Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy jest w A4 B5 tryb czasowy wycieraczek ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sa 2 wersje:

zwykła to normalnie dajesz przełącznik o jeden stopień w dol i co kilka sen włączaj sie wycieraczki

i jest tez wersja bardziej wypasiona (i rozumiem teraz ze chyba o to pytałeś) gdzie na samym przełączniku jest jeszcze jeden do sterowania rożnymi interwalami...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie wiem jak u was, ale u mnie z pozycji 0, żeby je włączyć to dźwignię należy przełączyć w górę:

1. Wycieranie przerywane

2. Powolne wycieranie

3. Szybkie wycieranie

-1. Jednorazowe wytarcie szyby.

W instrukcji jest też napisane że przerwy w poszczególnych stopniach regulowane są w zależności od prędkości jazdy, ale pewnie dotyczy to aut po II lifcie, bo do takiego mam instrukcję.

Opublikowano

U mnie tez tak jest, ale wkurza mnie ze nie mozna zmieniac tempa czasowek bo nawet w polonezach mozna to robic i nie wierzylem ze w audi czegos takiego nie ma, wiec zapytalem.

Opublikowano

Fakt, kiedyś jeździłem nissanem primerą z 95r. Nie miał elektrycznych szyb, fabrycznego centralnego zamka, o klimie nie wspomnę, a taka opcja jednak była.

A jak myślicie, zmiana samej manetki w tym przypadku pomoże, czy trzeba będzie coś więcej z elektryką grzebać?

Opublikowano

W mojej golfinie 3 też były czasowe a zmiana czasu odbywała sie poprzez kilkukrotne właczenie i wyłaczenie wycieraczek czasowych.

Im wiecej i szybciej robiłem ten manewr to czas przerwy był krótszy

Nie mam pojecia na jakiej to działało zasadzie ale działało.

Opublikowano

U mnie w passacie programuje się częstotliwość pracy wycieraczek. Robi się to w następujący sposób. Włączamy wycieraczki na czasowe wycieranie. Po jednym wytarciu szyby wyłączamy wycieraczki i od tego momentu możemy sami ustawić częstotliwość ich pracy. Jeżeli od wyłączenia wycieraczek odczekamy np. 7 sekund i po tych 7-miu sekundach ponownie je włączymy na pracę czasową to z taką częstotliwością będą pracowały do ich wyłączenia. Dodam jeszcze, że nie mam regulacji częstotliwości w manetce. Może w Audi jest podobnie.

Opublikowano

no wlasnie, w VW, Seatach ( nie wiem jak w skodzie) sa przekazniki od wycieraczek ktore mozna samemu programowac co do szybkosci dzialania wycieraczek czasowych, w sumie kiedys tam myslalem nad zmiana samego przkaznika od wycieraczek z VW, ale pomysl umarl bo kumpel sprzedal golfa 3ke i nie bylo dawcy przekaznika

Opublikowano

w polonezach to jeszcze można było mieć w standardzie regulację wysokości pasów i kolumny kierownicy, ale co z tego :?: w innych markach to były opcje i mnie to też dziwiło, do czasu... :wink4:

Opublikowano

Nie. Musisz pociągnąć dwa dodatkowe kable do przekaźnika. Podłączyć je w odpowiednie miejsce i wtedy powinno działać. (jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi)

Opublikowano

nie trzeba zmieniać manetki i nie trzeba dawać dodatkowych kabli - zmienić tylko trzeba przekaźnik sterujący wycieraczkami. W tej chwili nie pamiętam czy ten z możliwością sterowania to 229 czy 99 ale raczej 99. Da rade wymienić to ustrojstwo przez otwór nad bezpiecznikami

Opublikowano

nie trzeba zmieniać manetki i nie trzeba dawać dodatkowych kabli - zmienić tylko trzeba przekaźnik sterujący wycieraczkami. W tej chwili nie pamiętam czy ten z możliwością sterowania to 229 czy 99 ale raczej 99. Da rade wymienić to ustrojstwo przez otwór nad bezpiecznikami

przerabiałeś to to wiec powiedz jak będziesz tym sterował skoro nie będzie tej dźwigni z regulacją??? a tylko proponujesz przekaźnik wymienić???
Opublikowano

nie trzeba zmieniać manetki i nie trzeba dawać dodatkowych kabli - zmienić tylko trzeba przekaźnik sterujący wycieraczkami. W tej chwili nie pamiętam czy ten z możliwością sterowania to 229 czy 99 ale raczej 99. Da rade wymienić to ustrojstwo przez otwór nad bezpiecznikami

przerabiałeś to to wiec powiedz jak będziesz tym sterował skoro nie będzie tej dźwigni z regulacją??? a tylko proponujesz przekaźnik wymienić???

Kolega z tym przekaźnikiem to rację ma :evil: a do ciebie kolego co w cuda nie wierzysz to:

jak do tej pory włączyłeś czasowe wycieraczki to latały w ściśle określonym czasie (prawda/fałsz) a po wymianie tego magicznego przekaźnika na wersję proponowaną przez kolegę twój przekaźnik będzie się uczył w prosty sposób dajesz czasowe po czym je wyłączasz i np po 2s włączasz co równa się wycieraniu szyby co 2s, albo wyłączasz znów na 7s i włączasz:) twoje wycieraczki śmigają co 7s :naughty:

ps dziwo że w audi seryjnie takich przekaźników nie wkładali bo seat vw posiada tak owe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...