christophe1977 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Panowie potrzebuje waszej pomocy! Mam następujący problem: Silnik wykręca się do max do 3tys i wogóle nie przyspiesza, tzn nie ma mocy! Silnik na wolnych obrotach pracuje równomiernie ale jest słaby jak bym miał 1,2 pod maską :> Elektromechanik po wpięciu kompa wykazał błąd w pompie paliwowej, a dokłanie wskazał zawór zwrotny w pompie jako uszkodzony? Czy waszym zdaniem diagnoza jest słuszna?, bo mnie zastanawia jeszcze brak odgłosów z turbiny, przy dodawaniu gazu. Delikatny świst turbiny słychac tylko jak się zapala samochód a potem cichnie....może jestem przewrażliwiony i się mylę ale w/g mnie coś jest nie tak. A na koniec dodam że auto zapala dośc późno, tzn wał musi kilka razy obrócic aż silnik dostanie zapłonu? Czy to jest normalny objaw dla tego silnika? Panowie proszę o wasze sugestie na ten temat ! Z góry dziękuje za wasze opinie!
marcin j Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Kiedy zmieniałeś rozrząd? , może kąt wtrysku źle ustawiony ( łagodny scenariusz ). Być może kierownice zapieczone, spróbuj rozruszać sztange .
christophe1977 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 Niestety nie jest to normalny objaw, u mnie jak padała pompa też był taki problem, teraz po regeneracji autko pali dosłownie na cyk, pół obrotu rozrusznika...skoro po wpięciu kompa elektromechanik postawił taką diagnozę i rzeczywiście jest to porządny spec, to nie ma podstaw żeby mu nie wierzyć. Chociaż każdy może się mylić, przyczyn może być o wiele więcej, pasowałoby żebyś zrobił logi. A ile kosztowała cię naprawa pompy? Pytam bo chciałbym wiedziec na jakie koszty będę się musiał przygotowac! Kiedy zmieniałeś rozrząd? , może kąt wtrysku źle ustawiony ( łagodny scenariusz ). Być może kierownice zapieczone, spróbuj rozruszać sztange . Rozrząd był wymieniany jakieś 20 tys temu więc jest jeszcze świeży! Marcin a o co biega z tym "kierownice zapieczone, spróbuj rozruszać sztange" bo nie łapie?
Piotrek98igo Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 kolega regenerowal pompe to zaplacil kolo 2tys
gocher87 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 mam to samo....wiec licze ze jak naprawisz ten defekt to dasz znac co bylo przyczyna i zrobie to samo...a jaka predkosc max osiagasz? bo ja 160km/h to max :/ a powinno byc minimum ze 230 jak na moje oko...
slaweq Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 jaka predkosc max osiagasz? bo ja 160km/h to max :/ a powinno byc minimum ze 230 jak na moje oko... Minimum 230... to ile max? :>
slaweq Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 Adi a te 244 to było na zegarach czy na klimatroniku??
mateo_81 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 hmm... mi trochę głośno silnik pracuje, i podejrzewam, że przepływka powoli pada, ale na trasie jarosław-->rzeszów rozwijam prędkości 220-230km/h . Przez tą padniętą przepływkę trochę późno turbina reaguje ze zmianą ustawienia łopatek, co się przekłada na to, że silnik dostaje kopa czasami od 1500obr/min a czasami od 2000...
ignac815 Opublikowano 5 Marca 2008 Opublikowano 5 Marca 2008 MOJ KOLES MIAL TO SAMO W 1,9 TDI TYLKO MIAL PEKNIETY KORPUS POMPY SPRAWE UDALO SIE ZALATWIC W SERWISIE BOSCHA POD WROCLAWIEM ZA STOSUNKOWO NIEWIELKIE PIENIADZE (800 ZL I ZOSTAWIENIE USZKODZONEJ POMPY) TA KTORA BYLA ZAMONTOWANA TEZ NIE BYLA NOWA ALE SMIGA
ignac815 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 ok dzieki za przypomnienie i sorki:moj blad
GILI Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 kolega regenerowal pompe to zaplacil kolo 2tys Ja właśnie zajeździłem pompe i 2 serwisy sypnęły mi ok. 2800 PLN za części + robocizna ok. 300 PLN (wielki ból - bo wóz stoi na parkingu) a ja jestem ---> Koleś robił pompę w Focusie 1.8tdci wydał 3kółka z górką a to zwykły paździoch.2000 to nie mało ale jak dla właściciela Audi 2.5tdi to powinno być do przełknięcia.Tylko szkoda że tak wielu jest zmuszonych do wywalania 2kółek. Panowie potrzebuje waszej pomocy! Mam następujący problem: Silnik wykręca się do max do 3tys i wogóle nie przyspiesza, tzn nie ma mocy! Silnik na wolnych obrotach pracuje równomiernie ale jest słaby jak bym miał 1,2 pod maską :> Elektromechanik po wpięciu kompa wykazał błąd w pompie paliwowej, a dokłanie wskazał zawór zwrotny w pompie jako uszkodzony? Czy waszym zdaniem diagnoza jest słuszna?, bo mnie zastanawia jeszcze brak odgłosów z turbiny, przy dodawaniu gazu. Delikatny świst turbiny słychac tylko jak się zapala samochód a potem cichnie....może jestem przewrażliwiony i się mylę ale w/g mnie coś jest nie tak. A na koniec dodam że auto zapala dośc późno, tzn wał musi kilka razy obrócic aż silnik dostanie zapłonu? Czy to jest normalny objaw dla tego silnika? Panowie proszę o wasze sugestie na ten temat ! Z góry dziękuje za wasze opinie! Moim zdaniem twój mechanik się nie myli,tylko że może to być coś jeszcze,a turbo u mnie nie słychać ...
