Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

wtf?

chodzi o tylne heble

10560463_726944060705946_684699524747216

Jak patrze na nią to az mi sie jutro do mojej nie chce wsiadać :)

Wysłane z mojego iPad za pomocą palca wskazujacego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pytanie głównie do osób, które zmieniały jarzma w zaciskach z Audi A6 C6 na 345.Może komuś zostały niepotrzebne stare jarzma o oznaczeniu 716. Potrzebuję jedną sztukę zacisku prawego, chociaż patrząc to jarzmo lewego i prawego zacisku wygląda na identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy z prawy identyczny.

W A4 B7 też jest 716.

Jak nikt się nie zgłosi to sprawdź na alle... idzie poniżej 100zł wyrwać.

http://allegro.pl/audi-a6-c6-4f0-uchwyt-zacisku-prawego-przod-3-0tdi-i4491957254.html

http://allegro.pl/audi-a6-c6-3-0-2-7-zacisk-lewy-i4489197233.html

http://allegro.pl/zacisk-zaciski-przod-przednie-audi-a6-3-0-tdi-i4491873621.html

Edytowane przez Schmolke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Kolega pyta o stare jarzma 716, przed swapem, od 320mm.

Dokładnie. Ktoś mógł zmieniać na jarzma 345 i może mu leżą i zawadzają stare. Jak nikt się nie zgłosi to też nie ma problemu, bo do stówki to można kupić kompletny zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Set klocki/tarcze masz nowy?

A nie wlazło coś pod tarczę? Ja tak miałem dopóki nie zrobiłem otworu w piaście i pod małą śrubkę M6 do przykręcania tarcz, bo ciągle jakieś parochy tam właziły jak zdejmowałem koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używka, ale prawie nowa, może z 2000 km nakulane, wszytsko wyczyszczone, a hałasuje to tak jak w moim vw vento, gdy sprężyna nie trzymała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używka, ale prawie nowa, może z 2000 km nakulane, wszytsko wyczyszczone, a hałasuje to tak jak w moim vw vento, gdy sprężyna nie trzymała

Pewnie z b5 i już wiadomo dlaczego :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie, mi klocki tez halasuja... a tarcze i klocki nowe...

sam jestem ciekawy dlaczego podczas hamowania slychac stuk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez wymienione tarcze i klocki na nowe i tez brzeczy. Zbilem troche wasy w klockach na jakis czas byl spokoj ale znowu brzeczy dev jakie klocki kupic by nie tarabanilo a moze jest jakis sposob inny by to wyeliminowac

Wysłane z mojego Szajsunga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, żeby nie było że jestem świnia i wszystkie tajemnice zostawiam dla siebie (częśc zawsze zostawiam :wink: )

kilka razy trafiłem na DSy z którymi miałem kłopot w postaci piszczenia, blokowania sie czy grzania tarczy

kazdy klocek przed montazem do zaciski (nie mylic na aucie) zestawiam razem z jarzmem i zaciskiem

te klocki sa dosyc niestarannie wykonane (w porównaniu z wersją Premier) i trzeba je zawsze gdzie niegdzie podpiłowac

aby były dobrze osadzone w zacisku i jarzmie

zestawy które wychodza ode mnie są zawsze poskładane i odpowiednio spasowane dlatego tez nie ma z nimi żadnych kłopotów

gdy kilka lat temu wysyłałem zdekompletowane zestawy miałem ciągłe telefony z informacjami że cos jest nie tak z hamulcami

postanowiłem sie temu dokładniej przyjrzec i wyszło na to że:

1. klocki trzeba dokładnie pasowac z jarzmami w zaciskach, nawet oryginalne

2. do zacisku zawsze musi trafic taki klocek jak powinien trafic

3. wszystko powinno byc dokąłdnie wyczyszczone, zadnych zadziorów i tym podobnych syfów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak naprawdę Dev te klocki które mam i brzęczą od samego początku/założenia mimo że są nowe nadają się do kosza i kupić nowe, które również nie dadzą pewności że nie będą brzęczeć stukać piszczeć itd... Bo chyba nie ma innego sposobu wyeliminowania tego wkurzającego problemu.

Ps.

A chyba nie chodzi by wymieniać jarzma przy starych klockach było OK. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa za taki hajs niestaranne wykonanie:facepalm: Ale to akurat nie jest problem bo czasem różne inne trzeba podpilowac przy jarzmi ale miejsca mieć nie powinno coś takiego:whistling:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...