Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli sam na to wpadł? Z resztą ja i tak uważam to za robienie sobie jaj. Jak na razie to zero konkretów.

Opublikowano
Na Twoim miejscu nie puscilbym pary z gęby.

wiesz co ci powiem , masz racje. Zwłaszcza po przeczytaniu tekstu micha3l

Tutaj akurat nie chodzi o wypowiedz jakiegoś głąba tylko o zasady, ciężką pracę i wiedzę, która niestety kosztuje.

Opublikowano

Po co ma sie dzielić skoro nic z tego nie będzie miał (procz pelnej skrzynki PW). Jak ktoś ogarnia mechanike, czyta po angielskiemu ze zrozumieniem, zna 1.8T to też jest w stanie dojść do takich sposobów ciężką pracą i nauką.

McGiver zapracował sobie sam na sukces.

Ja czekam na ta hybryde :D

Teraz mysle o tych wszystkich ludziach co wkladaja w tdiki 5tyś zeby miały 200 koni, a tu w 1.8T mozna miec za darmo 250 koni. To jest dopiero precedes.

Opublikowano

Pany , nawet nie zdajecie sobie sprawy ile trzeba poświecić godzin aby dojść do tego do czego doszedł McGiver , nikt nikomu nie broni samemu grzebać w samochodzie i szukać nowych rozwiązań :)

Ja również gratuluje efektów bo wiem ile trzeba czasu poświecić na każdy szczegół aby całość wypluła wynik jak na wykresie pare stron wcześniej :)

Opublikowano

Jak kolega na 100% bedzie pewny co i jak to powinien zrekompensować swój poświęcony czas i oferować ową usługę dla innym którzy chcą polepszyć parametry w swoich 1.8T za wcześniej ustaloną sumą dukatów :wink:

Opublikowano
Jeśli sam na to wpadł? Z resztą ja i tak uważam to za robienie sobie jaj. Jak na razie to zero konkretów.

jak dobrze pójdzie to w weekend pokaże ci taki konkret że ci kopara opadnie :D: TD04HL-19T na 1,0 bara w AWT A6 C5 Quattro dmuchające jakieś 330KM+ i ze 430Nm+ co dla tej suszarki to sama rozrywka. Musze tylko jutro sprzegło 240mm spieka założyć i będzie modzonko. Oby tylko zadziałało to na sporo większej suszarce, tak jak mi powychodziły pierwiastki, potęgi i wszystkie inne działania.

A jak chcesz konkretów, to posiedz sobie konkretnie nad takim silnikiem kilka nieprzespanych nocy i zrozumiesz coś, co w wypadku tego silnika jest precedensem jak cholera i dlaczego audi odwaliło taki manewr, bo powiem ci że ja sam nie wiem, ale się domyślam tylko. Będe więcej wiedział jak wyjme K03s swoją, która ma już na tym modzie stuknięte jakieś 2000km

---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:27 ----------

Jak kolega na 100% bedzie pewny co i jak to powinien zrekompensować swój poświęcony czas i oferować ową usługę dla innym którzy chcą polepszyć parametry w swoich 1.8T za wcześniej ustaloną sumą dukatów :wink:

I właśnie jak będę na 1000% pewny że to działa tak jak ma działać to wtedy na spokojnie nad tym pomyśle i na bank będzie to oferowane, za jakie dukaty nie wiem jeszcze, napewno rozsądne. Mechanicznie nie będzie to trauma, jedyne co to dobrze to wystroić żeby kreski były realne i rzeczywiste.

Opublikowano

no i git.. nie zaśmiecam wątku bo nie o to tu chodzi... Mam nadzieje że do końca roku wszsytko juz będzie przemyślane i rozpisane :)

pozdrawiam i gratuluje :)

Opublikowano

Zdj_cie0523.jpg

Zdj_cie0527.jpg

suszarka zmontowana i przymierzona. Zawieziona do wyważenia już :D:

Opublikowano

powiedz w jakim stanie bylo poprzednie k03s wyjete po jezdzeniu na takich przeplywach?

Rozumiem ze ta hybryda na k03s ma rozwiercona czesc zimna i goraca?

Opublikowano

12 lopatek? Mozesz pokazac ten wirnik obok ori k03-073 i zrobic fotke?

Opublikowano
powiedz w jakim stanie bylo poprzednie k03s wyjete po jezdzeniu na takich przeplywach?

