slo 2 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 czym ? to przedzwonie do kuriera i odbiore sobie wcześniej na mieście w środe ps, masz jakies spy-photo z blaszkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Kurier DPD. Fot nie robilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 dobra to czekam na paczuszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Dopuszczalna grubosc tarczy nie ma zwiazku z jej odpornosc mechaniczna tylko z pojemnością cieplna a ta jest juz przekroczona. Tak jeszcze chciałem nawiązać do tych słów... na moich obecnych 312mm mam nieco ponad 24mm grubości (dop. min. 23mm)... biorąc ten fakt na chłopski rozum to nawet fabrycznie nowe 312-tki (gr. 25mm) nie będą miały nawet zbliżonej pojemności cieplnej (i wytrzymałości mech.) co zużyte do poniżej minimum (27,5~28mm) tarcze 345mm, czyż nie? Idąc dalej tym tokiem rozumowania to hamując gablotą w dotychczasowym stylu wydaje mi się, że zużyta tarcza S4 będzie miała i tak znacznie niższe temperatury... również obciążenia na nią działające (na jednostkę powierzchni) będą mniejsze. Oczywiście inna sprawa, że nie po to montuje się kalafiory od eSy by później nie wykorzystywać ich potencjału... Edytowane 10 Marca 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grz3si3k 0 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie, takie małe pytanie, bo już trochę zgłupiałem czytając tyle stron A wiedza u Was niesamowita Do swojej A4 B6, mogę mieć za śmieszną kasę komplet na przód z A6 C6 3.0TDi..Wiem, że to pasuje: zaciski, jarzma.. A co z tą tarczą 321mm?Na lato mam oryginalne 5-ramienne 17", a na przyszłą zimę planuje jakieś 16" -bo potrzebuje już nowych opon. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Sruby na 6-katny łeb do tylnych jarzm gwint M10X1.25 Gdzie to najlepiej kupić aby jakościowo sprostało, skoro to nie ori? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie, takie małe pytanie, bo już trochę zgłupiałem czytając tyle stron A wiedza u Was niesamowita Do swojej A4 B6, mogę mieć za śmieszną kasę komplet na przód z A6 C6 3.0TDi.. Wiem, że to pasuje: zaciski, jarzma.. A co z tą tarczą 321mm? Na lato mam oryginalne 5-ramienne 17", a na przyszłą zimę planuje jakieś 16" -bo potrzebuje już nowych opon. Pozdro Wszystko prócz tarczy, tarcza z a6 jest wyższa, kup od a4 b7 3.0tdi np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Sruby na 6-katny łeb do tylnych jarzm gwint M10X1.25 Gdzie to najlepiej kupić aby jakościowo sprostało, skoro to nie ori? Kupisz w sklepie ze śrubami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 http://www.mobile.de/pl/marka/audi/model/s4/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:audi,mdl:s4/pg:vipcar/206597798.html Ciekawy patent hamulców z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 http://www.mobile.de/pl/marka/audi/model/s4/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:audi,mdl:s4/pg:vipcar/206597798.html Ciekawy patent hamulców z tyłu Na ebay są gotowe zestawy do takowej przeróbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 do wiekszosci aut, ale u nas ciemnogrod i malo takich rzeczy dostepnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 W sumie kwestia adaptera na zacisk i tyle. Dac na tarcze 300 mm przedni zacisk nawet i od 288 odpowiednio dobrać odległość i adapter i gotowe, a siła hamowania super. A drugi zacisk tylko ręczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 podejrzewam ze roznicy miedzy takim przednim ATE 57 a 4 tlokiem z tylnej osi porsche w ogole nie poczujesz montujac to z tylu, tylko wyglad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Widzialem takiego cudaka. trzeba przerabiac zwrotnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grz3si3k 0 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Panowie, takie małe pytanie, bo już trochę zgłupiałem czytając tyle stron A wiedza u Was niesamowita Do swojej A4 B6, mogę mieć za śmieszną kasę komplet na przód z A6 C6 3.0TDi.. Wiem, że to pasuje: zaciski, jarzma.. A co z tą tarczą 321mm? Na lato mam oryginalne 5-ramienne 17", a na przyszłą zimę planuje jakieś 16" -bo potrzebuje już nowych opon. Pozdro Wszystko prócz tarczy, tarcza z a6 jest wyższa, kup od a4 b7 3.0tdi np Dzięx, znalazłem odpowiedź potem jeszcze w temacie na stronie 300,303 i 305.. Więc coś ogarnąłęm. A polecacie coś z dobrych tarcz? Coś np nawiercanego? I pytanie odnoście klocków jeszcze - czy nie są takie same jak standardy z B6? No chyba, że oglądałem złe rozmiary - bo tylko zauważyłem różnice w kostce czujnika.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 daj gładkie OZty + FDSP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grz3si3k 0 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Ok, cenna podpowiedź A powiedz, czy na początek te klocki od A4 wejdą pod zaciski od A6? Czy jednak źle widziałem.. Pytam, bo w moim audi są nowe klocki z ok Kwietnia 2014 - poprzedni właściciel zmieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-Lewian 9 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Do nowych tarcz i tak nie możesz założyć używanych klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 na szlifierke tasmową i beda jak nowe tylko ciut ciensze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grz3si3k 0 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Cholerka..To więcej zakupów będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się