Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z brembo trzeba trochę pokombinować żeby grało 

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zgromadziłem w niedużych pieniądzach dwa zaciski 4 tłoki 320 z Q5 . Do tego na złomie z Phaetona zabrałem tylne zaciski oraz przednie jarzma, zaciski, tarcze 360 i osłony.

 

Poniżej rozpiska tego, co udało mi się zebrać po przeczytaniu kilkudziesięciu stron. Proszę o ewentualne poprawki.

 

Tarcze 300x12 (np. a6 c7)

·         Klocki a6 c6 302 /A4 b6, b7 288

·         Jarzma a6 c6 (pod tarcze 302mm) BDA632

·         Zacisk A4 b6/b7 (pasuje od 288)

·         Osłony tarcz a6 c6-trzeba dorobić dwa nowe otwory

·         Trzeba rozwiercić pod śruby m12 które trzymają jarzmo, lub użyć śrub m10x1.5 i tulejek 12x1.5/m10x1.5

·         Standardowo są śruby M10x1.25x52.5 i M10x1.25x62.5

 

 

Tylne hamulce 330mm (324mm)

·         2x zacisk z vw Phaeton/T5/S4 B6-B7 (tłoczek 41 lub 43 mm)

·         2x jarzma bda604/5 z a6 c6 (tarcza szlifowana na 324 mm). Trzeba rozwiercić pod śruby m12 jw.

·         lub 2x jarzma z RS6 C5 (tarcza szlifowana na 328 mm).

·         klocki z a6 c6 FDB1655 lub lepsze FDB4190

·         tarcze 330 z s4 b8

·         przelutowanie wtyczek od czujników zużycia

·         osłony z a6 c6 pod tarcze 330 (trzeba dorobić dwa nowe otwory) albo  s4 b6/7 

·         przy jarzmach A6C6 trzeba rozwiercić zwrotnicę pod śruby m12 które trzymają jarzmo, lub użyć śrub m10x1.5 i tulejek 12x1.5/m10x1.5.

·         T5 jest żeliwny.

·         zacisk od Phaeton'a aluminiowy ale linka ciągnie w drugą stronę. Mechanizm ręcznego jest dwustronny, można przełożyć z lewego do prawego zacisku. Można przełożyć tylko dźwignię ze starych zacisków 288.

 

Przednie zaciski 345mm 4 tłok.

·         2x zacisk Brembo z Q5/Macan   

·         klocki z Q5

·         osłona stara z zestawu 320 lub z S4 

·         przewody hamulcowe m10 wew na m10zew (z Q5)

·         Tarcze 345 z s4 b6/b7 DDF1661C

 

 

Przednie zaciski 360mm.

·         2x zacisk + jarzmo Phaeton/A8D3/S6C6 (do przerobienia sztywny przewód przy zacisku)

·         Tarcze RS4 B5, albo A6C6

 

Na aucie aktualnie mam 320/288 (te zielone). 

Może Tomasz by kiedyś zaktualizował temat na pierwszej stronie dodając jeszcze Akebono 375mm z S4B9?

20240921_122412-COLLAGE.jpg

Edytowane przez kqba
Opublikowano

Panowie, potrzebuję informacji odnośnie blaszek tył do s4 b7 300mm. Od czego ją zamontować? 😄

Opublikowano

Cześć, 

Właśnie będę zabierać się za zmianę 312 -> 320, a na tył wleci 288mm. Tarcze i klocki na tył już mam, teraz pytanie jakie tarcze i klocki kupić na przód? Czy te z linku poniżej będą dobre? Które będą lepsze? Brać nawiercane i nacinane czy gładkie? Podobno nawiercane mocno hałasują. 
 

ALLEGRO.PL

 

ALLEGRO.PL


 

i pytanie, czy ktoś może mi podlinkować te blaszki ze zdjęcia? Chce to od razu wymienić.

 

Z góry dzięki, 

Pozdrawiam!

 

IMG_5253.jpeg

Opublikowano
3 godziny temu, Kwiotek13 napisał(a):

pytanie, czy ktoś może mi podlinkować te blaszki ze zdjęcia? Chce to od razu wymienić.

ALLEGRO.PL

Tu masz na przykład.

  • Lubię to 1
Opublikowano

901639 FRENKIT chyba najtaniej

Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.11.2024 o 14:57, Kwiotek13 napisał(a):

i pytanie, czy ktoś może mi podlinkować te blaszki ze zdjęcia? Chce to od razu wymienić.

 

nie trzeba

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...