Dikson Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5. https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje Czemu ona taka zardzewiała:decayed:? Miałeś u siebie wczesniej multifunkcje? Nie mozesz przełożyć okablowania ze starej kierownicy? 2 ładunki i 3 punkty uziemienia na poduszce(od klaksonu) ja ostatnio sam doszedłem co i jak. Zakładałem kierownice A3 ścięta z multi przedlifta. Inaczej w kostce żółtej były piny poukładane wiec podpiąłem stare okablowanie i po problemie. Trzeba tylko miernikiem sprawdzić na którym pinie uziemienia(odklaksonu) bedzie zwora po nacisnieciu poduchy. I po robocie.
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Pany przeglądam B8 w automacie i zauważyłem że jedne mają tryb S a inne nie. Od czego to zależy? rodzaj skrzyni? tiptronic i S-tronic? Czy po prostu opcja wyposażenia?
sowiq Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 A to nie kwestia obecności systemu Audi Drive Select? Zamiast przełączać skrzynię w tryb sportowy, po prostu wybierasz taki tryb przełącznikiem na konsoli (Comfort/Auto/Dynamic/Individual). ---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ---------- Jest tak jak napisałem. Na potwierdzenie wycinek z instrukcji:
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 A to nie kwestia obecności systemu Audi Drive Select? Zamiast przełączać skrzynię w tryb sportowy, po prostu wybierasz taki tryb przełącznikiem na konsoli (Comfort/Auto/Dynamic/Individual).---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ---------- Jest tak jak napisałem. Na potwierdzenie wycinek z instrukcji: http://i.imgur.com/Cvvxyrg.png Taki bajer, już myślałem że to jakaś uboższa wersja
miodzio Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 może głupie pytanie ale potrzebuje odpalić drugie auto z padniętym Aku swoją audi. Jak bezpiecznie dla instalacji podłączyć klemy?? nie chodzi mi o bieguny bo to jest zrozumiałe chodzi mi o punkty w aucie. Czy podłączyć bezpośrednio do akumulatora czy pod maską do punktów ładowania. W aucie mam zainstalowany start/stop system i nie chciał bym czegoś upalić.
_Gabriel_ Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 z przodu w podszybiu sa punkty do podlaczenia. ja z ciekawosci podlaczalem tez bezposrednio od aku i tez bylo ok
sikszak Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 uruchomiłem dzisiaj vcdsa i nagle okazało sie że jest nie zarejestrowany. w kilka dni temu wszystko było ok. Co się mogło stać? nic nie mogę zakodować bo program chce rejestracji. Poraźcie co robic
_Gabriel_ Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 uruchomiłem dzisiaj vcdsa i nagle okazało sie że jest nie zarejestrowany. w kilka dni temu wszystko było ok. Co się mogło stać? nic nie mogę zakodować bo program chce rejestracji. Poraźcie co robic nie korzystaj z netu na nieoryginalnym vcdsie
wladi Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 uruchomiłem dzisiaj vcdsa i nagle okazało sie że jest nie zarejestrowany. w kilka dni temu wszystko było ok. Co się mogło stać? nic nie mogę zakodować bo program chce rejestracji. Poraźcie co robicMoże już kabel uwaliłeś jak miałeś włączone aktualizacje:whistling:
simon80bl Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Spróbuj przeskanowac dowolny sterownik w poszukiwaniu błędów licencja powinna się pojawić. Wysłane z mojego Xperia Ray przy użyciu Tapatalka
pocas Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5. https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje Czemu ona taka zardzewiała:decayed:? Miałeś u siebie wczesniej multifunkcje? Nie mozesz przełożyć okablowania ze starej kierownicy? 2 ładunki i 3 punkty uziemienia na poduszce(od klaksonu) ja ostatnio sam doszedłem co i jak. Zakładałem kierownice A3 ścięta z multi przedlifta. Inaczej w kostce żółtej były piny poukładane wiec podpiąłem stare okablowanie i po problemie. Trzeba tylko miernikiem sprawdzić na którym pinie uziemienia(odklaksonu) bedzie zwora po nacisnieciu poduchy. I po robocie. Ale ja mam airbaga polift i tam są zupełnie inne gniazda do naboi.
Dikson Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Pany, taką poduszkę mam do kierownicy z RS5. https://www.dropbox.com/s/tvyzba0ay7rrxw4/2013-12-11%2008.27.58.jpg nie mogę dobrać do niej za cholerę kabla. Może to nie jest od RS5? Chodź...! pasuje Czemu ona taka zardzewiała:decayed:? Miałeś u siebie wczesniej multifunkcje? Nie mozesz przełożyć okablowania ze starej kierownicy? 2 ładunki i 3 punkty uziemienia na poduszce(od klaksonu) ja ostatnio sam doszedłem co i jak. Zakładałem kierownice A3 ścięta z multi przedlifta. Inaczej w kostce żółtej były piny poukładane wiec podpiąłem stare okablowanie i po problemie. Trzeba tylko miernikiem sprawdzić na którym pinie uziemienia(odklaksonu) bedzie zwora po nacisnieciu poduchy. I po robocie. Ale ja mam airbaga polift i tam są zupełnie inne gniazda do naboi. A to nie wiedziałem, że audi zmieniło gniazda w poduchach w polifcie. No cóż to pozostaje tylko poszukać okablowania na portalach aukcyjnych lub ASO.
Cocco Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam Panowie:hi: Hamulce od 3.0 TDI przód 345 mm podejdą pod 16" felgę?
Cuber Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 nie pod każda musi byc odpowiednie ET
_Gabriel_ Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam Panowie:hi:Hamulce od 3.0 TDI przód 345 mm podejdą pod 16" felgę? 3.0tdi nie ma hamulcow 345mm a 320mm 345mm to 17"
Cocco Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 hmmm, coś źle musiałem popatrzeć. W 2.0 TDI 143 KM są oryginalnie montowane 314 mm? Tak się przymierzam do chipa i nie wiem, czy przez to hamulców nie będę musiał zmienić na większe. Tak właśnie myślę, żeby wsadzić na przód od 3.0 TDI, bo te 320 mm chyba pod 16" podpasują?
_Gabriel_ Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 tak 314mm sa w 2.0 TDI generalnie, to sprawa wyglada tak jesli zmienisz hamulce z 314 na 320 to musialbys bardzo wyterzyc swoja wyobraznie i zmysly aby dostrzec roznice... natomiast hamulec 345mm ma ten sam zacisk co 320mm, a inne jarzmo... w cenie tarczy tez nie ma za duzej roznicy, a hamowanie znacznie sie poprawi - i taka opcje bym Ci radzil. wtedy felga 17 cali. hamulec z tarcza 320mm pewnie wejdzie w felge 16", ale na styk - wlepka z fabrycznego 3.0 TDI nie przewiduje tak malej felgi a najwieksza roznice odczujesz, jak zalozyc jeszcze tyl(330mm), bo tam juz jest znaczna roznica w calych hamulcach(troszeczke szerszy zacisk, wieksza srednica tloczka i przede wszystkim wieksza, WENTYLOWANA tarcza). Komplet przod+tyl to cena okolo 2000-2500zl na allegro z tego co pamietam jak masz dobre opony 16" i nie chcesz ich zmieniac, to raczej nie zmieniaj hamulcow, bo wg mnie nie warto - ewentualnie zrobisz to pozniej, jak Ci sie opony zuzyja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się