Rozumiem ze ta hybryda na k03s ma rozwiercona czesc zimna i goraca?

czesc goraca zostaje ori z K03S z nóweksem żeliwem

Zdj_cie0525.jpg

a zimna to jest kompletna czapka z dekielkiem od BV50 czyli 3,0tdi ale z kołem 2280 niskim o ile pamietam, wieksze to jest już tylko kute koło 2283 z K04 w S3 najnowszych, ale tylko o 1,3mm inducer. Jak bede przemontowywał suszarki to cykne fotki jakby co, ale generalnie to jest to samo co to:

Zdj_cie0286.jpg

tylko na tej fotce jest k03 a obok hybra z seryjnym kolem BV50 ale czapka bedzie wygladac po przeróbce tak samo.

Narazie spokojnie czekam na TIPa od incognito i moze na poczatku nastepnego tygodnia pomodze troche w swoim, ale czuje że odrazu pójdzie FMIC spowrotem, dokładka zderzaka, chłodnica oleju i wspomy :kox:

Opublikowano

heheheheh... widze, ze długo wytrzymałeś :D

Wstań i powiedz. Cześć jestem Jarek i nie jestem uzależniony od tuningu... moge przerwać kiedy chcę :D :D :D

Opublikowano
heheheheh... widze, ze długo wytrzymałeś :D

Wstań i powiedz. Cześć jestem Jarek i nie jestem uzależniony od tuningu... moge przerwać kiedy chcę :D :D :D

To są wszystko zajęcia hobbistyczne i rekreacyjne :decayed: . Hobby w garażu a potem rekreacja na mieście :decayed:

Opublikowano

Teraz mysle o tych wszystkich ludziach co wkladaja w tdiki 5tyś zeby miały 200 koni, a tu w 1.8T mozna miec za darmo 250 koni. To jest dopiero precedes.

Tylko zebys zasnał przed noca:decayed:

a tak serio tez jestem tego zdania ze teraz jakbym miał pakowac PLN to tylko w T benzyne, jak kupowałem klekota to ON był po 4 zł.

Opublikowano

a tak serio tez jestem tego zdania ze teraz jakbym miał pakowac PLN to tylko w T benzyne, jak kupowałem klekota to ON był po 4 zł.

oby temat nie przerodzil sie w pb vs on hehe :)

tak na serio ja do tego wniosku doszedłem ponad roku temu, zmiany jak dla mnie na +

Opublikowano

Teraz mysle o tych wszystkich ludziach co wkladaja w tdiki 5tyś zeby miały 200 koni, a tu w 1.8T mozna miec za darmo 250 koni. To jest dopiero precedes.

a lpg pewnie ponizej 2zl :decayed:

Tylko zebys zasnał przed noca:decayed:

a tak serio tez jestem tego zdania ze teraz jakbym miał pakowac PLN to tylko w T benzyne, jak kupowałem klekota to ON był po 4 zł.

a lpg pewnie poniżej 2zł :decayed:

eot.

Opublikowano

nowa suszarka zmontowana do sprawdzenia, jutro jedzie czapeczka do pospawania.

Zdj_cie0530.jpg

Opublikowano
nowa suszarka zmontowana do sprawdzenia, jutro jedzie czapeczka do pospawania.

http://s11.postimg.org/a7huvml3z/Zdj_cie0530.jpg

Jak tam modzenie Ci idzie? Ucichłeś troche, a ten wątek sie przyjemnie czytało ;)

hehe, roboty do czorta i ciut ciut, swojego nie ma czasu robić. W nagrode dla cierpliwych fotki zrobione pare minut temu

Zdj_cie0539.jpg

patrze, że pod nogami dla porównania załapała sie ori K03 :D

Zdj_cie0538.jpg

Zdj_cie0540.jpg

Generalnie kilka nocek ostatnich poryłem troszkę w necie i policzyłem parę rzeczy no i najgorsze jest to że paru tez nie zdołam policzyć, ale najprawdopodobniej kaman jest taki że cudowny modzik nie będzie za bardzo chętnie współpracował z dużymi turbinami, bo tam już są bardzo mocno wymuszone przepływy, wynikające ze sprawności turbin i przekrojów muszli wydechowej, ale to się okaże w praniu. Za to z seryjnymi K03 i K03S raczej będzie chętny jak najbardziej. W tygodniu się upewnię w SHARANIE żoneczki AWC, jak przyjdą graty i będzie wszystko jasne. No i hybrydke się zapoda jak incognito przyśle mi TIPa.

A to fotki dla tych co chcą się pośmiać troszkę jak "wylazł" nowy wydech z kwasiaka 2x2" z pod samochodu :decayed:

Zdj_cie0519.jpg

Zdj_cie0518.jpg

Opublikowano

jaruś ile kosztuje muszla goraca do k03s z klapka wg jak sie domyslam?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...