Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

czym ? to przedzwonie do kuriera i odbiore sobie wcześniej na mieście w środe


ps, masz jakies spy-photo z blaszkami ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kurier DPD. Fot nie robilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra to czekam na paczuszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopuszczalna grubosc tarczy nie ma zwiazku z jej odpornosc mechaniczna tylko z pojemnością cieplna a ta jest juz przekroczona.

Tak jeszcze chciałem nawiązać do tych słów... na moich obecnych 312mm mam nieco ponad 24mm grubości (dop. min. 23mm)... biorąc ten fakt na chłopski rozum to nawet fabrycznie nowe 312-tki (gr. 25mm) nie będą miały nawet zbliżonej pojemności cieplnej (i wytrzymałości mech.) co zużyte do poniżej minimum (27,5~28mm) tarcze 345mm, czyż nie? :mysli:

Idąc dalej tym tokiem rozumowania to hamując gablotą w dotychczasowym stylu wydaje mi się, że zużyta tarcza S4 będzie miała i tak znacznie niższe temperatury... również obciążenia na nią działające (na jednostkę powierzchni) będą mniejsze.

Oczywiście inna sprawa, że nie po to montuje się kalafiory od eSy by później nie wykorzystywać ich potencjału... :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, takie małe pytanie, bo już trochę zgłupiałem czytając tyle stron :decayed:
A wiedza u Was niesamowita :thumbup1:

Do swojej A4 B6, mogę mieć za śmieszną kasę komplet na przód z A6 C6 3.0TDi..
Wiem, że to pasuje: zaciski, jarzma.. A co z tą tarczą 321mm?

Na lato mam oryginalne 5-ramienne 17", a na przyszłą zimę planuje jakieś 16" -bo potrzebuje już nowych opon.

Pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruby na 6-katny łeb do tylnych jarzm

gwint M10X1.25

Gdzie to najlepiej kupić aby jakościowo sprostało, skoro to nie ori?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, takie małe pytanie, bo już trochę zgłupiałem czytając tyle stron :decayed:

A wiedza u Was niesamowita :thumbup1:

Do swojej A4 B6, mogę mieć za śmieszną kasę komplet na przód z A6 C6 3.0TDi..

Wiem, że to pasuje: zaciski, jarzma.. A co z tą tarczą 321mm?

Na lato mam oryginalne 5-ramienne 17", a na przyszłą zimę planuje jakieś 16" -bo potrzebuje już nowych opon.

Pozdro :hi:

Wszystko prócz tarczy, tarcza z a6 jest wyższa, kup od a4 b7 3.0tdi np

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruby na 6-katny łeb do tylnych jarzm

gwint M10X1.25

Gdzie to najlepiej kupić aby jakościowo sprostało, skoro to nie ori?

Kupisz w sklepie ze śrubami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ebay są gotowe zestawy do takowej przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wiekszosci aut, ale u nas ciemnogrod i malo takich rzeczy dostepnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie kwestia adaptera na zacisk i tyle.

Dac na tarcze 300 mm przedni zacisk nawet i od 288 odpowiednio dobrać odległość i adapter i gotowe, a siła hamowania super.

A drugi zacisk tylko ręczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze roznicy miedzy takim przednim ATE 57 a 4 tlokiem z tylnej osi porsche w ogole nie poczujesz montujac to z tylu, tylko wyglad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem takiego cudaka.

trzeba przerabiac zwrotnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, takie małe pytanie, bo już trochę zgłupiałem czytając tyle stron :decayed:

A wiedza u Was niesamowita :thumbup1:

Do swojej A4 B6, mogę mieć za śmieszną kasę komplet na przód z A6 C6 3.0TDi..

Wiem, że to pasuje: zaciski, jarzma.. A co z tą tarczą 321mm?

Na lato mam oryginalne 5-ramienne 17", a na przyszłą zimę planuje jakieś 16" -bo potrzebuje już nowych opon.

Pozdro :hi:

Wszystko prócz tarczy, tarcza z a6 jest wyższa, kup od a4 b7 3.0tdi np

Dzięx, znalazłem odpowiedź potem jeszcze w temacie na stronie 300,303 i 305..

Więc coś ogarnąłęm.

A polecacie coś z dobrych tarcz? Coś np nawiercanego?

I pytanie odnoście klocków jeszcze - czy nie są takie same jak standardy z B6? No chyba, że oglądałem złe rozmiary - bo tylko zauważyłem różnice w kostce czujnika.. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj gładkie OZty + FDSP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, cenna podpowiedź :hi:

A powiedz, czy na początek te klocki od A4 wejdą pod zaciski od A6? Czy jednak źle widziałem..

Pytam, bo w moim audi są nowe klocki z ok Kwietnia 2014 - poprzedni właściciel zmieniał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szlifierke tasmową i beda jak nowe tylko ciut ciensze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...