pioteros Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 tomik zapodaj mi jakies foty trupa na maila jak bedziesz mial tam kiedy chwile
Dev Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Piotruś, jutro Ci cos wrzuce ale nie spodziewaj sie cudów, Jarek wsio pochował. Musze tylko dociąć kratki bo widac niebieskie silikony i chyba pomaluje na czarno ICka.
pioteros Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 no zrob jak zesmy gadali z tym malowankiem, jak u mnie kiedys cos wpadnie pod zderzak to tez od razu pojdzie w czern, podobno nawet to pomaga w zbiciu temperatury
McGiver Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) tłoków z korbami nie mogę znalesc a to akurat mnie nie dziwi i wstaw fotke tego TIPa gdzie był niedospawany bo ja tam nie bede ściemniał że ja taki super tigowiec byłem jak to spawałem, bo nawet wtedy pulsu nie umiałem ustawic jak trzeba że nie wspomne o gazie Bo wszystkie lekcje brałem przez internet Edytowane 20 Września 2014 przez McGiver
Dev Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Te Twoje spawanie TIGiem wyglada gorzej od mojego najgorszego spawania elektrodą :polew: W poniedziałek pospawam TIGiem albo dam twardy lut.
McGiver Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) Te Twoje spawanie TIGiem wyglada gorzej od mojego najgorszego spawania elektrodą :polew: W poniedziałek pospawam TIGiem albo dam twardy lut. Fote zapodaj, niech chłopaki zobacza że teoria to nie to samo co praktyka ale teraz juz jest lepiej wiem do czego te dwa pokretełka są w tej aparaturze DPek mi wyszedł już nie najgorzej a i tak sie okaazało że jak specprzyjechał poduczyc organoleptycznie to też nie do konca było ok , bo zła dysza ( za mała), źle poostrzony grot ( za ostro ) i inaczej trza prowadzic palnik, ze nie wspomne jak prawidłowo podaje sie drut. Edytowane 21 Września 2014 przez McGiver
Dev Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Żmija miała male podmywanie d...y, czyszczenie wnetrza, para wodna i podobne duperele 4 wiadra gnoju było wylane , ale teraz auto w środku wygląda jak nowe
marcindlug Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 to z moca nie ma nic wspolnego wiec nie ten dzial sa jakies zdjecia przed/po?
Dev Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 zmieniło sie tylko to co jest pod maską, z przodu widac ICka z niebieskimi silikonami auto ma być cichociemne i takim pozostanie na silikony załozyłem dzisiaj podjebki kratek i jest git
adrian998998 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Tomek dzisiaj się prezentuje w porównaniu do wczorajszego wieczoru co byłem u Ciebie
McGiver Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 ***************** !!!!!!! No i fizyki nie oszukasz :/ Bez zewnetrznego WG nie bedzie jazdy, boost nie do opanowania :/ ktoś ma na zybciu jakiegoś sprawdzonego WG????? pilnie poszukiwany
Imhotet Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) co sie dzieje ? grucha nie jest w stanie utrzymac ? Edytowane 24 Września 2014 przez Imhotet
McGiver Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 co sie dzieje ? grucha nie jest w stanie utrzymac ? konstrukcja WG w muszli nie nadaje sie do benzyniaka niestety :/ ale to było brane pod uwage w sumie, załozenie było: a może nie bedzie aż tak tragicznie, ale niestety jest. Pomimo tego że jest to 19T i niby jest to większe koło i ma później wstawać, ale przy muszli 6ccm boost jest jak w katapulcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się