Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie jeżdżę na tarczach EBC Turbo Groove i zielonych klockach EBC.

Nie polecam tego zestawy. Po roku delikatnego użytkowania tarcze są "przypalone" i wydają dźwięk "woof woof" podczas hamowania powyżej 100 km/h, więc :thumbdown:

Spotkałem się z opinią, że do tych tarcz należy zakładać bardziej miękkie klocki (nie EBC) - tak aby klocki zużywać znacznie szybciej, wtedy z tarczami nie ma takich problemów.

Ma to sens? :mysli:

Ja zakupiłem całość (tarcze+klocki). Ten zestaw jest rekomendowany przez producenta, więc polegałem na jego "fachowości". Powiem szczerze, że seryjne "bremsen" sprawowały się o wiele lepiej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też mam takie zdanie na temat EBC kicha :thumbdown:

Napisz jak sprawdzisz :naughty:[br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 19:50_________________________________________________a co dokładnie kupiłeś ?

Ej Wąski Co Ty ??

Przecież napisałem co kupiłem i nawet fotki dałem :kox:

no wiem a co z jarzmami? jakie miałeś 312? [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 08:31_________________________________________________

ba$ior a ty zmienialeś jarzma?? Bo z tego co wiem to w BRD są zwykle 288mm.

dokładnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszyłem się na miasto do zaprzyjaźnionych "Warksztatów" i jarzma się znalazły :good:

Dziś zdejmuje zaciski i będę je malował w czarny lakerrrrr, później tarcze,klocki i fela 18". Będzie fajno :good:

Tylko czekam aż dziury załatają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czekam aż dziury załatają...

Noo, to masz chyba potężne pokłady cierpliwości... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czekam aż dziury załatają...

Noo, to masz chyba potężne pokłady cierpliwości... :gwizdanie:

Hi hi :polew:

Zapomniałem dopisać, że Tylko czekam aż dziury załatają na drodze do mojego miejscowego wulkanizatora...

Dzisiaj łatali :good: będą poprawiać ze 3 razy, więc może na Święta będą fele i hamulce :cool1:

Tarcza Tarox G88, którą kupiłem prezentuje się całkiem fajnie i mam nadzieję, że hamują lepiej niż wyglądają :naughty:

bremseu.jpg

A tak pod ciemną felą :kox:

tarox002.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co w temacie Basior ? jak się sprawują?

Ja zakładam 288 do tyłu :naughty:

Witam,

No jest OK.

Lepsze wyczucie hamulców, lepsze hamowanie ale na razie mocno popiskują - prawie gwiżdżą :kox:

Mam nadzieje, że to minie po "dotarciu"

Ja mam swoje stare, przednie tarcze 288 mm, więc może się skuszę na podmiankę. Będziesz zmieniał klocki, zaciski, jarzma na większe, czy pod "seryjke" wpakujesz 288 mm na tył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył- tarcze klocki jarzma :naughty:

Pod 288mm na tył musisz wymienić:

tarcze 288x12mm

zaciski

jarzma

klocki

osłony tylne za tarczą.

Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył- tarcze klocki jarzma :naughty:

Pod 288mm na tył musisz wymienić:

tarcze 288x12mm

zaciski

jarzma

klocki

osłony tylne za tarczą.

Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288.

zaciski ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył- tarcze klocki jarzma :naughty:

Pod 288mm na tył musisz wymienić:

tarcze 288x12mm

zaciski

jarzma

klocki

osłony tylne za tarczą.

Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288.

zaciski ?

Zgadza się zaciski w 288 z tyłu są zupełnie inne niż w 245 i musisz je też wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To złe się przygotowałem do zadania :evil: Jesteś pewny na 100%

Tak jestem pewien na 100%. Mozesz też zapytać jaro4444 on też wkładal 288 na tyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod 288mm na tył musisz wymienić:

tarcze 288x12mm

zaciski

jarzma

klocki

osłony tylne za tarczą.

Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288.

Prawda!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zmieniałem tył na 300mm i osona tarcz niestety nie pasowały od modeli s4 b6 i b7 :(

musiałem zostawić ori przycięte..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wszystko pięknie ale osłony są z R32..u nas jest inne mocowanie czujników..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie odpuszczam temat :([br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 19:28_________________________________________________na 288

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jak jest z osłoną tarczy jak założę 312? :mysli: Zmieszczą się czy trzeba inne osłony zakupić :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...