norbi3000 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Panowie, czego objawem mogą być drgania (jakby szarpanie) przy ruszaniu na pierwszym biegu? nie są to objawy wskazujące na dwumas, na luzie po wciśnięciu sprzęgła nic się nie dzieje Mam to samo dokladnie u siebie i tez nie wiem co jest ??? Edytowane 9 Marca 2015 przez norbi3000
waldih1979 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Panowie, czego objawem mogą być drgania (jakby szarpanie) przy ruszaniu na pierwszym biegu? nie są to objawy wskazujące na dwumas, na luzie po wciśnięciu sprzęgła nic się nie dzieje Mam to samo dokladnie u siebie i tez nie wiem co jest ??? Ja również mam to samo a sprzęgło wymienione 2tyś km temu. Ma ktoś jeszcze takie objawy?
Kaju77 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Panowie, czego objawem mogą być drgania (jakby szarpanie) przy ruszaniu na pierwszym biegu? nie są to objawy wskazujące na dwumas, na luzie po wciśnięciu sprzęgła nic się nie dziejeMam to samo dokladnie u siebie i tez nie wiem co jest ???Też tak mam zwłaszcza na zimnym silniku i może się mylę, ale na moją skromną wiedzę są to jednak objawy dwumasa.[emoji47]
mumen Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 Ja mam tak samo od niedawna. Dwumas wymieniony latem na nowy, po dwóch tygodniach padł, wymiana na nowy gwarancyjnie i teraz około miesiąc czas strasznie poszarpuje, jak się rusza, allbo jak gdzieś pod górę na półsprzęgle to szarpie. Ogólnie d*pa d*pa. Jak tylko uporam się z tym czymś co niby jest łożyskiem to lecę na warsztat z tym dwumasem, według mnie ewidentnie dwumas padł znowu, bo właśnie po to on jest żeby tego szarpania nie było.
FPek Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) mumen po ilu km zmieniłeś dwumas ? Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk Edytowane 9 Marca 2015 przez FPek
skrab Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 U mnie też taki jest zrbolem juz po wymianie 40 tys i dalej tak mam , wiec olalem temat i jeździe dalej... wyslane z LG F60
mumen Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 mumen po ilu km zmieniłeś dwumas ? Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk Ten pierwszy to wytrzymał prawie 150 tys. km prawie od początku przebiegu mam go po sofcie wiec moment obrotowy był zawsze wysoki, teraz jak już się rozsypał to nowy po założeniu nawet 2 tygodnie nie dał rady no to więc mam trzeci ten ma pewnie około 10 tys. przebiegu, ale jak widac to już jego kres hehe, takie to teraz badziewia robią.
skrab Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 mumen po ilu km zmieniłeś dwumas ? Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk Ten pierwszy to wytrzymał prawie 150 tys. km prawie od początku przebiegu mam go po sofcie wiec moment obrotowy był zawsze wysoki, teraz jak już się rozsypał to nowy po założeniu nawet 2 tygodnie nie dał rady no to więc mam trzeci ten ma pewnie około 10 tys. przebiegu, ale jak widac to już jego kres hehe, takie to teraz badziewia robią. A firma jaka??
mumen Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Teraz już sam nie wiem, ale chyba mam Sachs, w każdym razie na pewno mam taką samą firmę jak była fabrycznie.
QaDo Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Samochód nie powinien szarpać przez 2mas. Koło dwumasowe nie ma nic do przenoszenia napędu, działa jako pochłanianie wibracjii. Zużycie świadczy o stukach, hałasie na budzie itd. Szczególnie zazwyczaj czuć je na wstecznym, a sprawdza się je na zaciągniętym ręcznym jak zaczyna telepać wszystko jest jasne. U nas te problemy wyglądają trochę inaczej, póki co każda jedna B8 robiona na sprzęgło szarpała na 1nce, też jedna sztuka w której nie było wzmacniane sprzęgło choć ta akurat najmniej. U mnie w 3.0 dopiero teraz pzy ruszaniu na prostym poszarpywania ustały, ale dopiero po ostrzym przekatowaniu. Póki co nie mam na to pomysłu, ale myślę, że @Waldih1979 do mnie podjedzie i coś wymyślimy na ten problem :-) Czekam na Ciebie ! https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1vr5NRcQzJw A dokładniej, na szarpanie pomogło opracowanie procedury startu z wysokim ciśnieniem Edytowane 10 Marca 2015 przez QaDo
kruper Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie potrzebuje szybkiej pomocy, jakie pierscienie centrujące ida do naszych b8mek ? kupiłem 4 x 57.1 - 72.6 i niestety jest za maly na piaste ... w felgę wchodzi idealnie. Jaki konkretny wymiar powinien byc ?
kruper Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 w b8 jest 66,5 otwor centrujacy Dzieki Wielkie
Cocco Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie, potrzebuje na szybko info, gdzie można znaleźć wlepkę w B8 Avant? Kumple jest pod Gdańskiem, chce auto kupić, a nie ma neta. Mówił, ze pod kanapą, czy w kole zapasowym nie mógł znależć
Kaju77 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Książka serwisowa najszybciej o ile jest
Gibons Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Wlepa jest z tyłu po lewej obok winu trzeba odciągnąć tą wykładzinę
Cocco Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Wlepa jest z tyłu po lewej obok winu trzeba odciągnąć tą wykładzinę Ale w bagażniku, czy pod tylna kanapa ? :-) Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4
nYgus9928 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Kojarzy ktoś nazwę tych felg? U kogoś to widziałem i nie mogę znaleźć. http://i111.photobucket.com/albums/n150/Kareems_2006/DSC07619.jpg~original Edytowane 10 Marca 2015 przez nYgus9928
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się