misiek95 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 czekam na fote na gotowo Karoool a co to za znaczek masz na grillu?
karol24 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) taki fejk ale fajnie wygląda klapki są jakieś czarna perła więc nie wygląda jakoś specjalnie fajnie narazie psiki działają + trzeba było dać na odwrót Wczoraj zabrałem się za coś co mnie od dawna drażniło Przekładając kanapę z A6 trzeba zaklepać blachę, żeby oparcie spasowało się w nadkole. Jak by tego nie robić nie wygląda to ładnie a druga sprawa to zaklepana blacha wypycha gąbkę i oparcie nie schodzi się z boczkiem, no i oczywiście siedzi się przez to nie do końca komfortowo. postanowiłem więc przełożyć plecy z mojej poprzedniej kanapy trochę zabawy było ale jestem zadowolony bo siedzi się teraz wygodniej i lepiej to wygląda. Poza tym, filc oparcia z A6 miał całkiem inny kolor niż boczki bagażnika. Składanie tez się poprawiło i obydwie części obala się tak jak powinno. Wcześniej jedna o drugą zaczepiały lub się blokowały.... tyle gąbki było za dużo i efekt końcowy najwięcej problemów przysporzył podłokietnik, reszta w miarę szybko poszła. Jak się okazuje, do przeszczepu tylnej kanapy jednak nie trzeba spawarki Edytowane 21 Lutego 2016 przez karol24
karol24 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem czy ktoś jeszcze taki przeszczep robił 312 dalej leżą w piwnicy czym pomalować jarzma i zaciski? hammerite? czy kupować spraja do zacisków? Edytowane 21 Lutego 2016 przez karol24
Animal Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ciekawy przeszczep Z tego co wiem to hammerite daje radę
karol24 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Gdybym, nie sprzedał zamków i podłokietnika i nie musiał bym przekładać mocowania z A6 było by jeszcze łatwiej
A-rek Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 czym pomalować jarzma i zaciski? hammerite? czy kupować spraja do zacisków? oddać do piaskowania i pomalować proszkowo
karol24 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) dzięki, dzięki jak dobrze pójdzie to wpadnie klimatronik z grzanymi pupciami po taniości muszę dogadać sprawę. wiązkę już zrobiłem ale nie miałem czasu na testy aura nie sprzyjała dłubaniu pod blokiem. Regenerowana suszarka, powinna jutro już dmuchać przy okazji zmienię Vacum Edytowane 24 Lutego 2016 przez karol24
Lukaszhenleys Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Nie lepiej bylo kupic wieksze turbo??np.awx/avf
karol24 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Było by lepiej ale znajdź AWXa na podmianę a kupować i później regenerować to parę stówek więcej, które można zainwestować np w FMIC, program albo coś innego
Lukaszhenleys Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Zdajesz swoja plus 100zl za podmiane awx regenerowana i ok. A regeneracja od 500-850 tak czy tak.Niech teraz sluzy dlugo i duzo dmucha :-)
karol24 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 najważniejsze bo już mnie trafiało, jak nie dolewanie oleju i czyszczenie to notlaufy Turbo i pompa vacum wynienione, ale coś nie jedzie jak powinien albo któryś wężyk podciśnienia daje pupy albo przepływka padła nagle... dzisiaj wolne to posprawdzam. ciągle szukam tego trójnika przy grodzi od podciśnień bo mam klejony już 2 razy. Jakby coś ktoś bo w dziale kupię cisza... Wieczorkiem wpadną 312 i heble na niebiesko chyba, że znowu plany się zmienią. Pogoda taka, że zaczynam się zastanawiać nad letniakami muszę jeszcze jakieś foteczki na zimówkach strzelić
booster70 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Ja od wczoraj na letnich juz [emoji14] zalozyles te 312?
karol24 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Dzisiaj powinienem to zrobić 312 już hamują fotki po umyciu autka zrobię, bo teraz ciągle pada. Jarzmo pomalowałem, ale zacisk ciągle srebrny. Muszę zmienić tłoczki bo już nie są pierwszej świeżości więc przy okazji i zacisk zmieni kolor. Leci do mnie intercooler z A4 B-cośtam, taki mod trochę przy okazji bo cena była dobra teraz muszę prześledzić temat o FMIC co i jak kupić, bo ze spawaniem rur może być problem... Z pierdółek to osłony przegubów zmieniłem a w zeszłym tygodniu pożegnałem się z moimi 17" przymierzyłem 19" kumpla ale zabił mnie ceną W sobotę wróciłem z 18" Rial Nogaro ranty cale ale klar tragedia, więc jeszcze polerka do ogarnięcia Jako, że śmigały na mercu wiec muszę zmienić pierścienie no i zejść w dół bo nie wygląda to dobrze, tylko przy ET 35, felga 8" i opona 225/40 z przody boję się o nadkola
Kowi87 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jak nie zmieniłeś turbo na wieksze to zabieg z FMIC jest bezsensowny, a jesli jest dosć spory to tylko przesuniesz sobie w góre reakcje na gaz(wstawanie turbo). Błąd taktyczny bo o AWX jest łatwo na rynku, BRD w sumie też
karol24 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Wiem trochę strzał w stopę... Pytałem we Wrocławiu czy ogarną temat i mówili, żebym zakładał, wystroją mi bez problemu. Czekam teraz bo z chłopakami z okolicy chcemy jakiś grupowy wypad do Wrocka zrobić to może coś z ceny urwiemy
Frimuś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 co znaczy z ceny urwiemy? jaka to kwota ?
karol24 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wszystko zależy ilu się chętnych znajdzie kumpel ma tam jakiegoś znajomego ale znając życie to pewnie tyle urwiemy, że za paliwo się zwróci tak to teraz mniej więcej wygląda muszę umyć i zrobić jakieś lepsze fotki
Frimuś Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ty pisz konkrety to możemy gadać dalej. Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się