Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc same dwa piloty (bo grotów nie trzeba wymieniać) i kodowanie podnoszą cenę moda o 200% :) Ja z moim 2G i halogenami wolałbym już zainwestować w upgrade jednej z tych rzeczy :)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Więc same dwa piloty (bo grotów nie trzeba wymieniać) i kodowanie podnoszą cenę moda o 200% :) Ja z moim 2G i halogenami wolałbym już zainwestować w upgrade jednej z tych rzeczy :)

Ja wybrałbym bixy. :wink:

Opublikowano

Panowie, czy kojarzy ktoś Wojtka Trawczyńskiego z Gorzowa Wlkp. Potrzebuję się z Nim skontaktować a chyba zmienił nr tel. Teraz nie mam kontaktu.

Opublikowano

Więc same dwa piloty (bo grotów nie trzeba wymieniać) i kodowanie podnoszą cenę moda o 200% :) Ja z moim 2G i halogenami wolałbym już zainwestować w upgrade jednej z tych rzeczy :)

No to antybiotyk zadziałał. Wyleczyłem się z moda :)

Opublikowano

Więc same dwa piloty (bo grotów nie trzeba wymieniać) i kodowanie podnoszą cenę moda o 200% :) Ja z moim 2G i halogenami wolałbym już zainwestować w upgrade jednej z tych rzeczy :)

No to antybiotyk zadziałał. Wyleczyłem się z moda :)

:kwasny:

Opublikowano (edytowane)

tez wlasnie jestem na temacie zakupu osiemnastek na zime i sie zastanawiam co kupic. a pomijajac rozmiar - jaka marke i model bedziesz kupowal?

właśnie kupiłem Dunlopy Winter Sport 3D 235/45/18

225/45/18 , miałem ten rozmiar kiedyś na letnich i po jednym sezonie załatwiłem 2 opony, może miałem pecha. Generalnie trochę za wąska była na ori felge i wróciłem do 245.

Edytowane przez grom
Opublikowano (edytowane)

tez wlasnie jestem na temacie zakupu osiemnastek na zime i sie zastanawiam co kupic. a pomijajac rozmiar - jaka marke i model bedziesz kupowal?

właśnie kupiłem Dunlopy Winter Sport 3D 235/45/18

225/45/18 , miałem ten rozmiar kiedyś na letnich i po jednym sezonie załatwiłem 2 opony, może miałem pecha. Generalnie trochę za wąska była na ori felge i wróciłem do 245.

Ja mam teraz 225/45/18 na zimę. Zobaczymy jak będzie. Edytowane przez wrzosu
Opublikowano

Panowie, nie ma ktoś na zbyciu przycisku do blokowania drzwi, ale w drzwi pasażera (ew. od anglika)? Numer części: 8K0 962 108.

Opublikowano

Panowie miał Ktoś taki błąd albo wie o czym on mówi?

4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 00 [109] - Electrical Fault
Confirmed - Tested Since Memory Clear

Opublikowano

Sprawdz wtyczkę chyba że to świeca ?

Czyścił ktoś z was to ustrojstwo koło kolektora ? ten nastawnik czy jak to się tam nazywa ? chyba mi się przycinają te jeb** klapki bo wywaloło błąd od tego nastawnika a wczoraj na trasi mi się Check pokazał

Opublikowano (edytowane)

VIM Odblokowanie filmów wideo podczas ruchu

Pany może ktoś napisze dokładnie jak to odblokować

MMI 3G HIGH VIM login-code generator for MMI 3G

Edytowane przez skotmen
Opublikowano

Panowie miał Ktoś taki błąd albo wie o czym on mówi?

4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)

P0672 00 [109] - Electrical Fault

Confirmed - Tested Since Memory Clear

Świeca , cylinder drugi :D

Opublikowano

System keylessgo to fajna sprawa, ale jeden jego aspekt jest dla mnie uciążliwy. Z poprzednich aut mam tendencje do ciągnięcia za klamke, aby sprawdzić czy autko jest na pewno zamknięte, wiec z keylessgo musiałem wyzbyć się starego nawyku :P

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano (edytowane)

VIM Odblokowanie filmów wideo podczas ruchu

Pany może ktoś napisze dokładnie jak to odblokować

MMI 3G HIGH VIM login-code generator for MMI 3G

.: VIM (Video In Motion)

Ten artykuł mówi o i zawiera instrukcje, aby włączyć wideo w ruchu. W zasadzie to umożliwia zdolność MMI do kontynuowania gry albo TV lub DVD, gdy samochód jest w ruchu. Byłoby to bardzo przydatne dla pasażerów, ponieważ nigdy nie oglądać TV lub DVD podczas jazdy w prawo !!! Istnieją przepisy regulujące dostęp do obrazu wideo kierowców więc korzystać z tego na własne ryzyko, a do testowania tylko.

