Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sowiq i Darecy dzięki za pomoc:hi:

Właśnie wróciłem z wycieczki zakupiłem fotele z polifta alcantara perforowana przyciski w chromie, blendy B&O zestaw ma 15miesięcy skóra stan idealny:naughty:

Dołożę tylko pakiet światło i będę miał tak jak chciałem

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie coś z innej beczki jak się człowiekowi nudzi to ma różne dziwne pomysły......

czy da się założyć do A4 w sedanie (body) zderzaki, poszerzenia, progi z ALLROAD'a?? :-D Podejrzewam, że sprawa nie byłaby prosta ale efekt mógłby być ciekawy :-P

:grin:

widze, ze fantazji nie brakuje

Opublikowano

Pany taki problemik w automacie, A4 2.0 TDI, przy ruszaniu słabo ciągnie, jak jest zabłocony teren albo pod górkę to trzeba więcej gazu żeby ruszył, bardziej to jest odczuwalne na wstecznym. W czasie jazdy jest ok, wszystko płynnie biegu przerzuca bez problemu i szarpnięć. Co może być.. sprzęgło jakieś czy może olej juz by trzeba wymienić, przebiegu ma około 180 tys.

Opublikowano

Janusz jak coś to mam rurkę którą się wymienia przy zmianie oleju w multi B8 :wink:

Opublikowano

No dzięki, będę miał to na uwadze, ciekawe co jest z tą skrzynią, czy ktoś potrafi to zdiagnozować tak żeby nie trzeba było wymieniać wszystkiego a nuż się natrafi... Mam nadzieję że nie będzie milionowych kosztów.

Opublikowano
No dzięki, będę miał to na uwadze, ciekawe co jest z tą skrzynią, czy ktoś potrafi to zdiagnozować tak żeby nie trzeba było wymieniać wszystkiego a nuż się natrafi... Mam nadzieję że nie będzie milionowych kosztów.

Kiedyś pojechałem do mojego dobrego znajomego, który ma warsztat zajmujący się wyłącznie automatycznymi skrzyniami. Zrobił mi jakieś diagnostyki, m.in. pomiar ciśnienia (oleju?). Powiedział przy okazji, że jak ciśnienie jest za niskie, to auto słabiej rusza albo w ogóle samo nie rusza na niższych obrotach. Analogicznie ze zbyt wysokim - bez dodawania gazu samo się rozpędza.

Jak chcesz to dam Ci na priv numer tel i zapytasz co to może być. Ale raczej na serwis się do nich nie wybierzesz z Tczewa, bo to pod Warszawą ;)

[edit]

A ty masz chyba źle wpisany rodzaj skrzyni w profilu, bo pod avatarem wyświetla manualną.

Opublikowano
Pany taki problemik w automacie, A4 2.0 TDI, przy ruszaniu słabo ciągnie, jak jest zabłocony teren albo pod górkę to trzeba więcej gazu żeby ruszył, bardziej to jest odczuwalne na wstecznym. W czasie jazdy jest ok, wszystko płynnie biegu przerzuca bez problemu i szarpnięć. Co może być.. sprzęgło jakieś czy może olej juz by trzeba wymienić, przebiegu ma około 180 tys.

Kolego u mnie bardzo podobny objaw. Czasami przy cofaniu pod (nawet lekkie) wzniesienie potrzebuję dodać dużo więcej gazu - czasami próbowałem zapiąć wsteczny po raz drugi i to wtedy pomagało (chociaż to żadne rozwiązanie). Dodatkowo jak samochód postał na mrozie to przy pierwszych ruszaniach dało się odczuć lekkie szarpania. To wszystko to tylko wyjątki bo prócz tego skrzynia spisuje się idealnie, z tym że przebieg od nowości mam niecałe 110 tys. Pierwszy raz olej w skrzyni zmieniałem przy 60 tys, teraz zmienię przy 120 tys.

Opublikowano
No dzięki, będę miał to na uwadze, ciekawe co jest z tą skrzynią, czy ktoś potrafi to zdiagnozować tak żeby nie trzeba było wymieniać wszystkiego a nuż się natrafi... Mam nadzieję że nie będzie milionowych kosztów.

Kiedyś pojechałem do mojego dobrego znajomego, który ma warsztat zajmujący się wyłącznie automatycznymi skrzyniami. Zrobił mi jakieś diagnostyki, m.in. pomiar ciśnienia (oleju?). Powiedział przy okazji, że jak ciśnienie jest za niskie, to auto słabiej rusza albo w ogóle samo nie rusza na niższych obrotach. Analogicznie ze zbyt wysokim - bez dodawania gazu samo się rozpędza.

