macjej Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Pytanie do was [nie wiem czy w dobrym miejscu]: Chodzi mi o streamowanie muzyki z iPhona do głośników samochodu, nie mam w wyposażeniu MMI tylko audi radio concert, i teraz moje pytanie jest takie, wiem że nie mogę tego zrobić przez bluetooth bo nie ma takiej opcji ale dziwi mnie że nie ma wejścia AUX chyba że ja jestem niewidomy. No więc czy jest jakaś możliwość żeby streamować muzykę z telefonu w samochodzie nie biorąc pod uwagę transmitera FM? W podłokietniku jest tylko wejście 12V, w skrytce brak jakichkolwiek wejść oprócz OBD.
Hohe Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Audi Music Interface. Montujesz w schowku i gra.
Wandej Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Pany czy vcdsem da radę zakodować akumulator? Oczywiście pytam o b8 2009r
Hohe Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Pany czy vcdsem da radę zakodować akumulator? Oczywiście pytam o b8 2009r Jak najbardziej.
amaradaar Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 lajdis jak sie ma mmi z płytami cd to można to zmienić na czytniki kart SD tylko zmieniająć zmieniarkę czy trzeba całe mmi ???
simon80bl Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Pany czy vcdsem da radę zakodować akumulator? Oczywiście pytam o b8 2009r tutaj masz wątek o kodowaniu aku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/246890-zmiana-i-kodowanie-akumulatora/
Gibons Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 to można to zmienić na czytniki kart SD tylko zmieniająć zmieniarkę czy trzeba całe mmi ??? MMI do wymiany
livenet Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam, mam Audi Concert i standard nagłośnienie. Jak to jest z dołożeniem SUBa?
KaMjEd Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Sprzedaje ktoś z was kabel diagnostyczny VCDS Edytowane 2 Grudnia 2014 przez KaMjEd
melon31 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Sprzedaje ktoś z was kabel diagnostyczny VCDS http://a4-klub.pl/index.php?/user/27271-gibons/
Cocco Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Witam panowie, planuję u siebie zmienić kierownicę, myślałem najpierw o tej z okrągłym AirBagiem (ona chyba z polifta A4 B8 jest), Okrągła jest ok, ale chciałbym jednak pójść w taką jaka była montowana do mojego rocznika, czyli 2010, lecz trójramienną, i chyba zdecyduję się na tę: http://allegro.pl/audi-a5-a4-q5-airbag-kierownica-trojramienna-i4826818455.html. To jest chyba kiera z Audi A4 B8 przedlift, prawda? Czy ma jakieś znaczenie, że jest to anglik? Czy jest tu jakaś zależność z tymi nabojami, bo jakieś wątki się tu przewijały, że jedne miały jeden nabój, inne dwa. Aktualnie mam zwykłą kierownicę czteroramienną z multifunkcją i chciałbym wiedzieć, czy jak zamontuję taką jak podałem w linku, to czy wszystko będzie ok, i będzie to bezpieczne, tzn. czy Airbag w razie "W" odpali prawidłowo? Może ktoś z forum ma taką kierę na sprzedaż, nie musi być s-line, byleby była trójramienna z multifunkcją i tymi chromowanymi oprawkami wokół przycisków i rolek Chociaż patrząc ta tez ładnie wygląda: http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-q5-q7-a8-kierownica-i4782209243.html Sam już nie wiem, którą wybrać Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Cocco
KaMjEd Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Dzięki już do niego napisałem w sprawie kabla. W międzyczasie dzisiaj byłem zamontować neony :banan: na żywo to wygląda po prostu rewelacyjnie. Witam panowie, planuję u siebie zmienić kierownicę, myślałem najpierw o tej z okrągłym AirBagiem (ona chyba z polifta A4 B8 jest), Okrągła jest ok, ale chciałbym jednak pójść w taką jaka była montowana do mojego rocznika, czyli 2010, lecz trójramienną, i chyba zdecyduję się na tę: http://allegro.pl/audi-a5-a4-q5-airbag-kierownica-trojramienna-i4826818455.html. To jest chyba kiera z Audi A4 B8 przedlift, prawda? Czy ma jakieś znaczenie, że jest to anglik? Czy jest tu jakaś zależność z tymi nabojami, bo jakieś wątki się tu przewijały, że jedne miały jeden nabój, inne dwa. Aktualnie mam zwykłą kierownicę czteroramienną z multifunkcją i chciałbym wiedzieć, czy jak zamontuję taką jak podałem w linku, to czy wszystko będzie ok, i będzie to bezpieczne, tzn. czy Airbag w razie "W" odpali prawidłowo? Może ktoś z forum ma taką kierę na sprzedaż, nie musi być s-line, byleby była trójramienna z multifunkcją i tymi chromowanymi oprawkami wokół przycisków i rolek Chociaż patrząc ta tez ładnie wygląda: http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-q5-q7-a8-kierownica-i4782209243.html Sam już nie wiem, którą wybrać Zakładaj kierownicę nowego typu. Podobno podchodzi bez problemu. Dzisiaj miałem taką w ręku i wiem co następne zamawiam do swojej furmanki
