Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Bilder napisał:

Dla potomnych, felga  ta z audi et45 16 cali 7j nie wejdzie na zacisk 320 dziś próbowałem
maancoz8.jpg

To zależy od zacisku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

8 minut temu, Dev napisał:

To zależy od zacisku :wink:

Mógłbyś rozwinąć? Są różne wielkości zacisków pod 320?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Falcone napisał:

Mógłbyś rozwinąć? Są różne wielkości zacisków pod 320?

Owszem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym razie ja mam zacisk z a4 b7 2.0 tfsi. 320 I nie podchodzi...

Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z C5 jest jakby cieńszy i nie wystaje w takim stopniu w stronę żeber koła jak zaciski B7 czy C6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od zacisku :wink:

Obciera o szprychy ? Jak tak to dystans powinien pomóc

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Bilder napisał:

W kazdym razie ja mam zacisk z a4 b7 2.0 tfsi. 320 I nie podchodzi...

Podchodzi, trzeba go odpowiednio przerobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i tak. Jak da sie dystans do felgi bo zacisk zaczepia o szprychy. Albo spiluje sie zacisk. Ale to nie dlamnie gra nie warta swieczki poczekam na przerzucenie na letnie i wrzuce swapa. [emoji16]

Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev czy przy zmianie tyłu z 245 na 288 coś nie pasi z wężykami lub linkami czy wszystko gra? Mam guattro. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sebamol napisał:

Dev czy przy zmianie tyłu z 245 na 288 coś nie pasi z wężykami lub linkami czy wszystko gra? Mam guattro. Pozdr.

Oslony tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Wandej napisał:

Oslony tarcz

To wiem:) osłony już zakupione...czyli reszta ok???:) Spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sebamol napisał:

To wiem:) osłony już zakupione...czyli reszta ok???:) Spoko.

Muszą być z Q 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje dwa przednie zaciski z do B6/7 na tarcze 288/25mm. Gołe skorupy bez tloczkow i gum. Ważne aby wszystkie gwinty były zdrowe. Ma ktoś ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Dev napisał:

Potrzebuje dwa przednie zaciski z do B6/7 na tarcze 288/25mm. Gołe skorupy bez tloczkow i gum. Ważne aby wszystkie gwinty były zdrowe. Ma ktoś ?

Hej, zerknij na alledrogo na zdjęcia mojej aukcji nr 6730726032. Gwinty eleganckie. Jeśli o te chodzi to mam w garażu :hi: dzwoń lub pisz pw

Edytowane przez Lastk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem już po swap'ie na 320mm z C5, z konieczności do montażu wybrałem tarcze TRW i klocki ATE. Nie wiem czy problemem jest akurat to połączenie ale d*py nie urywa w porównaniu do 312mm. Hamuje sprawnie ale w szybę to to na pewno nie wciska. Dodatkowo wydaje mi się, że przy mocnym depnięciu początek hamowania jest ostry potem słabnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Falcone napisał:

a zmieniłeś sam przód czy tył też?

 

Nawet jakby zmienił sam przód to było by nie logiczne że gorzej hamuje :) Jakąś zmianę w układzie hamulcowym poczynił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sam przód ale i tak uważam, że powinno pójść to w stronę lepszego hamowania nie gorszego. No chyba, że 312 -> 320 to aż tak mała zmiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotrzyj te hamulce i sprawdź je po kilkukrotnym hamowaniu ale mowie o hamowaniu a nie zwalnianiu...

Powiem tyle:

przed swapem zony iska miała super hamulce,nie moglem wyjsc z podziwu jak ona fajnie hamuje,po swapie wsiadam do tego samego auta i czuje ze hamulec jest słaby,jak hamowanie zaraz po myciu samochodu..

Logika jest i fizyka tez,większa,grubsza tarcza równa sie mniejsza temp a ta akurat ma dużo do powiedzenia...

 

Może źle odpowietrzyleś dlatego takie uczucie???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotrą  się  będzie git 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...