golab24 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Nie wiem ile kosztują orginały ale u mnie w B6 na liczniku 167 tys i cisza a jeszcze nie wymieniane.
scuzz Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Ja po wrocku i okolicach mam na serii przelatane 45 tys i na razie odpukać spokój. No ale wszystko ma swój koniec
sertozul Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 a ja mam pytanie trochę abstrakcyjne: czy wahacze z a6 allroad są mocniejsze niż te co maja w opisie a4b5, passat b5, a6c5, bo wyglądają tak samo?
Krzysztof Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A czy zawieszenie w b6 jest wytrzymalsze niż w b5? Zostało coś poprawione? Jeśli tak to co?
izek Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Jeśli walnął mi taki sworzeń, to VW odda mi pieniądze?
tomapop Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Mi właśnie tak samo pękło Na szczęście jechałem wolno , ok. 30 km/h straty: błotnik do lakierowania, pęknięte nadkole, laweta Co najlepsze to wahacz był oryginalny oooo TRW, decyzja podjęta wymiana całej zawiechy na master-sport bo na lemforder brak $
brembi Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 A czy zawieszenie w b6 jest wytrzymalsze niż w b5? Zostało coś poprawione? Jeśli tak to co? Słyszałem, że górne z B6 nie podejdą do B5 bo są tam grubsze sworznie, które nie mieszczą się do zwrotnicy.
Krzysztof Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ja pytam już pod kątem b6. Czy są w niej mocniejsze/inne/lepsze wahacze czy to jest to samo co w b5
Miszka82 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 u nas jak 90 tys to bede gratulowal:) to zostało mi jeszcze 7 tyś [br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 16:36_________________________________________________ Ja pytam już pod kątem b6. Czy są w niej mocniejsze/inne/lepsze wahacze czy to jest to samo co w b5 mniej więcej to samo
Perezip Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Na naszych drogach każda marka wysiądzie. Moim zdaniem nie watro inwestować w drogie części. Polecam Krafta. Przy spokojnej jeździe powinno wytrzymać ok. 60 tys. łączniki stabilizatora firmy Kraft - 20 tysiecy i klops.
dawidg2 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Co to za opis akcji VW na poprzedniej stronie? Bo mi kurde jak skręcam to mruczy. Jeszcze mi mechanik mówił że mam lewą sprężyne pękniętą z przodu.
janSerce Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 w 2008 w sierpniu wymieniłem kompletne zawieszenie przednie na Bilsteina Febi, zrobiłem 40tyś do tej pory i nie mam jeszcze żadnych luzów, ale juz prawie nie mam gumek na swożniach i końcówkach drążków :shocked: jak to zobaczyłem to nie mogłem w to uwierzyć, tylko czekac kiedy zacznie sie sypać jeden za drugim. Pomimo że nie miałem żadnych problemów z zawiechą (aż do tej pory gdy to odkryłem) to musze stwierdzić że FEBI to gówno!!! (oczywiście juz jest po gwarancji) No jak może gumka tak sparcieć że aż w rękach się rozpada a wahacze jeszcze nie mają luzów i pewnie gdyby nie te gumki to pewnie bym jeszcze pośmigał na nich a tak musze jeździć z reką na sercu i coraz bardziej mnie to irytuje. No cóż następna wymiana to 100% lem żadnych tam gównianych tanich zamienników ehhhh.
dawidg2 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ja zakładam Febi i tak aż tani to on nie jest też.
baraka Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 ja juz u siebie po wymianie;) jezdzi sie pieknie..zalozylem Mastercars automotive.klepane w berlinie..nawet w USA je zakladaja..dopiero 700 km zrobione ale cisza jest jak makiem zasial.moje stare zawieszenie bylo TRW..po ogledzinach i demontazu wybite byly tylko dolne wachacze ze wszystkich stron,,jak ktos niewie dokladnie co puka to naprawde nalezy sie zajac dolnimi bo one chyba siadaja najbardziej..sworznie omalo niewylecialy ze srodka
majkd Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ja założyłem zawieszenie firmy MasterSport, taniocha 700 PLN za komplet. Przejechałem już 10000 km i zero stuków. Jestem zadowolony, jak ktoś ma brak gotówki to polecam. Pozdrawiam, majkd ( http://ski-portal.pl )
yahoo Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A ja natomiast moze zdziwie tutaj kilka osob ale jestem ogromnie wkurzony i zawiedziony jesli chodzi o FEBI. Pod koniec marca wymienione caluteńkie zawieszenie na pełen komplet od FEBI. zrobilem moze z 5-6 tys km. I dzisiaj musialem wymienic w paskudnym stanie prawy gorny wahacz i wahacz prowadzacy (banana). Stukało mi w zawieszeniu jak cholera i jakies moje jak i mechanikow bylo zdziwienie ze to juz zawieszenie poszlo sie rypać. Oba wahacze idą na reklamacje, a FEBI ? No coz nie polecam, ja teraz wlozylem w ich miejsce Lemka.
kuternik Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Wymieniłem wahacz tzw.banan firmy Febi w lutym przy 180 tyś mam teraz 190 tyś i przy przeglądzie wyszło że już ma luzy,w jeździe słychać już stuki.Jak myślicie reklamować ten bubel?
yahoo Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ja reklamuje wlasnie banana po 5-6 tys KM bo są bardzo duze luzy
grabson765 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Ja reklamuje wlasnie banana po 5-6 tys KM bo są bardzo duze luzy ja bym nawet sobie glowy tym nie zawracal bo i tak tej reklamacji nie uwzglednia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się