edraven Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 zaszalałeś z ET widzę Tylko nie dawaj listwy progowej bo moim zdaniem popsujesz efekt, teraz jest kozacko. Nie obciera nigdzie? Gwint?
andynl Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Tylko nie dawaj listwy progowej bo moim zdaniem popsujesz efekt Krzysiu co Ty to opowiadasz, listwa będzie bardziej kozacka niz cała reszta
Motal Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie podrzuci ktoś zdjęcie felg 18 o takich: http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/52/79/88/65/5279886535_1 na 1BA? I jaki to jest rozmiar? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Audi_A4_B8_Facelift_Avant_Ambition_S_line_2.0_TDI_Daytonagrau_Heck.JPG Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez Motal
edraven Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) wejdz sobie na profil Boserona, on ma to koło na 1 BA tylko jego jest z A5 z ET29. Te drugie to 18" ET chyba 43, szerokość 8j i 8,5j też chyba jest i ten wzór zdecydowanie ładniejszy. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez edraven
Motal Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Trochę jest koza. Te drugie to na bank 18? Wyglądają ciekawie. Ile jest kolorów wnętrza w b8 przed i po lifcie? Mam jasny środek i kierownice poliftowe wydają mi się jakby w innym odcieniu były.
Kriss SierraFan Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 zaszalałeś z ET widzę Tylko nie dawaj listwy progowej bo moim zdaniem popsujesz efekt, teraz jest kozacko. Nie obciera nigdzie? Gwint? To VT Ale już zachorowałem na to koło... 20" 9J ET35
edraven Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Trochę jest koza. Te drugie to na bank 18? Wyglądają ciekawie. Ile jest kolorów wnętrza w b8 przed i po lifcie? Mam jasny środek i kierownice poliftowe wydają mi się jakby w innym odcieniu były. Ta druga ma numer 8k0601025ap looknij sobie
ORACZ Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Panowie podrzuci ktoś zdjęcie felg 18 o takich: http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/52/79/88/65/5279886535_1 na 1BA? I jaki to jest rozmiar? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Audi_A4_B8_Facelift_Avant_Ambition_S_line_2.0_TDI_Daytonagrau_Heck.JPG felga 8J ET chyba 43 opona 225/45 może ktoś będzie wiedział o co chodzi ? coś odwaliło mojemu klimatronikowi, temp. ustawiona na 21C dla kierowcy i pasażera, tryb auto, z nawiewu kierowcy leci zimno a z pasażera gorąco (fest) dopiero po skręceniu kilka stopni mniej zaczyna też lecieć zimne. Błędów brak. Sprawdź czujnik temperatury zewnętrznej - powinien być na przednim grillu przed chłodnicą, w specjalnym uchwycie. Kiedyś u mnie nie zamontowali w uchwyt po zdejmowaniu zderzaka i odczytywał zawyżoną temperaturę zewnętrzną, bo dotykał do chłodnicy. Klima wariowała, najczęściej wiała zimnym powietrzem. Poza tym spróbuj zrobić testy elementów wykonawczych. Może jakiś silniczek od klapy się przyblokował, a błędy wyskoczą dopiero po testach? Z tym czujnikiem coś może być na rzeczy bo zauważyłem to właśnie po zdejmowaniu zderzaka przez lakiernika. Jednak czujnik jest na swoim miejscu - za atrapą pod rejestracja po prawej stronie to to ? poza tym z jednej strony leci zimno z drugiej gorąco, czujnik temp wewnętrznej jest chyba jeden w krateczce na środku klimatronika. Robiłem output test i basic setings - brak błędów.
