Dev Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 po co Ci tam chłodnica do wspomagania ?
McGiver Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 po co Ci tam chłodnica do wspomagania ? Oryginalną wywaliłem i podłączyłem taka małą od Chryslera Neona i muszę ją teraz tylko zamontować gdzieś z sensem obok chłodnicy oleju. ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- Chłodnica oleju podłączona FMICek zamontowany i zazderzakowany
grzes1150 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Jaka wysokość tego fmic??? Zostało coś z belki?
McGiver Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 Jaka wysokość tego fmic??? Zostało coś z belki? 230x550x65 rdzeń został 1cm do górnego przetłoczenia w belce, dolne po całej szerokości fmicka wycięte ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- Kiedy jazda próbna ? Tomasz teoretycznie w środę powinienem wszystko z mechaniki skończyć, a wtedy zostaje tylko MISZCZ Paweł ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ---------- Dzisiaj zamontowałem już docelową suszarke w poniedziałek orurowanie i DP mnie czeka. ---------- Post dopisany 18-10-2012 at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 21:19 ---------- Wypocin ciąg dalszy łącznik przepływka-turbina i pomontowana prawa strona orurowań:
damianomen7 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 dajesz dajesz i rundka po obwodnicy jak wystroisz
McGiver Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 dajesz dajesz i rundka po obwodnicy jak wystroisz Ty pogromca 370Z się tak tam nie ciesz jutro i we środę jadę na cały dzień kończyć sprzęta żeby chociaż na wieczór odpalić A sprzęgiełko jak wyda u mnie to i u ciebie bedzie wiadomo co wsadzim Fajna mikstura bedzie:) AVF+AUH+AZR
damianomen7 Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 z tym sprzęgłem to dobra mieszanka hehe składaj, odpalaj i bedzie ogień ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- a tak ogolnie to.. u mnie strojenia ciąg dalszy...
McGiver Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Po woli ku końcowi Kolektor mi zrobił niespodziankę i zabawy troszkie było z modem bo jednak warto posłuchać się kogoś kto ma w tym większą praktykę. Trzeba był wsio rozebrać i zrobić jeden wsporniczek dodatkowo ze stali krzemowej grubości 5mm. Pozostało jeszcze kupa pierdółek do porobienia, znaczy się wykończeniówka wykańcza i wyspawać DP. ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ---------- z tym sprzęgłem to dobra mieszanka hehe składaj, odpalaj i bedzie ogień ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- a tak ogolnie to.. u mnie strojenia ciąg dalszy... Odstawiłeś omena na poprawki wyciekowe i brakośrubowe?
damianomen7 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 nie oddałem, brak czasu, i samochod był potrzebny, ogarne to po weekendzie ...
McGiver Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 A dla mnie doszły dzisiaj alu graty do dalszych robót m.in. tulejki do wtrysków na szeroki kanał
juby_p Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 ooooo widzę zdjęcie typu jak nie należy nawiercać kolektora pod LPG;P Ale ogólnie widzę że grubo jedziesz z projektem trzymaj tak dalej:)
McGiver Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 ODPALONY!!!!! Jazda testowa wykonana bez programu i sprzegła 240 narazie trza ostrożnie EGT 880 stopni moment bo AFR ledwie do 13,5 spada na programie 200KM, ale czuje cichociemniak 1,6 bedzie świastał a ori DV w turbinie wiszczy na tym stożku prawie jak subaru W poniedziałek wrzuce kilka fotek, zwłaszcza DP bo jest śliczny
McGiver Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Qwa, mało co auto by mi się nie przypiekło Jak wracałem do domu i noga mi się prawa nieco omcknęła i cuś zaczeło śmierdzieć jakimś palonym plastikiem Jak zjechałem na przystanek i podniosłem maskę to sądzę ze był to ostatni dzwonek żeby się wytłumienie zapaliło zwęgliło czarnom szmate zewnętrzną i gąbka zaczęła się tlić ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ---------- no to obiecane fotki Na 70cm 3"DP poszło 10 metrów taśmy, zabrakło jeszcze 20m A to prototyp osłony termicznej do turbiny, bedzie git pasowac z paroma przeróbkami A tak wygląda chwila przyjemności bez osłony termicznej na turbinie
grzes1150 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Już na pierwszy rzut oka pomyślałem sobie że jak tylko troszkę pociśniesz to lakier z maski poleci a Ty masz jeszcze wygłuszenie jak w tdi Auto będzie strojone z otwartą maską???
McGiver Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Już na pierwszy rzut oka pomyślałem sobie że jak tylko troszkę pociśniesz to lakier z maski poleci a Ty masz jeszcze wygłuszenie jak w tdi Auto będzie strojone z otwartą maską??? To wersja ze Szwajcarii dlatego wytłumienie, a stroić będę z zamnkientom maskom osłone na turbo zamontuje a na wiosne zamontuje w masce wlot do studzenia turbo z evo X A ja tylko raz odwinąłem żeby zobaczyć czy boost trzyma do odcinki dobrze, no i trzymał tyle że zaczęło coś plastikiem palonym dawać w środku to zjechałem na przystanek, wieko do góry a tu gompka się smaży :) ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- We czwartek może będzie wstępny modzik spróbujemy od 1,0 bara sprzęgło powinno wytrzymać :/ ---------- Post dopisany 09-11-2012 at 01:41 ---------- Poprzedni post napisany 06-11-2012 at 21:16 ---------- qr.... ... !!!!!!!! Coś się zesrało ale nie wiem co, jeszcze!!! trzęsie na biegu jałowym silnikiem, afr ubogi, zapłony wypadają, chyba coś z zasilaniami, bo przepływka odłączona a ESP sie nie swieci. Ale MOC generalnie jest ---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 01:41 ---------- 22 metry bandażu tu nawinąłem
McGiver Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Projekt d*pę urywa Czy ja wiem Generalnie gdyby nie koszta i braki czasu było by szybciej i "piękniej", ale jak na 1,6 to i tak jest nie najgorzej Zostało jeszcze sprzęgło, pompa paliwa i regulator 4bar, może wtryski 550ccm, osłona termiczna muszli, wlot i 2 wyloty na masce, itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się