skrab Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Witam panowie, planuję u siebie zmienić kierownicę, myślałem najpierw o tej z okrągłym AirBagiem (ona chyba z polifta A4 B8 jest), Okrągła jest ok, ale chciałbym jednak pójść w taką jaka była montowana do mojego rocznika, czyli 2010, lecz trójramienną, i chyba zdecyduję się na tę: http://allegro.pl/audi-a5-a4-q5-airbag-kierownica-trojramienna-i4826818455.html. To jest chyba kiera z Audi A4 B8 przedlift, prawda? Czy ma jakieś znaczenie, że jest to anglik? Czy jest tu jakaś zależność z tymi nabojami, bo jakieś wątki się tu przewijały, że jedne miały jeden nabój, inne dwa. Aktualnie mam zwykłą kierownicę czteroramienną z multifunkcją i chciałbym wiedzieć, czy jak zamontuję taką jak podałem w linku, to czy wszystko będzie ok, i będzie to bezpieczne, tzn. czy Airbag w razie "W" odpali prawidłowo? Może ktoś z forum ma taką kierę na sprzedaż, nie musi być s-line, byleby była trójramienna z multifunkcją i tymi chromowanymi oprawkami wokół przycisków i rolek Chociaż patrząc ta tez ładnie wygląda: http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-q5-q7-a8-kierownica-i4782209243.html Sam już nie wiem, którą wybrać Moge Ci sprzedać ze swojego tez trójramienna taka jak na pierwszym foto co pokazałeś jest bdb stan Edytowane 2 Grudnia 2014 przez skrab
amaradaar Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Kuźwa Pany jak to ejst z tymi 2.0 Tadei CR.... kiedyś słyszałem że 2.0 przeszly poprawki w 2007 roku czerwiec.. teraz coś czytam ze polowa 2009... już się gubię byłem na temacie silnika 2.0 ale za chu nie widzę... i jeszcze jedno co sądzicie o silnikach CAGB ??
edraven Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 kolego, mylisz pewne rzeczy. Końcem 2007 wprowadzono w 2.0TDI zasilanie CR, a w 2009 w tym samym silniku poprawiono słynny imbusik od pompy oleju. Silnik 2.0 TDI PD od 2.0 TDI CR rózni sie znacznie, 2.0 PD było poprzednikiem 2.0CR. Silnik 2.0 TDI CAGB to zmodyfikowane CAGA z innym systemem wypalania DPFa. Niby bardziej EKO, na jakies tam kraje.
FPek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 No koniec 2007 wszedł silnik na common railu CAG, a ze od końca 2009 poprawili ten wycierajcy sie imbus, cagb to to samo tylko moc zmniejszona na Belgię bo tam podatki drogie a Belgowie sa skąpi Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk
amaradaar Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 OOOoooo no to dzieki Pany czyli jak kupię 2008 musze mieć na uwadze ze imbusik moze pizgnąć... a ile taka procedura wymiany na ten większy moze kosztować ?? czyli CAGB zrobili w zasadzie tylko softem inny od CAGA ?? no tak ma on 136 albo 120 KM no ale jakby do tego turbawke dał CAHA i sofcik to 200KM będzie a jeszcze czyli tak do połowy 2009 CR brały dużo oleju czy nie.. czy juz samo to ze zmieniono na CR to i oleju zaprzestało zjadać ?? czy jedynie powiedzmy 07/2009 i w zwyż już nie łykają oleju
wrclaguna Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 tu masz tematy do poczytania : http://forum.vw-passat.pl/threads/40909-Pompa-oleju-zawodny-mechanizm-nap%C4%99du?p=1877317&viewfull=1#post1877317http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/214.htmlhttp://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=42&t=3459
amaradaar Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 no to czytam ale taka wiedza w pigółce też by się przydała
wrclaguna Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 no to czytam ale taka wiedza w pigółce też by się przydała Pierwsze poczytaj o roznicach konstrukcji silników PD vs CR i jak PD z imbusem jest obciazony czesciami TYPU : pompowtryski itd. gdzie tego nie ma W CR Jak ktos sie boi , robi SWAPA pompy na dłuzszy imbus ( pełno jest firm co robia gotowe zestawy) Tu masz info nawet na FORUM --- http://a4-klub.pl/index.php?/topic/251829-regeneracja-pomp-olejowych-20-tdi-audi-vw-seat-skoda/ Po 2009 tez sa przypadki takich awarii firma ma duze doswiadczenie w tym i kiedys nawet pisał o tym . A tak przy okazji taka ciekawostka : Mam kilka juz przypadków silników 3.0 TDI po 2012 roku co do brania oleju złopie tyle co 2.0 TFSI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się