Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie po wjechaniu do ciepłego garażu po jakim czasie zmienia wam się temp na FISIE, u mnie gdzieś po paru godzinach, wymieniłem czujnik temp zew i dalej to samo :kwasny: błędów brak.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

u mnie też długo myśli

Opublikowano

A jak szybko się zmienia po wyjechaniu z ciepłego na zimne?

Opublikowano

Dzwonilem do ASO lubin i wycenili kompletny rozrzad (pasek , rolki , pompa , pasek wielorowkowy ) wraz z robocizną na 2250 pln a za wymiane oleju 660 pln. Z ciekawosci zadzwonilem zeby porównac ceny do Audi centrum Wrocław i tam za wymiane rozrzadu bez oleju krzykneli 3100 pln. Różnica 900 pln na tej samej robocie. Dziwne. Co sadzicie o tej cenie 2250 w lubinie? Chyba nie jest to jakies wielkie zdzierstwo.

Jak kompletny rozrząd do CAHA +wszystkie filtry (man) i olej silnikowy(motul) wraz z wymianą zrobiłem za 1150 pelenów... szkoda przepłacać w ASO!!! MOJA OPINIA :wink:

Opublikowano

Zgodzę się z kolegą wyżej. Tym bardziej że ASO polskie nie jest wyrocznią i stosunek jakości do wartości usług jest dla mnie nie opłacalna.

Opublikowano

A jak szybko się zmienia po wyjechaniu z ciepłego na zimne?

po przejechaniu ok 2 km pokazuje dobrze czyli z +16 zbija tak jak teraz do -8, natomiast po wjechaniu do garażu kilka godzin

Opublikowano

to u mnie też tak jest, sądzę że ten typ w ogóle tak ma ;)

Opublikowano

Jak kompletny rozrząd do CAHA +wszystkie filtry (man) i olej silnikowy(motul) wraz z wymianą zrobiłem za 1150 pelenów... szkoda przepłacać w ASO!!! MOJA OPINIA :wink:

To ciekawe co za rozrząd tam założyłeś jak sam olej + filtry to koszt ok 400zł (nie w ASO) czyli zostaje 750zł niech będzie 100zł za olej + filtry i 200zł za wymiane rozrządu zostaje 450zł to co ty za rozrząd kupiłeś z plasteliny ? do tego chyba sam rozrząd bez pomy wody bez paska wielorowkowego i nie wymieniłeś uszczelniaczy co dla mnie bez sensu.

Oryginalny rozrząd kosztuje tyle.

http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-wody-Audi-A4-8K-2.0-TDI-CR-CAGA-CAGB-CAGC-CMEA-03L198119-03L121011GX/5918

Opublikowano

Zgodzę się z kolegą wyżej. Tym bardziej że ASO polskie nie jest wyrocznią i stosunek jakości do wartości usług jest dla mnie nie opłacalna.

Podłączam się pod opinie kolegi...autoryzacja serwisu nie jest dla mnie tyle warta co fachowość mojego szpenia, który sprawuje opiekę na moją Audi. A co najbardziej mnie satysfakcjonuje to możliwość przebywania przy każdym z przeprowadzanych zabiegów.
Opublikowano

było mglisto i miała włączone tylne światła przeciwmgłowe jak włączyły się światła stop to świeciły zewnętrzne plus u góry na szybie a nie zaświeciły się stopy w lampach wewnętrznych czyli w klapie

Mieliśmy ten sam problem u WRC podczas kodowania moich lamp, też nie chodziły stopy w klapie z przeciwmgielnymi, ale jak się zebrało kilka głów to i rozkminili problem i zaczęło wszystko działać jak należy :)

Opublikowano

Ja sprzedam ori ramku A4 lift w piano za 450 zl :)

Pod mały czy duży wyświetlacz?

Ekran pod 3G+

Ech, to niestety nie będę zainteresowany :/

Opublikowano (edytowane)

Jak kompletny rozrząd do CAHA +wszystkie filtry (man) i olej silnikowy(motul) wraz z wymianą zrobiłem za 1150 pelenów... szkoda przepłacać w ASO!!! MOJA OPINIA :wink:

To ciekawe co za rozrząd tam założyłeś jak sam olej + filtry to koszt ok 400zł (nie w ASO) czyli zostaje 750zł niech będzie 100zł za olej + filtry i 200zł za wymiane rozrządu zostaje 450zł to co ty za rozrząd kupiłeś z plasteliny ? do tego chyba sam rozrząd bez pomy wody bez paska wielorowkowego i nie wymieniłeś uszczelniaczy co dla mnie bez sensu.

