Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na zapalonym krecisz kierownica i kolami, to niby na czym ma polegac kalibracja...?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak Ty chcesz kręcić kierownią bez kół?

---------- Post dopisany at 01:17 ---------- Poprzedni post napisany at 01:15 ----------

Kalibracja nie jest od tego żebyś miał kiere prosto, tylko żeby auto dostawało dane skrętu zgodne z rzeczywistością. Nie zafałszowane.

---------- Post dopisany at 01:19 ---------- Poprzedni post napisany at 01:17 ----------

Ustaw sobie geometrie i daj spokój z kątem skrętu.

Opublikowano

dokładnie :wink:

Sama regulacja kierownicy (ustawienie idealnie n wprost ) to 5 min roboty dla diagnosty i to z wjechaniem i wyjechaniem na stanowisko.

Opublikowano

Nie jakiś lewy, że wszystko poza numerem części zerwane?

Opublikowano

tego nie zauwazyłem :eusathink: robiac tak ktos cos ukrywa :kwasny:

Trzeba spytac sprzedajcego czy jest pewny i czy Fvat wystawi .

Opublikowano

Może "już" jest legal :grin:

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ----------

Panowie,

mam pytanko odnosnie kalibrowania kata skretu - od jakiegos czasu podczas jazdy na wprost mam kierownice skrzywiona o 11st w lewo i podobno da sie ja skalibrowac poprawnie.

kalibracje robi sie na wylaczonym silniku/stacyjne/ czy zapalonym? bo juz sie pogubilem.

mam u siebie ADS, ale wszystko odbywa sie w sterowniku STEERING WHEEL.

dzieki z gory za wskazowki

Nie ustawisz kierownicy kalbracją kąta skrętu, najszybciej odkręć kierownicę i przestaw na wieloklinie, oczywiście jak geometrię masz OK:wink:

Opublikowano

Nie może mieć geometrii ok jeśli kiera zwiała, no chyba że przeskoczyła na wieloklinie:decayed:

Co masz Bogdan na myśli mówiąc, że ten mce "już" jest legal? Myślisz, że mają zakład legalizacji mce?:wink:

Opublikowano
Nie może mieć geometrii ok jeśli kiera zwiała, no chyba że przeskoczyła na wieloklinie:decayed:

Co masz Bogdan na myśli mówiąc, że ten mce "już" jest legal? Myślisz, że mają zakład legalizacji mce?:wink:

Wiesz Marcin, może być tak, że fachowiec tak właśnie geometrię ustawił:grin:.

Jak są fachowcy którzy "legalizują" np. liczniki od B8 i nie tylko to dlaczego nie można "zalegalizować" MCE ? Czyszczą eprom, zmieniaja soft(czy jak to się tam nazywa) i masz legala:wink:

Opublikowano

geometria jest ok,

Kierownica sie skrzywila od resetu ustawiec Drive Select

i prawdopodobnie trzeba ustawic kat skretu i dopiero zrobic adaptacje ustawien ADS

tylko caly podczas rozlaczania elektormagnesu i wprowadzeniu nastawow korekcja jest ale o kilka stopni. - mialem 11st a teraz jest 9

wiec sie da.

dzieki za opinie

Opublikowano

Panowie czy ktoś ogarniał lampy poliftowe (te z neonem ) do sedana na tył bo wiem ze klapa jest inna ale czy błotniki też? i czy jest możliwość np wymiany klapy i spasowania tego ? :naughty:

Opublikowano

Blotniki zostają :wink:

Opublikowano

hmmm tylko czy ta tylna klapa z polifta będzie idealnie pasowała do przedlifta ? żeby się potem nie okazało ze sie delikatnie różnią i będzie kicha :kwasny:

Opublikowano

Widziałem jak to jakis Niemiec zrobił :wink:

Klapa lampy wszystko pasuje, jedynie minimalne roznice sa zderzaku .

Dodatkowo tylne lampy montaz i kodowanie :facepalm:

Opublikowano

hmm czyli tak nie najgorzej :decayed: a z montażem i kodowanie to dużo roboty ?

Opublikowano

No jak Grzesiek pokazuje że montaż :facepalm: to uwierz nie będzie łatwo zapewne :wink:

Opublikowano

Panowie szybkie pytanko ponieważ zabrałem się za montaż tej nowej tapicerki u mnie i wszystko fajnie podłączyłem kostki w boczkach wszystko zakodowałem(pakiet światło i klamki podświetlane) wszystko działało tzn. się działa, ale klamka w przednich drzwiach od strony pasażera przestała świecić sprawdziłem dioda jest dobra instalacja też kodowanie też tylko sterownik nie wysyła napięcia na 3PIN-ie(sprawdziłem po odłączeniu kostki miernikiem , że nie ma tam napięcia) to teraz pytanie co się mogło podziać sterownik nawalił czy może być jakaś inna przyczyna?

Opublikowano

a jakie sa błedy w 52 ?

Opublikowano

No właśnie nie mam tego teraz pod ręką jutro mogę najwcześniej sprawdzić ciekawe co się mogło skopać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...