten pstryczek 123... A pisałes na priva ??? nic nie doszło jasne, że jestem chętny, ale jest problem z boczkiem, czekam i cisza w kościole Jak wyżej, pisałem pisałem . No to jeszcze raz, cały boczek jest do zabrania jak by co, bo masz tam mocowanie i włącznik wiązka itp, ale ja muszę coś w zamian wsadzić z alkantara. Jakie szansa żeby to ogarnąć. Będę w ASO w piątek około 10 - 11, jak by co to możemy się jakoś tam spiknąć, zabiorę toto.
Hohe Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Kurde, jak to fajnie czasem mieć rację!
proximpuh Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Coś nam się (nie wiem czy wszystkim) gwałtownie ilość postów zmniejszyła Bogdan, masz już dla mnie boczek od kierowcy ... Nie odpisujesz na PW a nie wiem czy mam trzymać dla Ciebie ten pstryczek 123... A pisałes na priva ??? nic nie doszło jasne, że jestem chętny, ale jest problem z boczkiem, czekam i cisza w kościole Jak wyżej, pisałem pisałem . No to jeszcze raz, cały boczek jest do zabrania jak by co, bo masz tam mocowanie i włącznik wiązka itp, ale ja muszę coś w zamian wsadzić z alkantara. Jakie szansa żeby to ogarnąć. Będę w ASO w piątek około 10 - 11, jak by co to możemy się jakoś tam spiknąć, zabiorę toto. Dobra Janusz, daj cynk wcześniej to podjadę tel: 604121391:wink:
filip1001 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Pany, takie pytanie. Miał ktoś z Was problemy z czujnikiem oleju w B8 ? BO mi ostatnio zaświecil się niski poziom oleju, co mnie ździwiło. Wszedłem w CAR> OIL LEVEL i patrzę, faktycznie miało, dolałem 150 ml i jest OK. 2 dni później sprawdzam i pokazywało prawie MAX ( gdzie po dolaniu było go mniej więcej połowa między MIN, a MAX ). Pomyślałem, że czujnik wariuje i trzeba to zlać. Dziś rano odpalam furę no i znów " za mało", po przejechaniu kilku km jest OK.... co o tym myśleć ? była akcja na to serwisowa w ASO zapytaj. Dzięki za zainteresowanie Panowie
pocas Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5. https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje
dziadek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5. https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje musisz szukać kabli do poduszek w kierach poliftowych - jak dobrze kojarze też tak mam - ściagałem kiere u siebie w niedziele to wydaje mi się ze taki był widok - w weekend będę ściągał jeszcze raz to mogę sprawdzić jeszcze raz i pstryknąć fotke
pocas Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 siemian już coś tam szuka dla mnie. Jak już założę kierę to się chyba ochlam bo to już pęka 2 miesiąc odkąd mam kierownicę w garażu a walczę z poduszkami i wiązkami
Cocco Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam Panowie, Wcześniej pytałem o analizę błędów, i miałem błąd dotyczący lewego światła krótkiego. Dzisiaj będąc w mieście wyskoczył mi błąd spalonej żarówki w lewym przednim świetle mijania. Wyszedłem z auta i faktycznie Bixenon nie świecił. Zgasiłem auto, odpaliłem je ponownie, włączyłem światła, błędu już nie było i bixenon świecił. Co to oznacza? Żarnik jest już na wyczerpaniu, czy to jakiś inny problem? Jeżeli jest to żarnik, to jaki jest potrzebny do Audi A4 B8, i czy wymienić od razu dwa? Z góry dzięki za pomoc. Pozdro
_Gabriel_ Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 zarnik nie domaga... i juz jest jego czas D3S - takie zarniki sa w B8 jak wymienisz tylko jedna strone, to moze byc roznica w barwie swiatla w stosunku do drugiej strony
Cocco Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Taki miałem błąd odnośnie tej lewej lampy: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P Component: BCM1 1.0 H29 0380 Revision: 10029001 Serial number: 00000000627363 Coding: 260050914034AF000001000300001D0D0F1C270806010101000000 Shop #: WSC 39560 150 86117 VCID: 3C7C36AE4031B1FC Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Component: WWS 180310 H06 0070 Coding: 00FD11 Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Component: RLS H04 0003 Coding: 025028 Part No SW: 8K0 941 531 AL HW: 8K0 941 531 AL Component: E1 - LDS H08 0090 1 Fault Found 00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 212 Mileage: 176571 km Time Indication: 0 Date: 2013.11.11 Time: 16:43:00 ---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ---------- Dzięki za info. Ktoś tu na forum chyba posiada żarniki na sprzedaż. Moglibyście podać mi namiar na te osoby? Z góry dzięki:wink:
filip1001 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Pany, takie pytanie. Miał ktoś z Was problemy z czujnikiem oleju w B8 ? BO mi ostatnio zaświecil się niski poziom oleju, co mnie ździwiło. Wszedłem w CAR> OIL LEVEL i patrzę, faktycznie miało, dolałem 150 ml i jest OK. 2 dni później sprawdzam i pokazywało prawie MAX ( gdzie po dolaniu było go mniej więcej połowa między MIN, a MAX ). Pomyślałem, że czujnik wariuje i trzeba to zlać. Dziś rano odpalam furę no i znów " za mało", po przejechaniu kilku km jest OK.... co o tym myśleć ? była akcja na to serwisowa w ASO zapytaj. Dzięki za zainteresowanie Panowie Dzwoniłem do ASO SZEWCZYK w Warszawie i niestety nie było i nie ma na to akcji serwisowej
wrclaguna Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Taki miałem błąd odnośnie tej lewej lampy:Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P Component: BCM1 1.0 H29 0380 Revision: 10029001 Serial number: 00000000627363 Coding: 260050914034AF000001000300001D0D0F1C270806010101000000 Shop #: WSC 39560 150 86117 VCID: 3C7C36AE4031B1FC Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Component: WWS 180310 H06 0070 Coding: 00FD11 Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Component: RLS H04 0003 Coding: 025028 Part No SW: 8K0 941 531 AL HW: 8K0 941 531 AL Component: E1 - LDS H08 0090 1 Fault Found 00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 212 Mileage: 176571 km Time Indication: 0 Date: 2013.11.11 Time: 16:43:00 ---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:04 ---------- Dzięki za info. Ktoś tu na forum chyba posiada żarniki na sprzedaż. Moglibyście podać mi namiar na te osoby? Z góry dzięki:wink: Pisz do Hamera
Cocco Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Hamer nie ma niestety D3S'ow:kwasny: Patrzyłem trochę na allegro i znalazłem takie Żarniki D3S do mojej Audi A4 B8: OSRAM 4800 K: XENON KSENON ŻARNIK D3S OSRAM 200% ORG F-VAT NOWA (3710622069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. PHILIPS XenEcoStart 4800 K (nr 9285 201 244, nr2: 2F05): XENON KSENON ŻARNIK D3S PHILIPS 200% ORG FAK-VAT (3710629272) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. PHILIPS XenEcoStart 4800 K (nr 9285 201 244, nr2: 2C08): Ksenon xenon D3S Philips XenEcoStart / Osram NOWY (3789509941) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Sam nie wiem, czy wybrać OSRAM, czy PHILIPS? Czym mogą się różnić te dwa żarniki Philipsa? Niby te same numery, tylko te drugie numery są inne, to numer partii? Pozdrawiam
Gibons Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ja kupowałem ostatni 2szt Philipsa ponoć mają lepszą barwę 4700K przy czym Osram ma 4300K.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się