W celu włączenia tej funkcji w systemie, trzeba nabyć specjalny dziennik w kodzie dla części bezpieczeństwa kodowania. Mam włączone wersję online poniżej można użyć, ale także program Windows do zrobienia tego samego. Oczywiście zaletą posiadania programu na komputerze to nie musisz być podłączony do Internetu podczas instalacji.

Będzie wymagać Microsoft .NET Framework 3.5, aby korzystać z tego programu (większość będzie mieć). Nie martw się, jeśli nie masz to pojawi się monit, aby pobrać z Microsoft podczas instalacji.

Albo iść do mojej strony pobierania lub kliknij tutaj , aby go pobrać. Należy pamiętać, że nie jestem twórcą tego konkretnego programu Windows. Używaj na własne ryzyko. Informacje o twórcy jest dostępny podczas korzystania z programu.

* Jeśli używasz VAS 505x użycia kanału 001, aby pobrać numer seryjny (pierwsze pole). Musisz usunąć zera z wygenerowanego kodu logowania (4 cyfry zamiast 5).

* Wersja online dostępna po ręcznych instrukcji dekodowania.

Pierwszym krokiem jest, aby pobrać numer seryjny jednostki nawigacji.

Dla MMI 2G na stronie:

[07 - Kontrola Kierownik]

Dla MMI 3G przejść do:

[5F -. Informacje elektr]

Znajdziesz numer seryjny, klikając na Advanced ID - 1A na ekranie kontrolera w VCD. Generic strzał ekran pokazany poniżej.

5FLongCoding.png

Można również uzyskać numer seryjny z dowolnego skanowania Auto masz uruchomić z VCD (patrz przykłady poniżej).

Przykład 2G:

Adres 07: Etykiety sterowania GŁOWA: 8T0-035-7xx-07-H.clb

Part No SW: 8T0 035 729 K HW: 4E0 035 729

Komponent: Interfacebox H43 4610

Aktualizacja: 00000000 Numer seryjny: 340HZ065409456

Kodowanie: 0025003

: WSC 06325 000 00000

Przykład 3G:

Adres 5F: Informacje elektr. (J794) Labels: Brak

Part No SW: 8T1 035 664 B HW: 8T1 035 664 B

Komponent: H-BN-NA H45 0042

Aktualizacja: -------- Numer seryjny: 490K 094987232

Kodowanie: 01020000030681FF51001F0E000000030000

Sklep #: WSC 02391 823 56573

Ręcznie Dekodowanie kodu bezpieczeństwa:

Dla celów tej próby użyjemy składa się numer seryjny: 331CE098765432

Cyfra porządek pokazuje, co zamówić numer numer seryjny będzie umieścić w kodu zabezpieczającego. czyli 1 to pierwsza cyfra 3 będzie 3 cyfra kodu bezpieczeństwa. Istnieją dwa możliwe kody, dlatego istnieją dwa oddzielne kombinacje przedstawione

Zaloguj się kod nr 1

Kolejność cyfr: XXXXX 1 xxx 35 X 24

Zaloguj się kod nr 2 (alternatywny kod)

Kolejność cyfr: XXXXX 1 xxx 234 X 5

Kod # 1 = 03625

331CE 0 987 65 4 32

XXXXX 1 xxx 35 X 24

Kod 2 = 06542

331CE 0 987 654 3 2

XXXXX 1 xxx 234 X 5

Link do strony z generatorem kodu:

( http://www.audienthusiasts.com/Articles_VIM.html )

Użyj kod wygenerowany wraz z instrukcjami dla danego typu urządzenia (2G / 3G) poniżej.

Instrukcje 2G:
  1. Wybierz moduł sterowania 07 w VAG-COM / VCDS
  2. Wybierz "Advanced ID - 1A"
  3. Dekodować wartość z "Numer seryjny" pola. Jeśli jest więcej niż jeden numer seryjny pola, należy się pierwszy!
  4. Wybierz "Security Access - 16"
  5. Wprowadź kod logowania dekodowane z numerem seryjnym.
  6. Naciśnij "Do It!". Jeśli pojawi się kod "ważny" wiadomość nie spróbować kod alternatywny. Jeśli nie działa kod jest prawdopodobne, że moduł sterowania nie obsługuje VIM.
  7. Wybierz "Adaptacja - 10"
  8. Wybierz kanał 63
  9. Prasa odczytu
  10. Ustaw wartość na 255
  11. Test Prasa
  12. Naciśnij Zapisz
  13. Naciśnij przycisk "Done, Go Back", zamknij kontrolera i zamknij oprogramowanie
  14. Teraz zresetować MMI.

