Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, wzór rs4 b7 20" ET45 opona 255 profil 30. a) robili takie w oryginale? b ) będzie B8 z zawiasem BV na tym jeździła bez obcierania?

Jak nie?

Rozglądam się za belkami dachowymi. Mam dylemat. kupic ori audi czy aguri? Reklamowany jako najcichszy bagażnik dachowy, a po drugie bije wyglądem oryginał. Ma ktos jakąś opinie o nim?

Wiem ze cena z d...y ale moze takowe :

http://allegro.pl/bagaznik-thule-reling-audi-a4-b8-kombi-2008-2014-i4780223153.html

Wciąż aguri wygrywa wyglądem. Zamawiam, zobaczymy czy będę żałował :D.

A mozesz podrzucić konkretnie który model Aguri chcesz wciągnąć ? Z tego co widziałem to nie widziałem do relingów bez przestrzeni miedzy dachem a relingiem...

Moje marzenia legły w gruzach:( hehe interesował mnie ten do allroad'a ale tam sa inne relingi:o o czym nawet nie wiedziałem..

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pany, wzór rs4 b7 20" ET45 opona 255 profil 30. a) robili takie w oryginale? b ) będzie B8 z zawiasem BV na tym jeździła bez obcierania?

Jak nie?

Rozglądam się za belkami dachowymi. Mam dylemat. kupic ori audi czy aguri? Reklamowany jako najcichszy bagażnik dachowy, a po drugie bije wyglądem oryginał. Ma ktos jakąś opinie o nim?

Wiem ze cena z d...y ale moze takowe :

http://allegro.pl/bagaznik-thule-reling-audi-a4-b8-kombi-2008-2014-i4780223153.html

Wciąż aguri wygrywa wyglądem. Zamawiam, zobaczymy czy będę żałował :D.

A mozesz podrzucić konkretnie który model Aguri chcesz wciągnąć ? Z tego co widziałem to nie widziałem do relingów bez przestrzeni miedzy dachem a relingiem...

Moje marzenia legły w gruzach:( hehe interesował mnie ten do allroad'a ale tam sa inne relingi:o o czym nawet nie wiedziałem..

Niestety moje obawy tez sie sprawdziły :(

Takie ładne do tych relinów chyba tylko THULE :/

Opublikowano (edytowane)

Panowie bylem w Aso na przeglądzie oleje itp. Chcąc sprawdzić poziom oleju na mmi wyskakuje komunikat "please drain off oil" gdzie jak gdzie, ale w Aso powinni wiedzieć ile oleju wlać. Obawiać sie tego? Jechac niech uleja czy co? A może nie zmienili tylko dolali...?

Edytowane przez wrzosu
Opublikowano

Panowie, możliwe jest żeby poziom oleju na MMI sprawdzany w trakcie jazdy i na postoju zmieniał się z 3/4 stanu do MAX przy sprawnym czujniku i DPFie OK ? Jadąc dalej zostaje na MAX, ale na zimnym dalej wskazuje 3/4 stanu.

Panowie, powiecie cos? Hmmm

Opublikowano

Panowie bylem w Aso na przeglądzie oleje itp. Chcąc sprawdzić poziom oleju na mmi wyskakuje komunikat "please drain off oil" gdzie jak gdzie, ale w Aso powinni wiedzieć ile oleju wlać. Obawiać sie tego? Jechac niech uleja czy co? A może nie zmienili tylko dolali...?

Ja bym to sprawdził, najlepiej bagnetem. Zbyt wysoki poziom oleju może narobić więcej szkody niż za niski.

Panowie, możliwe jest żeby poziom oleju na MMI sprawdzany w trakcie jazdy i na postoju zmieniał się z 3/4 stanu do MAX przy sprawnym czujniku i DPFie OK ? Jadąc dalej zostaje na MAX, ale na zimnym dalej wskazuje 3/4 stanu.

Panowie, powiecie cos? Hmmm

Jeśli po jeździe zawsze odczekasz taki sam czas i zawsze stoisz na równym, to musi myć taki sam.

Opublikowano

Pany, wzór rs4 b7 20" ET45 opona 255 profil 30. a) robili takie w oryginale? b ) będzie B8 z zawiasem BV na tym jeździła bez obcierania?

Jak nie?

Rozglądam się za belkami dachowymi. Mam dylemat. kupic ori audi czy aguri? Reklamowany jako najcichszy bagażnik dachowy, a po drugie bije wyglądem oryginał. Ma ktos jakąś opinie o nim?

Wiem ze cena z d...y ale moze takowe :

http://allegro.pl/bagaznik-thule-reling-audi-a4-b8-kombi-2008-2014-i4780223153.html

Wciąż aguri wygrywa wyglądem. Zamawiam, zobaczymy czy będę żałował :D.

A mozesz podrzucić konkretnie który model Aguri chcesz wciągnąć ? Z tego co widziałem to nie widziałem do relingów bez przestrzeni miedzy dachem a relingiem...

Moje marzenia legły w gruzach:( hehe interesował mnie ten do allroad'a ale tam sa inne relingi:o o czym nawet nie wiedziałem..

