Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T i 2,7BiT] Filtr powietrza pipercross


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak : z jednej prostej przyczyny :) nie mogłem dostac nowego pipercrossa tego co chciałem (kosztuje 200 zł) i juz miałem kupowac nowego ITG (264 zł) ale odezwał sie poziek ze mi moze sprzedac swojego wiec sie dogadalismy bo miałem najtanszą opcje na to co chce :) Bierz ITG i nie wydziwiaj ;) :th:

Opublikowano

Powiem wam panowie i panie ze ja sie u siebie poddałem. Wywalilem tą pałer rułe i silnik wyzdrowiał. Prawdopodobnie nie moze tej rury robic jakis taki czarnuch jak :kox: ja tylko musza tam byc zachowane jakies zasady, chociaz robilem prawie na wzór ori. Tak wiec stozo bedzie do sprzedania.

Opublikowano

Musiałes cos skopac :cool1:

Opublikowano
Musiałes cos skopac

nie mowie ze nie :embarrassed:

Opublikowano

Powiem wam panowie i panie ze ja sie u siebie poddałem. Wywalilem tą pałer rułe i silnik wyzdrowiał. Prawdopodobnie nie moze tej rury robic jakis taki czarnuch jak :kox: ja tylko musza tam byc zachowane jakies zasady, chociaz robilem prawie na wzór ori. Tak wiec stozo bedzie do sprzedania.

Ja będe miał do sprzedania dobrego kompletnego z łącznikami i wszystkim TIP-a wyspawanego pod stock K03 czyli 2,5" 70mm i stożek pipercrossa do tego, bo u siebie będe potrzebował 3" dolot.

Misior a ten twój Pipek to pewnie z wyjściem 70mm? :rolleyes:

Opublikowano
Misior a ten twój Pipek to pewnie z wyjściem 70mm?

dokladnie tak

Ja będe miał do sprzedania dobrego kompletnego z łącznikami i wszystkim TIP-a

hał macz $$? Moze byc na priv.

Opublikowano

Witam! Panowie kupiłem ostatnio filtr ITG, JC60 78mm, gąbkowy. Po przeczytaniu instrukcji wynika, że gąbke nasącza się jakimś olejkiem :kwasny: a to miał być suchy filtr. Poziek ty masz już swojego ITG? Podziel się swoją wiedzą na temat tych filtrów, jeśli już jakąś masz.

Pozdro.

Opublikowano

Witam! Panowie kupiłem ostatnio filtr ITG, JC60 78mm, gąbkowy. Po przeczytaniu instrukcji wynika, że gąbke nasącza się jakimś olejkiem :kwasny: a to miał być suchy filtr. Poziek ty masz już swojego ITG? Podziel się swoją wiedzą na temat tych filtrów, jeśli już jakąś masz.

Pozdro.

Pipercrossa też się nasącza, niestety nic o tym nie mówią ale tak jest. Grunt to nie przesadzić z olejkiem...

Spray możesz kupić w tym samym miejscu co filtr, w zasadzie powinni sprzedawać to jako cały set.

Opublikowano

Pipercrossa też się nasącza, niestety nic o tym nie mówią ale tak jest. Grunt to nie przesadzić z olejkiem...

Spray możesz kupić w tym samym miejscu co filtr, w zasadzie powinni sprzedawać to jako cały set.

Ty jeździłeś wcześniej na Pipku, nasączałeś go? i rozumiem, że nie miałeś żdnych problemów... .

Jak przeczytałem instrukcje to się troche zmartwiłem, no ale nie ma się co sapać bo innej możliwości raczej nie ma jeśli się chce większą moc. GT2X w AEB na ori puszce to byłoby jakieś nieporozumienie i nie miałoby to rąk ani nóg. A do wyboru mamy niestety tylko Pipka lub ITG.

+

Poziek -jaki olejek najlepiej zapodać na ten filtr????? Chodzi mi o firme, gdzie kupić najlepiej?

Bo od Re5pect dostałem sam filtr i żadnej informacji, że trzeba jakiś olejek właśnie.

A dzwoniłem do niego to powiedział, że aktualnie niestety brakło im tych olejków.

Opublikowano

Kup sobie olejek K&N w jakims IC albo porzadnym sklepie.

Opublikowano

Kup sobie olejek K&N w jakims IC albo porzadnym sklepie.

Ojjj, a miało być bez olejków "takich jakie się stosuje do tych paskudnych i niezdrowych K&N-ów" po których przepływki padają...

Jedna z pierwszych wypowiedzi w tym temacie:

"

Wygląda bardzo fajnie :)

Pytanie odnośnie stożka. Macie jakieś swoje patenty aby połączyć go z przepływką?