Cocco Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak Wam się widzi? Jesteś "miszczem" painta A tak na serio felga kozak, ale tak jak gadaliśmy, przy 9" ET 35 to chyba za mało, powinno być ciut większe, ale niech eksperci się wypowiedzą
skotmen Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak Wam się widzi? Jesteś "miszczem" painta A tak na serio felga kozak, ale tak jak gadaliśmy, przy 9" ET 35 to chyba za mało, powinno być ciut większe, ale niech eksperci się wypowiedzą Miazga
Kriss SierraFan Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wejdą http://www.willtheyfit.com/index.php?width=245&aspect=35&diameter=19&wheelwidth=8.5&offset=35&width2=245&aspect2=30&diameter2=20&wheelwidth2=9&offset2=35#content
edraven Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 fajna stronka Ale koło i opona to jedno a jeszcze dochodzi do tego jak siedzi w nadkolu a tu moga być obcierki a tego na stronce nie uwzględniają.
Cocco Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Wejdą http://www.willtheyfit.com/index.php?width=245&aspect=35&diameter=19&wheelwidth=8.5&offset=35&width2=245&aspect2=30&diameter2=20&wheelwidth2=9&offset2=35#content Czyli tak jak mówiłem Ci przez telefon, będę wystawać o 6,5 mm bardziej niz moje, wiec z przodu mogą obcierac Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4
sowiq Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 może ktoś będzie wiedział o co chodzi ? coś odwaliło mojemu klimatronikowi, temp. ustawiona na 21C dla kierowcy i pasażera, tryb auto, z nawiewu kierowcy leci zimno a z pasażera gorąco (fest) dopiero po skręceniu kilka stopni mniej zaczyna też lecieć zimne. Błędów brak. Sprawdź czujnik temperatury zewnętrznej - powinien być na przednim grillu przed chłodnicą, w specjalnym uchwycie. Kiedyś u mnie nie zamontowali w uchwyt po zdejmowaniu zderzaka i odczytywał zawyżoną temperaturę zewnętrzną, bo dotykał do chłodnicy. Klima wariowała, najczęściej wiała zimnym powietrzem. Poza tym spróbuj zrobić testy elementów wykonawczych. Może jakiś silniczek od klapy się przyblokował, a błędy wyskoczą dopiero po testach? Z tym czujnikiem coś może być na rzeczy bo zauważyłem to właśnie po zdejmowaniu zderzaka przez lakiernika. Jednak czujnik jest na swoim miejscu - za atrapą pod rejestracja po prawej stronie to to ? poza tym z jednej strony leci zimno z drugiej gorąco, czujnik temp wewnętrznej jest chyba jeden w krateczce na środku klimatronika. Robiłem output test i basic setings - brak błędów. Zobacz jak powinien być osadzony ten czujnik: http://i.imgur.com/BHwEdju.png Jak dla mnie to możesz mieć też walnięty któryś czujnik temperatury w kanałach nawiewowych. To jest chyba tak, że na każdą stronę masz dwa czujniki - jeden przy samej kratce nawiewu, a drugi na powrocie (w okolicach stóp). Pierwszy bada temperaturę powietrza, którą wydmuc**je, a drugi powietrze powracające. Na tej podstawie jest szacowana temperatura wnętrza auta. Jeśli np. czujnik powrotny pasażera zaniża temperaturę (ale błędów nie pokazuje), to automatycznie klimatronik będzie podawał więcej ciepłego powietrza. A że trochę tego ciepła poleci też na stronę kierowcy, to z kolei po stronie kierowcy będzie puszczało zimniejsze powietrze, żeby wyrównać temperaturę do ustawionego poziomu. Ma to sens? Ale że do czujników trzeba trochę rzeczy wybebeszyć, to może lepiej upewnij się na 100% z tym zewnętrznym
wrzosu Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Kurrrna, niezła teoria. Noo wytłumaczył na"chłopski rozum" edit: http://allegro.pl/audi-a5-s5-lampka-podsufitowa-wnetrza-8t0947135f-i5290294831.html wejdzie to do a4? można podmienić pstryczek dachu na pstryczek klapy Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez wrzosu
amaradaar Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 raczy wejdzie Wrc mówił że takowe montował zapytaj naszego Mistrza
Gibons Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 fajna stronka Ale koło i opona to jedno a jeszcze dochodzi do tego jak siedzi w nadkolu a tu moga być obcierki a tego na stronce nie uwzględniają. 9J ET35 nie będzie obcierać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się