Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, afroo. napisał:

 

Afroo dzieki :D:hi:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

potrzebuje jedno jarzmo przód 320mm i tył 288mm

ma ktoś na sell ?

Opublikowano

Panowie . Przy zakładaniu zacisków (S4) z tyłu mechanik stwierdził że przewody sztywne są już dość mocno skorodowane. Jest może jakiś temat jak się to wymienia, ile to kosztuje i tym podobne? bo jakoś nic nie mogę znaleźć.

Opublikowano

Dev idzie samemu zrobić swap hamulcow w a4 bex ? Moce sie zwiekszaja a tez trzeba zadbać o bezpieczeństwo . Co proponujesz najpierw przód czy tył ?i czy masz jakiś fajny zestaw ?

Opublikowano
7 godzin temu, matex91 napisał:

Dev idzie samemu zrobić swap hamulcow w a4 bex ? Moce sie zwiekszaja a tez trzeba zadbać o bezpieczeństwo . Co proponujesz najpierw przód czy tył ?i czy masz jakiś fajny zestaw ?

mam przód 320mm

wchodzi pod 16" stalową felge

Opublikowano

Cenowo jak wychodzi ? I jak tył proponujesz ?

Opublikowano

Dev pod 345mm 17 czy 18 minimum?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
1 godzinę temu, shogu napisał:

Dev pod 345mm 17 czy 18 minimum?


Sent from my iPhone using Tapatalk

17 wchodzi.

Opublikowano

Ponoc nie kazda wejdzie.

Opublikowano
3 minuty temu, wesz82 napisał:

Ponoc nie kazda wejdzie.

Każda ori.

Opublikowano

Wlasnie ori tak wynalazki trza pasowac.

Opublikowano

witam, mam już koniec tarcz w przednich hamulcach zaczęły drgać podczas hamowania przy duzej predkosci. tak wiec stoję przed wyborem swapu z (aktualnych) 312mm -> 320mm albo kupić tarcze 312 i jeździć. warto robić taką zmianę? 345mm troche drogie wiec to odpada na tą chwilę.  w przyszłości planowane zwiekszenie mocy w okolice 250ps. 

Opublikowano
45 minut temu, JeJu napisał:

witam, mam już koniec tarcz w przednich hamulcach zaczęły drgać podczas hamowania przy duzej predkosci. tak wiec stoję przed wyborem swapu z (aktualnych) 312mm -> 320mm albo kupić tarcze 312 i jeździć. warto robić taką zmianę? 345mm troche drogie wiec to odpada na tą chwilę.  w przyszłości planowane zwiekszenie mocy w okolice 250ps. 

rób 320mm

Opublikowano

345 może i tanie nie są, ale efekt znakomity... przeskoczyłem o 2 rozmiary w górę i jest cudownie ;)

Opublikowano

Potwierdzam, WARTO [emoji106]

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Apropo 345, miał ktoś ze skrzypią strasznie? Wsadziłem nowe prowadnice i gumki, najpiere na sucho, potem posmarowałem i bez zmian. Wystarczy tłoczek wyjąć i nasmarować? Przód jest po prostu na wcisk, tak?

Opublikowano
Apropo 345, miał ktoś ze skrzypią strasznie? Wsadziłem nowe prowadnice i gumki, najpiere na sucho, potem posmarowałem i bez zmian. Wystarczy tłoczek wyjąć i nasmarować? Przód jest po prostu na wcisk, tak?

Tak na wcisk. Tam nie powinno nic skrzypiec. Może zawieszenie już w d*pę dostało i zaczyna się odzywać?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
5 godzin temu, bjoern napisał:

Apropo 345, miał ktoś ze skrzypią strasznie? Wsadziłem nowe prowadnice i gumki, najpiere na sucho, potem posmarowałem i bez zmian. Wystarczy tłoczek wyjąć i nasmarować? Przód jest po prostu na wcisk, tak?

wlej porządny płyn hamulcowy

Opublikowano

Ate daje radę ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

SL6 lub Typ200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...