Arczi387 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Koledzy mam pytanko czy tarcze zaciski i jarzma od a6 c6 3.0 tdi pasują do a4 b6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Zaciski i jarzma tak (na 99%?) ale tarcze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Tylko zaciski przód i tarcze tył z jarzmami Pod warunkiem ze jest 330mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xman750 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 ja mam pytanie do posiadaczy A4 B7 z 312mm hamulcami z przodu. Chcę kupić same jarzma tylko nie wiem dokładnie jaki numer na nich jest wybity? na brzegu jarzma zazwyczaj jest 3 cyfrowy numer po którym można je rozpoznań np. na 312mm jarzmach z TT jest 451 a jaki numer jest wybity w B7 bo jarzma są na pewno inne na 288mm jest chyba 740 czy coś. A może ktoś jest po upgradzie na 320 lub więcej i chce się pozbyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Mam cosik takiego na stanie. Zaciski z jarzmami wypiaskowane i pomalowNe proszkowo kolor czerwony. Tarcze nowe Otto Zimmermann. Klocki ori audi. Płyn Ate Typ200 1litr Przewody hamulcowe w stalowym oplocue HEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xman750 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 ja tylko same jarzma potrzebuję po taniości niemalowane zwykłe dla klienta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ktoś się orientuje jakim cudem jedna osoba z forum handluje nawiercanymi tarczami na tył od 3.0 TDI 288 mm Zimmermana, skoro Zimmerman takich nie produkuje? 8E0615601M - są tylko zwykłe od ZM, nie ma nawiercanych. Polecacie innej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 nie widze sensu w zakładaniu wierconej litej tarczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 No tak wiem wiem ale dziwnie zachował się producent też oferując 255 nawiercaną a 288 już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 dokładnie....jak już to wentylowana nawiercana........najwyżej ciut mniejsza/większa ale wentylowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 rotinger robi prawie wszystkie wersje nawiercane i nacinane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 a masz Danielu z Rotingerem w ciężkim aucie jakieś doświadczenia? Bo mnie ta firma średnio przekonuje. Pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Perforowane, nie nawiercane Czereśniaki jedne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 perforowane to zapożyczenie z ang. My nie gęsi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 czy pompa abs z s4 b6 pasuje p&p do 1,9tdi?? jej zmiana coś da na + ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 a masz Danielu z Rotingerem w ciężkim aucie jakieś doświadczenia?Bo mnie ta firma średnio przekonuje. Pozdrówki osobiście jeszcze nie,ale kumpel startuje w zawodach i twierdzi iż nigdy się nie pokrzywiły,auto to bmw e36------------- Perforowane, nie nawiercane Czereśniaki jedne dla mnie to:-nawiercane -nacinane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 I to na pewno nie sa nawiercane tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 producent tak się wyraża o swoich produktach.. [*=left]Tarcze tuningowe Rotinger jako jedyne w tej klasie cenowej dostępne są aż w pięciu wzorach tuningowych. W zależności od wyboru klient może otrzymać tarczę nawiercaną, tarczę nacinaną lub nacinaną i nawiercaną, a wszystko to w kilku różnych konfiguracjach. Tarcze i bębny hamulcowe: nawiercanie i tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ePasjonat Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Pójdźmy na kompromis -> dziurkowane i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Nawiercani i wiercenie to dwie różne rzeczy. Jak na razie widzialem tylko tarcze EBC które były nawiercane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się