Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

no wiesz od strony producenta to zedcydowanie lepiej jest jak do wielu modeli da sie zaadaptowac wiele wspolnych czesci z innymi modelami.Koszt takie produkcji takiego zacisku jest duzo wiekszy niz zrobienie odlewu nowego jarzma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

od naszej strony też lepiej. Znormalizowane częsci to więcej modeli w których występowały ---> większy wybór na allegro ---> niższa cena :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem caly temat i wnioskuje ze aby miec z tylu heble w b6 288 trzeba szukac tylko i wylacznie zaciskow od A4 B6 - 2,0TFSI I 3,0 TDI? czy moze ktos sie dokopal ze moze pasuja z jeszcze jakiegos innego modelu np. a6? przod juz zakupilem na 320 i zmiana pewnie na wiosne ,do tego czasu przydaloby sie jeszcze skompletowac tyl.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba od a4 b7.... w b6 nie było 2.0 tfsi i 3.0 tdi... Reszta się zgadza...

jasne :wallbash:,myslalem o b7 a napisalem b6,jak czlowiek szuka caly czas czegos od b6 to nie ma sie co dziwic :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytalem caly temat i wnioskuje ze aby miec z tylu heble w b6 288 trzeba szukac tylko i wylacznie zaciskow od A4 B6 - 2,0TFSI I 3,0 TDI? czy moze ktos sie dokopal ze moze pasuja z jeszcze jakiegos innego modelu np. a6? przod juz zakupilem na 320 i zmiana pewnie na wiosne ,do tego czasu przydaloby sie jeszcze skompletowac tyl.pzdr

Paweł mówiłem że 2,0 Tfsi i 3,0Tdi ale nie mówiłem że od b6.... :cool1: ale mogłem nie podać tak jak Koledzy mówią - a mają rację .... b7 i wyżej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokos tył 288x12 mają 2.0 TFSI, 3,2 FSI, 3.0 TDI w nadwoziu B7.

Od A6 4F nie pasują bo tam jest elektryczny ręczny (tak samo jak w Passacie B6). Może podejdą od Golfa V, ale nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokos tył 288x12 mają 2.0 TFSI, 3,2 FSI, 3.0 TDI w nadwoziu B7.

Od A6 4F nie pasują bo tam jest elektryczny ręczny (tak samo jak w Passacie B6). Może podejdą od Golfa V, ale nie sprawdzałem.

:good: od A6 4f tylko przód
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokos tył 288x12 mają 2.0 TFSI, 3,2 FSI, 3.0 TDI w nadwoziu B7.

Od A6 4F nie pasują bo tam jest elektryczny ręczny (tak samo jak w Passacie B6). Może podejdą od Golfa V, ale nie sprawdzałem.

:good: od A6 4f tylko przód

dzieki,to troche maly zakres poszukiwan uzywki,ale jak to mowia-cierpliwosc palcem dół wykopie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj na allegro u handlarzy co maja całą tylną belkę. Ja tak trafiłem na jednego co chciał rozkompletować i kupiłem cały zestaw hamulców 288 na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj na allegro u handlarzy co maja całą tylną belkę. Ja tak trafiłem na jednego co chciał rozkompletować i kupiłem cały zestaw hamulców 288 na tył.

szukam juz od 3 tygodni i gó........o

a jak sie trafi to cena kosmos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem za zaciski, jarzma, blachy i prawie nowe tarcze 500zł, mysle że taniej tego nie kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem za zaciski, jarzma, blachy i prawie nowe tarcze 500zł, mysle że taniej tego nie kupisz.

za przednie zaciski z nowymi tarczami Otto Zimmermanna i bez klocków dałem tyle

potrzebuje tarcze kotwiczne jarzma i zaciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za przednie zaciski z nowymi tarczami Otto Zimmermanna i bez klocków dałem tyle

potrzebuje tarcze kotwiczne

Co to są tarcze kotwiczne??

klocki i osłony blaszane tarczy juz masz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze kotwiczne to sa wlasnie oslony blaszane, tarcze i klocki to najmniejsz w tym przypadku problem, mam je od reki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem ci od razu że bardzo cieżko te osłony kupic w dobrym stanie, praktycznie wszystkie używki są powyginane. Ja też takie mailem, belka tylna stała na tych osłonach i z dołu były mocno pozaginane. Ale godzina zabawy młotkiem i troszke farby i wyglądają jak nowe. W ASO takie blachy kosztują 80zł za sztuke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy blachy będą pasowały do b5.

Co do tarczy też mam pewne wątpliwości.

W B5 quattro tarcza jest sporo głębiej osadzona, nie wiem czy uda się to zniwelować jarzmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z TEGO co sie orientuje to te tylne oslony sa inne do Q a inne do oski?jeszcze jedno pytanie czy z tylu 2,7 i 3,0 sa takie same zaciski?,bo gdzies tak mi sie obilo o oczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokos w nadwoziu B6 i B7 masz tylne zawieszenie na niezależnych wahaczach - nie masz więc różnicy Q czy ośka w jarzmach i osłonach. 2,7 TDI w nadwoziu B7 występuje tylko jako ośka. Hamulce tylne w 2,7 mają ten sam zacisk co 3.0 TDI, nie wiem jak jest z tarczą, ale zapewne też jest 288x12 mm.

Tu jest dawca 288x12mm:

http://moto.allegro.pl/item786732267_zawieszenie_przod_tyl_audi_a4_8e0_3_0_tdi_quattr.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...