Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zanim coś kupisz na forum - lista nierzetelnych sprzedawców


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ban na forum

Opublikowano
Godzinę temu, Hugo napisał:

@hasahad

Nie odpowiedziałeś na pytanie. Czekamy :whistling:

Darku jak chcą handlować to daj każdemu 500zł kaucji i niech sobie wystawiają do bólu. Będzie coś nie tak wtedy będzie jak ściągnąć.:hi:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Pogonić w szmaty oszusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Temat ucichnie i po sprawie. Tak jak widać na załączonym obrazku powyżej. 

Zastanawiam się teraz ile to jest warte...czy regenerować czy sprzedać na części. Ech...ale to nie temat na ten wątek.

Opublikowano (edytowane)

Tak to jest zrobić z  siebie dziada za kilka złotych:doh: .................... i po handelku na forum...  

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

Kupiłem lampy używane od użytkownika @michal11221

Wszystko przyszło ładnie zapakowane, założyłem lampy i pojechałem je ustawić na stację diagnostyczną. Okazało się że prawa lampa ma połamany wewnętrzny mechanizm regulacji. Resztę dołączam na screenach z rozmowy z użytkownikiem. 

Z tego co widzę to ostro handluje na forum.

On się widocznie "nachapał", ja nie zbiedniałem ale niesmak pozostał.

Screenshot_20201217-160511_Chrome.jpg

20201217_161905.jpg

Screenshot_20201217-161733_Chrome.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dałeś 400zl z wysyłką za lampy TYC'a? 

To uszkodzenie mogło jak najbardziej wyniknąć w czasie transportu, lampy niestety (i mi się też to zdarzało) często uszkadzają się w paczce mimo, że zapakowane solidnie, po części dlatego też zrezygnowałem z regeneracji i przeróbek... Do wysyłki najlepiej skręcić regulacje na maksa tak by ramię było jak najkrótsze, wtedy prawdopodobieństwo uszkodzenia maleje... Tu wchodził w grę spisany protokół z kurierem o uszkodzenie, tylko tego i tak się nie wygra i tak z firmami DPD czy DHL...

Jeden plus ze jeśli to są lampy tyc to na miekim kleju i łatwo je rozkleić... Pokaz zdj tej uszkodzonej regulacji to Ci podpowiem co można zrobić. 

Opublikowano

brawo. najlepiej zrobić komus anty reklamę A samemu być bez winy. dla twojej wiadomości covid miałem i nie przeszkadzało mi to w wysyłaniu i odbieranie paczek...

Opublikowano

Zobaczyłem że to TYC jak przyszły, naiwnie spodziewałem się Ori lamp a nie pytałem wcześniej a sprzedający sam też nie pisał. Dawniej na forum się kupowalo rzetelnie. Jak widać to przeszłość.

Kupiłem nowego TYCa za 210zl i mam problem z głowy. AKURAT co do zapakowania to nie mam najmniejszych zastrzeżeń więc odpada problem transportu.

Cieszę się że mogłeś podczas Covid zajmować się wysyłkami, nikomu źle nie życzę. U mnie niestety podczas choroby wysyłka zafajdanej lampy była ostatnią rzeczą o jakiej myślałem.

Opublikowano

kolego przestań już kłamać i robić z siebie aniołka.miales wysłane zdjęcia na maila na których widać że to tyc.z niczym cie nie oszukalem i nic Ci w ciemno nie wcisnalem..  potwierdzam  że lampy były u.mnie 100% sprawne . jeżeli nie uszkodził się w wysyłce to pewnie diagnosta złamał kręcąc za mocno. innej opcji nie ma poza tym i tak zachowałem się fair bo znalazłem druga lampę na wymianę chciałem zwrot tej i oddać pieniądze... no ale bez przesady ile można czekać. taki tematy załatwia się na gorąco A kupujący nie odzywał się miesiąc. 

Opublikowano

A co lampa do zwrotu się  przeterminowała? Pomijam już fakt że  sprzedałeś za 200zl za sztuke a zwrócić chciałeś 150 (Ty wysłałeś mi za darmo i ja też bym wysłał Tobie za darmo więc lampa straciła na wartości 50zl), zgodzilem się bez problemu. Nic nie chce już od Ciebie ale może ktoś się zastanowi jak zobaczy ten wątek.