    Odbywa się to przez naciśnięcie w dół Ustawienia - Scroll Wheel i prawym górnym rogu przycisków menu w tym samym czasie. Naciśnij wszystkie trzy w tym samym czasie, a następnie zwolnić.

    IMG_0317.JPG

  15. Opcjonalnie Metoda Restart na MMI 2G:
    1. Wybierz moduł sterowania 07 w VAG-COM / VCDS
    2. Wybierz "Adaptacja - 10"
    3. Wybierz kanał 111
    4. Przetestuj i zapisać wartość 1 w tym kanale
    5. Naciśnij przycisk "Done, Go Back"
Instrukcje 3G:
  1. Wybierz moduł sterowania 5F w VAG-COM / VCDS
  2. Wybierz "Advanced ID - 1A"
  3. Dekodować wartość z "Numer seryjny" pola. Jeśli jest więcej niż jeden numer seryjny pola, należy się pierwszy!
  4. Wybierz "Security Access - 16"
  5. Wprowadź kod logowania dekodowane z numerem seryjnym.
  6. Naciśnij "Do It!". Jeśli pojawi się kod "ważny" wiadomość nie spróbować kod alternatywny. Jeśli nie działa kod jest prawdopodobne, że moduł sterowania nie umożliwia przystosowanie VIM.
  7. Wybierz "Adaptacja - 10"
  8. Wybierz kanał 48
  9. Prasa odczytu
  10. Ustaw wartość na 255
  11. Test Prasa
  12. Naciśnij Zapisz
  13. Naciśnij przycisk "Done, Go Back", zamknij kontrolera i zamknij oprogramowanie
  14. Teraz zresetować MMI.

    Odbywa się to przez naciśnięcie w dół Ustawienia - Scroll Wheel i prawym górnym rogu przycisków menu w tym samym czasie. Naciśnij wszystkie trzy w tym samym czasie, a następnie zwolnić.

    IMG_0317.JPG

U siebie robilem wg tej instrukcji i wszystko piknie smiga.

Edytowane przez simon__75
Opublikowano (edytowane)

Panowie bawiłem się mmi2g i coś pokopałem, nie ryglują mi się samoczynnie dziwi przy ruszaniu autem

Wie ktoś co zrobić żeby znów hulało?

Edytowane przez skrab
Opublikowano

Niech pierwsze wrzuca właciciele z ORI Keyless numery KOMFORTÓW bo do niego wszystko sie sprowadza .

Ja na tym myslałem z 2 lata temu ale jak widziałem u kumpla padające co chwila czujniki to mi sie odechciało MODA :)

Ponoc juz nowe poprawili .

Keyless fajna sprawa - nr komfortu: 8K0 907 064 AD

Dwa czujniki mi padły starego typu.

Opublikowano

Panowie bawiłem się mmi2g i coś pokopałem, nie ryglują mi się samoczynnie dziwi przy ruszaniu autem

Wie ktoś co zrobić żeby znów hulało?

W ustawieniach na MMI musialeś przestawić w centralnym zamku to jest.


Wie ktoś jak to cholerstwo rozdzielić ? bo jak widzę jakieś sprężynki itd to na samą myśl mnie trzepie :)

y5t7l8zq.jpg

Opublikowano

Ja bym nie rozdzielał tego tylko podłożyć coś i zblokować żeby wyczyścić klapki skrajnych położeniach.

Opublikowano

Ja to diabelstwo rozbierałem na drobny mak, niestety nie bardzo pamiętam jak ale po rozebraniu to okazało sie że zębatka zmielona, obawiam się że i Ciebie czeka zakup nowej przepustnicy. Osobiście kupiłem dwie inne używki i obie były lipne. Dopiero dzięki Alvaro znalazł się sfajczony z zębatkami idealnymi, poskladałem z mojego i tego zjaranego do kupy i lata do dziś jak nówka. Generalnie jak pamiętam to nie ma zadnej filozofii, trzeba te wkrety wkoło czarnej klapki wykręcić ale nie ma tam nic co dało by sie przestawić, czy jakas wyskakująca sprezynka, więc śmiało możesz to rozkręcać. Aaaa, przepustnice pasują od innych aut, np. jakis Golf 5, Octavia itp, sa sporo tańsze niż szukając typowo do A4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...