Sam myślałem nad takim pipercrossem do mnie, ale odstraszyły mnie problemy z przepływką.

akurat to jest gabkowy filr, któredgo nie nasącza się żadnymi olejakmi itp.

możesz śmiało do 1.8T zakładać takiego :th:

"

....................

Opublikowano

No ja wiem, tylko wydaje mi sie ze wszystkie olejki sa identyczne. Ale moze sie myle :mysli:

Opublikowano

Dzwoniłem tam gdzie kupiłem filtr ITG i sprzedawca doradził mi olejek w sprayu "Fucs - Sili Cloen" . Nie wiem co to, nie znam się na tym.. .

Opublikowano

Ma ktos zdjecia z montazu lub obeszerrny opis i jaki filtr pipercrosa do 2,7 bi turbo pozdrawiam

seryjna puszka całkowicie ci wystarczy...no chyba że robisz jakies mocniejsze modyfikacje.... :gwizdanie:

Opublikowano

Odświeżę trochę temat,

Mianowicie mam pytanie jakie konkretne elementy (rurki, kolanka, przejściówki) będą mi potrzebne do zamontowania filtra stożkowego w 1.8T (AEB)

Chodzi mi o wymiary tych elementów.

Myślę że parę osób przerabiało ten temat i mogło by się podzielić wiedzą.

Z góry dzięki za podpowiedz

Opublikowano

W kwestii wątpliwości - filtry ITG i Pipercross są konstrukcyjnie filtrami mokrymi (jest jedna linia Pipercrossa która jest niby sucha ale to porażka)

Nasącza się je olejkami i czyści specjalnymi środkami.

wybaczcie ale ale olejek do K&N i jemu podobne do do gąbki się zupełnie nie nadaje

do filtrów piankowych są inne czyścidła i inne substancje do nasączania.

Np. ITG ma 2 rodzaje "olejków" i jedno czyścidło:

JDR-1 to lekki olejek do użytku sportowego (niemal identyczny z olejkiem Pipercross)

JDR-2 to użytku codziennego i wkładek

CLK-1 środek czyszczący na bazie nafty

Z produktów innych firm bardzo dobry jest preparat Fuchs'a - Silikloene for foam filters.

Dobre olejki do filtrów piankowych od olejków do bawełny różnią się konsystencją i "lepkością" np. JDR-2 ma konsystencję syropu Sunquick.

Taka konsystencja sprawia że jest niemal niemożliwe aby ten olejek prawidłowo nałożony znalazł się gdzie indziej w dolocie poda filtrem.

Opublikowano

Skopiuje to samo co napisałem na racing forum:

Używam filtra ITG, gąbkowego. Bardzo sobie chwale ten filtr, bo jego konstrukcja sprawia, że nie mam żadnych kłopotów z przepływką jak narazie. Do tego olejek jakiego używam do tego filtra JDR-2 ma taką konzystencje, że psikając nim na filtr jest jak woda praktycznie i da się bezproblemowo rozprowadzić, a po kilku minutach wysycha i tworzy lepką bariere(jak lep na muchy) dla wszelkiego rodzaju kurzu czy zanieczyszczeń. Bez tego olejku kurz po prostu przeleci przez gąbkę, a tak przylepi się do lepkich ścianek gąbki. Nie ma takiej możliwości, aby silnik go zassał, ani też nie ma możliwości aby olejek osiadł na drucie przepływki i go przepalił(uszkodził). Na tym filtrze zrobiłem już ~13k km na jednym nasączeniu i po rozebraniu dolotu nigdzie nie ma ani śladu nawet chociaż kurzu albo pyłu mimo, że na ściankach dolotu znajdują się drobinki oleju z odmy i kurz bez problemu mógł by się do nich przykleić. Filtr w połączeniu z olejkiem JDR-2 jest dosyć skuteczny. Twierdze też wobec powyższego, że używanie go bez niczego na sucho jest bez sensu, jak również używanie go z innymi olejami różnego pochodzenia jest również bez sensu. Myśle, że na tym nie warto oszczędzać, bo lepiej kupić olejek za 35zł niż przepływke za 700zł. Podobnie z środkiem do czyszczenia... .

Opublikowano

Mi przy wysyłce nasączyli w sklepie (re5pect) . Bo prosiłem o jak najszybsza wysyłke a nie dali rady i musiałem czekac... Wiec w ramach "wynagrodzenia" dostalem taki bonus :)

Olejek był koloru zielonego , dosc gesty ... Jak filtr przyszedł był jeszce mokry teraz juz jest suchutki ;)

Opublikowano

Kiedys widziałem test filtrów i najgorszy okazał sie gabkowy pipercross drugi K&N a wygrał Apex'i.

Szkoda szlifować silnik pipercrossem Jak znajdę link z testem to podesle.

A do S4 b5 kupisz za 250zl k&n na allegro bo apexi ciężko znaleść

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...