Niestety moje obawy tez sie sprawdziły :(

Takie ładne do tych relinów chyba tylko THULE :/

Tylko że ten model powoduje że masz mniej miejsca na dachu na uchwyty rowerowe. Jeśli chcesz założyć więcej niż 2 uchwyty to może być ciasno na dachu. dodatkowo IMO średnio wygladają. Ja wziąłem belki wingbar - niby opływowe, mniej szumią ale i tak odetchnąłem z ulga jak tydzień temu zdjąłem bagażnik rowerowy. :grin:

Opublikowano

Mam Thule Wingbary i są naprawdę ciche. Tak do 120km/h nie słychać ich w ogóle. Jeśli ktoś dość często jeździ to warto zainwestować w te opływowe bo jednak jest spora różnica pod względem szumu.


Jak mogę przyuczyć kluczyki, żeby znowu działały? Da się zrobić to samemu + VCDS?

Wie ktoś może??

Opublikowano

Tez mam teraz 1/3 stanu oleju jak zimno. Czy w B8 silniki ciężko mają osiągnąć temp 90st i trzymania jej? Bo jest -2,5 st na dworze jechałem 10 km i tylko do 70 wskazówka doszła a jak teraz stoję chwile to spadła do 55st.

Jak rozgrzany silnik do 90 to olej na max.

Opublikowano

Masz walniety termostat jesli chodzi o temperatute

Wysłane z mojego myPhone Cube

Opublikowano

Później doszła ładnie do 90 przy dalszej jeździe.

Opublikowano (edytowane)

Później doszła ładnie do 90 przy dalszej jeździe.

A w cieplejsze dni grzeje się szybciej? 2.0TDI w B8 grzeje się wolno w zimne dni i nawet 10 km to za mało żeby się zagrzał jeżeli jedziesz spokojnie. U mnie jest tak jak piszesz jadę z pracy 11km przy 3-4 st na zew, i auto się nie dogrzeje, jadę do pracy z garażu gdzie jest pewnie z 12 st i już spokojnie łapie temperaturę po 7km. Zaskakujące jest taka różnica w temperaturze potrafi zrobić różnicę

Edytowane przez edraven
Opublikowano

Tak, jak bylo cieplej kolo 6-8st to juz po 5 km sie wskazówka podnosiła. Pewnie fałszywy alarm. Ale z tym olejem ciekawe dziś rano mialem max znów ale silnik jeszcze nie ostygł bo odpalił od razu bez grzania świec a i temp po 4km juz się podniosła.

Opublikowano

Wczoraj w nocy jeździłem do Koszyc 160 km w jedną stronę a zewnątrz było -5 do -10, zjeżdżąjąc z każdej większej górki temperatura spadała na jakieś 60' i jest to ponoć norma w tych modelach

Opublikowano

A dogrzewacz jest w każdym CAHA czy nie?

Opublikowano

A dogrzewacz jest w każdym CAHA czy nie?

dogrzewacz ? troszke jasniej mozesz :)

jedynym plusem w kazdym dieslu w B8 to elektryczna nagrzewnica

Opublikowano

A dogrzewacz jest w każdym CAHA czy nie?

dogrzewacz ? troszke jasniej mozesz :)

jedynym plusem w kazdym dieslu w B8 to elektryczna nagrzewnica

Ten dogrzewacz to super sprawa. Ciepełko leci po paru chwilach.
Opublikowano

No właśnie grzałka płynu czy elektryczna nagrzewnica. Bo potem to tylko webasto montowali tak? Tata w rav4 ma jakiś pogrzewacz zawsze jak to sie dymi kolo prawego przedniego koła.

Opublikowano

Czy w B8 silniki ciężko mają osiągnąć temp 90st i trzymania jej? Bo jest -2,5 st na dworze jechałem 10 km i tylko do 70 wskazówka doszła a jak teraz stoję chwile to spadła do 55st.

Masz walniety termostat jesli chodzi o temperatute

termostat wczoraj wymieniony bo objawy te same co u Dawida, dzisiaj rano wyjazd do pracy temp. na zewnatrz -8 stopni i na odcinku 25 km na wskaźniku ledwo 70 stopni, czy może mieć znaczenie że to nie oryginal tylko Wahler? Co jeszcze ewentualnie do sprawdzenia lub wymiany bo nie chce mi sie wierzyc żeby az tak długo sie nagrzewał?

Opublikowano (edytowane)

A przed wymiana grzal się szybciej?zawsze jest ryzyko ze wymieniles dobry na zły. Bo to juz rzeczywiście jest za długi dystans żeby nie był zagrzany. Możesz mieć walnięty czujnik temperatury. Najlepiej by było sprawdzić oba termostaty w gotującej się wodzie czy w trakcie nagrzewania którys wcześniej lub później od drugiego zaczyna się otwierać. Wiedziałbyś wtedy przynajmniej że jeden termostat od drugiego jest inny. A najlepiej gdybyś miał możlwość zmierzenia temperatury otwarcia jednego i drugiego żeby porównać do fabrycznej temperatury na obudowie.

Edytowane przez edraven
Opublikowano (edytowane)

A przed wymiana grzal się szybciej?zawszzawsze jest ryzyko ze wymieniles dobry na zły. Bo to juz rzeczywiście jest za długi dystans żeby nie był zagrzany.

Przed wymianą objaw był podobny czyli temp. na zewnątrz w okolicy -5 stopni a wskazówka max 70 stopni a na światłach lub jazda z górki spadek do nawet 50 stopni. Jutro podjadę do ASO po oryginał i zobacze czy będzie lepiej :kwasny: Robiłem test, że wrzucałem oba do goracej wody i sie oba otwierały ale na czas nie patrzyłem.

Edytowane przez waldih1979

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...