Jak chcesz to dam Ci na priv numer tel i zapytasz co to może być. Ale raczej na serwis się do nich nie wybierzesz z Tczewa, bo to pod Warszawą ;)

[edit]

A ty masz chyba źle wpisany rodzaj skrzyni w profilu, bo pod avatarem wyświetla manualną.

Dzięki jak możesz to podaj mi numer na priv, zadzwonię może coś podpowie.

Gdzieś czytałem własnie że to jest problem ciśnienia oleju, ale być może jest to spowodowane własnie zużytym olejem albo tez zastosowaniem złego. Auto przyjechało z Niemcowni i właściwie nie znam jego historii, może ktoś tam nic nie robił z olejem a powinien. Czy w skrzyni automatycznej powinien być olej wymieniany ?

Ps. Ja mam manuala a automat to w drugim A4, moje jest z 2008 a ten automat 2010 jeśli to ma jakiekolwiek znaczenie.

Opublikowano
Czy w skrzyni automatycznej powinien być olej wymieniany ?

Według mojego znajomego co 40 - 50 tys. km. Z tym, że to dosyć droga zabawa. Ja po cenie "żebyś nigdzie nie znalazł taniej" płaciłem 850 zł za olej, filtr i wymianę. I wbrew pozorom trochę czasu taka operacja zajmuje, bo filtr jest w trudno dostępnym miejscu.

Opublikowano

Multi to bardzo wrażliwa skrzynia. Wrażliwa na jakość i stan oleju i to mogą być objawy właśnie problemów z olejem. Miałem kiedyś C6 z multi i olej w niej powinien być wymieniany co 50 albo 60 tys, nie pamiętam. Jeśli masz VCDS, a masz, to możesz sobie sam wymienić olej. Gdzieś nawet miałem zapisaną procedurę wymiany. Mówię cały czas o skrzyni z 2005, ale nie sądzę żeby wiele się od tego czasu zmieniło.

Opublikowano

Podam numer tutaj, może komuś się przyda. I tak jest ogólnodostępny. http://samko.pl/kontakt.html

filia Miedzna - serwis - sprzedaż części

ul. Ogrodowa 19a, 07-106 Miedzna

tel. +48 25 691 84 87/88

---------- Post dopisany at 11:49 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

Jeszcze odnośnie tematu skrzyń. Znajomy mówił, że na 10 sztuk, które do nich przyjeżdżają, 9 jest z diesli a 1 z benzyniaka. Przy dieslowskim wyższym momencie obrotowym skrzynie po prostu szybciej padają. Jego rada na uniknięcie kosztów to automat tylko do benzynowego silnika :wink:

Opublikowano

Dzięki Panowie, będę kombinował co z tym podziałać.

Opublikowano

Janusz dzwoń do Bartka - Bart-S on ma pojęcie o multi :wink:

Opublikowano

Panowie mam problem ze słabym odbiorem stacji radiowych, sprawdzałem vcdsem zadnych błedów wzmacniacza nie widze. Powiedzcie czy wszystkie sedany maja antene w szybie??

Nie mam navi, wiec nie mam rekinka na dachu, czy w nim tez może byc antena radiowa??

Opublikowano

antena radiowa znajduje sie w gornej czesci tylnej szyby:wink:

Opublikowano

Czyli ze wszystkie b8 maja anteny radiowe tylko w szybie? Pozostaje mi jedynie podmiana wzmacniacza. Moze ma ktos na zbyciu?

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wzmacniaczy jest kilka :wink: wszystko zalezy od wyposazenia jakie masz.

Jakies błedy w RADIO 56 ?

Opublikowano

Dawno nie vagowalem auta, ale z tego co pamietam to radio wywalalo jakis blad ''indepandent converter'', kasowalem ale nie poprawialo odbioru. Mam zwykly concert bez ASS.

Wysłane z mojego GT-P5200 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Siema,

Pytanko: czy w b8 jak mamy włożony kluczyk do gniazda - "stacyjki" to bateria w nim się ładuje ? jak jest np w BMW?

Auto 2 lata i oba piloty mam rozładowane , żona do mnie dzwoniła że podczas uruchamiania jej taka informacja się wyświetla. Kluczyk cały czas wożę w kieszeni bo mam Key less więc może dlatego w przypadku gdyby się okazało że w stacyjce by się "doładowywał"

Opublikowano

tak - jest to tzw ladowanie indukcyjne.

ludzie, ktorzy nie maja u siebie Key Less nie maja z tym problemu :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...