Oryginalny rozrząd kosztuje tyle.

http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-wody-Audi-A4-8K-2.0-TDI-CR-CAGA-CAGB-CAGC-CMEA-03L198119-03L121011GX/5918

Po pierwsze: wyślij zapytanie ofertowe do naszych zaprzyjaźnionych kolegów z hurtowni motoryzacyjnych z FORUM to się przekonasz, a części to skf i contitech

Po drugie: jak by nie liczyć i przeliczać to w porównaniu do ASO oszczędności sięgają ponad 50% i jak kolega napisał wyżej, widzę co mi mechanik robi...

Edytowane przez bigjasiu
Opublikowano

Czy ktoś ustawiał ostatnio zbieżność, jak to jest z tymi parametrami katów, kiedyś robiłem kilka lat temu w ASO ale wydaje mi się że za bardzo mi letnie oponki zjadło i wybieram się jutro do zaprzyjaźnionej stacji, nie wiem tylko czy nie powinienem do ASO pojechać, czy ustawienia będą standardowe i czy ktoś kto ustawia wszystkie auta według jakiegoś tam wzorca ustawi dobrze zbieżność w A4 ?

Nie chciał bym aby mi uśrednili to na zasadzie jak się powietrze pompuje, wszędzie po 2 Bar i ok a przecież każde auto ma inne wytyczne, chyba że powinni mieć tabele do konkretnego modelu auta.

Opublikowano

Ja byłem ze 2 lata temuz moja b7 na zbieżności i geometrii, to mieli normalnie parametry dla a4 b7 i nawet z różnego rodzaju zawiecha, 1ba, 1be. Z tego co pamiętam do b8 też mieli, wiec chyba bezproblemowo jeżeli się tym zajmują to powinni mieć sprzęt do ustawiania takich rzeczy ;-)

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Będzie OT.

Pytanie do WRClaguna :wink: Grzegorz montowałes u mnie NEON więc będziesz wiedział najlepiej :D

Ponieważ przeważnie jeżdżę autem sam i nie widzę jak się tył świeci więc do tej pory tego nie zauważyłem ale ostatnio jeździł ktoś inny i od razu rzuciło mi się w oczy.

Problemik ze świeceniem NEONów :facepalm:

Gdy włącznik jest na AUTO i włączone są światła drogowe/postojowe wszystko działa jak należy, problem pojawia się gdy światła drogowe/postojowe nie są włączone (np.jazda w dzień) wtedy po naciśnięciu hamulca zapalają się światła STOP oraz NEON w lampie w błotniku.

Wedle mojego mniemania to nie jest OK. No i teraz nie wiem, czy tak było wcześniej (źle zakodowane???) czy coś się rozkodowało (o ile to w ogóle możliwe)

Grzegorzu HILFE

nidferxn.jpg

8vqe6zxl.jpg

Ja bedziesz jechał w sobote to wpadaj, zobaczymy co sie stało , o dziwo jak wyjechałes tego nie było :) czary

Opublikowano (edytowane)

Panowie szukam akumulatora do mojej 2.0 CAGA.

w moim aucie jest Aku o numerach:

8K0 915 105

12V 450A 95Ah DIN

760A EN/SAE

szukałem na allegro według numeru części ale wyskakiwały same używki.

Co Polecacie?

czy może być coś takiego?

http://allegro.pl/akumulator-centra-plus-12v-95ah-800a-cb950-rybnik-i4919408263.html

Edytowane przez artua2
Opublikowano

podstawowe pytanie czy masz start stopa?

Opublikowano (edytowane)

podstawowe pytanie czy masz start stopa?

Nie

Edytowane przez artua2
Opublikowano (edytowane)

więc kup akumulator o takich samych parametrach, co do marki ciężko się wypowiedzieć dobre są Moll, Bosch, Varta, Banner. Centra którą podałeś też może być. Nie zapomnij o kodowaniu baterii :) ...bo za rok kupisz nową ;)

Edytowane przez edraven
Opublikowano

więc kup akumulator o takich samych parametrach, co do marki ciężko się wypowiedzieć dobre są Moll, Bosch, Varta, Banner. Centra którą podałeś też może być. Nie zapomnij o kodowaniu baterii :) ...bo za rok kupisz nową ;)

ale rozumiem że jak kupie nową o tych samych parametrach to kodować nie będę musiał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...