Opublikowano

nie przeterminowala się ale czas w takim wypadku działa na twoja niekorzysc bo najpierw wmawiasz mi i  jestem osadzany o uszkodzenie 100%sprawnej lampy po czym wszystko dogadujemy i czekam na paczkę, a tu nagła cisza i odzywasz się po miesiącu ,skąd  mam wiedzieć co ty z nią robiłeś i czy czegoś nie kombinujesz? A kwota niższa czyli 150 a nie 200 dlatego że kolejny raz powtarzam lampa była sprawna i nie czuje się winny więc nie będę ponosił kosztów kogoś nie uwagi lub braku kompetencji

Opublikowano

Lampa jest nienaruszona z zewnątrz więc co miałem z nią kombinować?

Tak jak pisałem, nie zbiedniałem ale zakupy na forum opanowane przez handlarzy idących w ilość to już nie to co było.

Opublikowano (edytowane)

Witam. 

W lutym tego roku (2021) zakupiłem od użytkownika VPLD lampy neon led do mojej a4 b7 sedan. Po paru dniach oporniki w lampach się rozlutowały, polutowałem działały znów parę dni. Po konsultacji ze sprzedawcą stwierdził że te lampy to prototyp i oporniki powinny być na zewnątrz lamp. Zaproponował że wyśle mi odpowiednie oporniki z długimi kablami, pomyślałem spoko, dla spokoju już sam sobie to polutuję. Dokładnie 9 marca dostałem info ze paczka z oporami została wysłana. Do dziś czyli do listopada nic nie dostałem od tego Pana. Na początku kilka razy pisal że dośle. Po dalszych próbach przypomnienia o przesyłce przestał odpisywać. Kontakt pojawił się dopiero po dodaniu negatywnych komentarzy na FB pod ofertami sprzedaży, odpisywał że już  wysyła. Było tak parę razy, temat ciągnie się z 8 miesięcy. Wszystkie rozmowy udokumentowane.

Pozdrawiam 

 

Finalnie dogadaliśmy się udzielił mi rad jak to ogarnąć. Bez obiecanego zestawu. Lubię konkretną gadkę a nie obiecywanie.

Nie chcę nikomu ogólnie odradzać kupna LED tył lampy fajnie wyglądają i spoko świeca

 

Edytowane przez electroses
Opublikowano

Teraz gościu nie odbiera telefonu jak mu napisałem żeby odesłal mi lampy dodam że sam zaproponowałem mu że jak mu lampy nie pasują to niech odsyła A nie teraz oczernia ludzi I nie odbiera telefonu A ja chce lampy spowrotem bo jak mu nie pasują to nie będzie jeździł na nich 

Opublikowano (edytowane)

18 listopada skontaktował się ze mną użytkownik @stopro. żeby uzgodnić wysyłkę pompy abs. Czekam tydzień i otrzymuję znikome informacje, że oddzwoni, że paczka dotrze do jutra itp. W chwili obecnej nie odbiera telefonu. To dało mi do myślenia, w sieci są opinie wskazujące na to, że osoba ta z tego numeru telefonu sama odzywa się do kupującego i proponuje wysyłkę części po czym wysyła nie te lub nie zwraca pieniędzy. Jeśli użytkownik czyta ten post to liczę, że pieniądze mi odda, bo skoro coś rzeczywiście wysłał kurierem to powinien podać numer do śledzenia paczki. 

Edytowane przez fajnajulcia
Opublikowano

@stopro.możesz się odnieść do tego, co napisała koleżanka? 

Opublikowano
W dniu 25.11.2021 o 12:18, Hugo napisał:

@stopro.możesz się odnieść do tego, co napisała koleżanka? 

Niestety brak jakiejkolwiek odpowiedzi i totalna zlewka.

Opublikowano
14 minut temu, fajnajulcia napisał:

Niestety brak jakiejkolwiek odpowiedzi i totalna zlewka.

No niestety. Rozmawialiśmy na pw, więc zrobisz co uważasz za słuszne w tym przypadku :hi:

Opublikowano
W dniu 28.11.2021 o 19:43, Hugo napisał:

No niestety. Rozmawialiśmy na pw, więc zrobisz co uważasz za słuszne w tym przypadku :hi:

Mam z tym Panem ten sam problem, z tym że sprawa trafiła na policję.

Ludzi którzy nie otrzymali towaru, jest więcej. Rownież na forum Avensisa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...