maniutek122 Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 witam ja od niedawna mam ten sam problem w 1.9tdi i do tej pory nie mam zielonego pojecia co sie dzieje jezdzilem juz do kilku mechaników i zaden z nich ani nie pomogl ani nie powiedzial co moze byc tego przyczyna w aucie obroty sa wporzadku silnik chodzi bez problemu zadnego przerywania czy cos w tym sensie a autko nie jedzie nie ma sily a rozpedzic go moge jedynie do 140km co sie dzieje nie wiem
krzysiek23 Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 podlacz vaga zobacz co wypluje wtedy napewno cos sie doradzi przyczyn moze byc wiele
maniutek122 Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 znalazlem przyczyne byl dodlaczony przewod od podcisnienia podlanczalem rownierz vaga znalazlo jakies dwa bledy jeden dal sie skasowac a drugi to czujnik etc ale wracajac do tamtej sprawy polebszylo sie autku po zalorzeniu tego przewodu ale jednak nie do konca jest jeszcze jakis problem autko fakt faktem buja sie teraz tak ok 170km/h ale nie uwarzasz ze jak na 110 konikow to troszeczke za malo zachowuje sie tak jak mialo by odlaczone turbo ale tak nie jest troszke to jest dziwne ale pomysle jeszcze co moze byc tego przyczyna.
Musashi Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 znalazlem przyczyne byl dodlaczony przewod od podcisnienia podlanczalem rownierz vaga znalazlo jakies dwa bledy jeden dal sie skasowac a drugi to czujnik etc ale wracajac do tamtej sprawy polebszylo sie autku po zalorzeniu tego przewodu ale jednak nie do konca jest jeszcze jakis problem autko fakt faktem buja sie teraz tak ok 170km/h ale nie uwarzasz ze jak na 110 konikow to troszeczke za malo zachowuje sie tak jak mialo by odlaczone turbo ale tak nie jest troszke to jest dziwne ale pomysle jeszcze co moze byc tego przyczyna. zrob diagnostyke, spisz nr bledow, wykonaj logi, wrzuc je na forum to ci zdiagnozujemy co boli furke. bez tego szkoda wycierac klawiature [br]Dopisany: 19 Lipiec 2008, 23:56 _________________________________________________ kolega regenerowal pompe to zaplacil kolo 2tys Ja właśnie zajeździłem pompe i 2 serwisy sypnęły mi ok. 2800 PLN za części + robocizna ok. 300 PLN (wielki ból - bo wóz stoi na parkingu) a ja jestem ---> poszukaj serwisu boscha, kupisz regenerowana z gwarancja z wymiana na twoja
kaju Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Troszkę odgrzewany kotlet ale cóż... Nie chcę nabijać nowego tematu. Ja u siebie mam taki problem. Po odpaleniu auto normalnie się zachowuje, jednak po około 2 minutach obroty dochodzą do około 2200 i dalej zero reakcji na gaz, zmienię bieg na wyższy - jest to samo, do 2200 i nic więcej. Jeśli zredukuje, obroty wskoczą wyżej, ale również nie wzrastają. Po chwili wszystko wraca do normy i po kilku minutach historia ponownie się powtarza. Vag prawdę mi powie? Dodam, że silniczek 2,5tdi '99. Po przejrzeniu szukajki mam tyle opcji w głowie, że nie wiem o której najbardziej rozmyślać...
tx-didi Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 ... Vag prawdę mi powie? ... na pewno cos podpowie, niewykluczone ze odpowie. Odczytaj przynajmniej bledy w sterowniku silnika (w przypadku automatu - rowniez w sterowniku skrzyni), wklej na forum.
kaju Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Zvagowałem audine. Wyskoczył błąd 575 - co dokładnie jest tam napisane wrzucę za jakieś dwie godzinki zdjęcie. Dodam, że po skasowaniu błędu auto tak jakby odżyło, ale przy ponownym rozpędzaniu auta z "niższych" (około 1300) obrotów na czwartym biegu problem powrócił. Przy 2400 się zamulił. Włączyłem tempomat i dodałem po chwili gazu - wszystko w normie.
tx-didi Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 czekamy na zdjecie. to, co jest po glownym numerze bledu (575) jest rowniez istotne....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się