Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no, ja pytam poważnie :)

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale ja nie zartuje;p

Opublikowano

Mam wrażenie, że w innym kontekście zostało wtedy użyte słowo "złom" przez Cytowanego ale mniejsza z tym... :wink:

Cena faktycznie mogłaby być niższa patrząc na stan tarcz.

Wierz mi. On nie rzuca slow na wiatr. Wie co pisze...

Patrzac nabtarcze nadaja sie ewentualnie do przetoczenia. jak przetoczysz zbierzesz z nich znowu material, zalozysz klocki i po jakims czasie uzytkowania klocki zjada tarcz ze bedzie grubo ponad minimum ...

To zlom czy nie ? [emoji1]

Opublikowano

po jakims czasie uzytkowania klocki zjada tarcz ze bedzie grubo ponad minimum ...

Kolega ma oryginały tarcze od kilku lat, przejechał na nich ponad 100tys.km i jeszcze są całe (tylko klocki zmienia), ja mam z przodu też ori tarcze z podobnym przebiegiem, które łącznie ze szlifem zużyły się dopiero o 1mm (sic!), także tego...

Może inaczej - ile mm zbiera szlif i czy zawsze jest potrzebny? :mysli:

(u mnie był konieczny bo mocno wyeksploatowane klocki zrobiły na tarczach widoczne nierówności)

Opublikowano

Rozumiem ze tyłek to szkłem podcierasz ?

Musze Cie uprzedzic ze sie pokaleczysz.

hamulce to nie tapicerka w aucie, tam nie ma kompromisów.

Opublikowano

Ale ludzie dziwnym trafem potrafią zajechać klocki (ja też, nie jestem święty - z tym, że u mnie dziwnym trafem zużył się tylko klocek nie posiadający czujnika i dlatego tak wyszło) i praktycznie NIKT nie mówi, że to niedopuszczalne - słyszy się częściej głosy, że to producent chce by klienci częściej do ASO zajeżdżali...

A przecież klocek też bierze ważny udział w pochłanianiu ciepła i jego rozpraszaniu!

Tak jak odpowiednio gruba tarcza... o czym było tu napisane kilka stron wcześniej.

Dobra, to inaczej - kto z was wymienia klocki jak tylko zapiszczy kontrolka zużycia?

I czy tarcza o grubości mieszczącej się w dopuszczalnej normie zagraża bezpieczeństwu czy nie?

Dev, bez komentarza ta uwaga o szkle... :facepalm:

Opublikowano

Witam posiadam B7 1.8T Quattro chciałbym wsadzic cos lepszego na przod i tył co byscie polecili bez przerobek,tak zeby to hamowało i wygladalo.

Pozdrawiam

Opublikowano

Bez zmian konkretnych zmian nie spodziewaj sie cudów.

minimum to 320/288mm.

Opublikowano

Witam posiadam B7 1.8T Quattro chciałbym wsadzic cos lepszego na przod i tył co byscie polecili bez przerobek,tak zeby to hamowało i wygladalo.

Pozdrawiam

Chyba co drugi post jest o tym co można włożyć p&p i w miarę hamuje, chłopie przeczytaj choć kilka stron tematu, to nie jest trudne.

Przy okazji dowiesz sie jakie klocki zakładać, jak zaciski zrobić, jak pomalować, no jest chyba wszystko, wystarczy poczytać a nie powielać wałkowany kilka razy tygodniowo temat.

Opublikowano

Ja posłuchałem Dev i dałem OZ plus Klocki Ferodo. Co prawda tył dałem 255 zamiast 245 bo potrzebuje mocnego ręcznego, i w porównaniu do 3 letniego kompletu Ate to rewelacja.Nie szarpie, bierze delikatnie równo dla mnie bomba.

Ate już nigdy więcej.

Opublikowano

Mam co potrzeba tylko nie wiem czy jest sens

Mogę prosić o kontakt na pw . bo ja nie mogę wysłać Ci

Pozdrawiam

Opublikowano

Ale ludzie dziwnym trafem potrafią zajechać klocki (ja też, nie jestem święty - z tym, że u mnie dziwnym trafem zużył się tylko klocek nie posiadający czujnika i dlatego tak wyszło) i praktycznie NIKT nie mówi, że to niedopuszczalne - słyszy się częściej głosy, że to producent chce by klienci częściej do ASO zajeżdżali...

A przecież klocek też bierze ważny udział w pochłanianiu ciepła i jego rozpraszaniu!

Tak jak odpowiednio gruba tarcza... o czym było tu napisane kilka stron wcześniej.

Dobra, to inaczej - kto z was wymienia klocki jak tylko zapiszczy kontrolka zużycia?

I czy tarcza o grubości mieszczącej się w dopuszczalnej normie zagraża bezpieczeństwu czy nie?

Dev, bez komentarza ta uwaga o szkle... :facepalm:

każda tarcza ma minimalną grubość i po to ją pdrucent podaje żeby tego przestrzegać.

Klocki mają czujniki tylko od wewnątrz bo chyba to logiczne że z zewnątrz wizualnie widać czy klocek jest :wink:

Opublikowano

Mam co potrzeba tylko nie wiem czy jest sens

Mogę prosić o kontakt na pw . bo ja nie mogę wysłać Ci

Pozdrawiam

W podpisie masz nr do mnie

Opublikowano

Pytanie z innej beczki, może już nawet było w tym temacie, ale przy ponad 300 stronach to ciężko znaleźć :P czy przy zmianie tylnych hamulców 245 na 288 wystarczy tylko zmienić jarzma, a zaciski zostają takie same, czy trzeba szukać kompletu?

Opublikowano

zaciski jarzma tarcze klocki i osłony

Opublikowano

Szukasz kompletu.Zacisk można zostawić tylko między 245 a 255.

Opublikowano
W podpisie masz nr do mnie

Gdzieś Ci zniknął podpis Tomasz. ; )

Mam co potrzeba tylko nie wiem czy jest sens

Mogę prosić o kontakt na pw . bo ja nie mogę wysłać Ci

Pozdrawiam

http://regeneracja-zaciski.pl/kontakt

Opublikowano

Afro zacisk drugi będzie 24 kwietnia i posyłam tajle:hi:

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

Dev tak czysto teoretycznie, bo wpadły mi w ręce tylne jarzma z A6 C6 pod niewentylowane tarcze 330mm gdyż jak wiadomo były dwie wersje w tym modelu. Jest opcja zaadaptować pod te jarzma tylny zacisk z A4 288mm i wstawić przetoczoną tarczę 330mm? Byłaby to ciekawa alternatywa dla 288 w zestawie 320/288

Opublikowano

A6 C6 nie mialy niewentylowanej tarczy 330mm tylko 302/12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...