ba$ior Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Obecnie jeżdżę na tarczach EBC Turbo Groove i zielonych klockach EBC. Nie polecam tego zestawy. Po roku delikatnego użytkowania tarcze są "przypalone" i wydają dźwięk "woof woof" podczas hamowania powyżej 100 km/h, więc Spotkałem się z opinią, że do tych tarcz należy zakładać bardziej miękkie klocki (nie EBC) - tak aby klocki zużywać znacznie szybciej, wtedy z tarczami nie ma takich problemów. Ma to sens? Ja zakupiłem całość (tarcze+klocki). Ten zestaw jest rekomendowany przez producenta, więc polegałem na jego "fachowości". Powiem szczerze, że seryjne "bremsen" sprawowały się o wiele lepiej
Wąski Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Też mam takie zdanie na temat EBC kicha Napisz jak sprawdzisz [br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 19:50_________________________________________________a co dokładnie kupiłeś ? Ej Wąski Co Ty ?? Przecież napisałem co kupiłem i nawet fotki dałem no wiem a co z jarzmami? jakie miałeś 312? [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 08:31_________________________________________________ ba$ior a ty zmienialeś jarzma?? Bo z tego co wiem to w BRD są zwykle 288mm. dokładnie
ba$ior Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ruszyłem się na miasto do zaprzyjaźnionych "Warksztatów" i jarzma się znalazły Dziś zdejmuje zaciski i będę je malował w czarny lakerrrrr, później tarcze,klocki i fela 18". Będzie fajno Tylko czekam aż dziury załatają...
adams78 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Tylko czekam aż dziury załatają... Noo, to masz chyba potężne pokłady cierpliwości... :gwizdanie:
ba$ior Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Tylko czekam aż dziury załatają... Noo, to masz chyba potężne pokłady cierpliwości... :gwizdanie: Hi hi Zapomniałem dopisać, że Tylko czekam aż dziury załatają na drodze do mojego miejscowego wulkanizatora... Dzisiaj łatali będą poprawiać ze 3 razy, więc może na Święta będą fele i hamulce Tarcza Tarox G88, którą kupiłem prezentuje się całkiem fajnie i mam nadzieję, że hamują lepiej niż wyglądają A tak pod ciemną felą
Wąski Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 I co w temacie Basior ? jak się sprawują? Ja zakładam 288 do tyłu
ba$ior Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 I co w temacie Basior ? jak się sprawują? Ja zakładam 288 do tyłu Witam, No jest OK. Lepsze wyczucie hamulców, lepsze hamowanie ale na razie mocno popiskują - prawie gwiżdżą Mam nadzieje, że to minie po "dotarciu" Ja mam swoje stare, przednie tarcze 288 mm, więc może się skuszę na podmiankę. Będziesz zmieniał klocki, zaciski, jarzma na większe, czy pod "seryjke" wpakujesz 288 mm na tył ?
Jarol Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Tył- tarcze klocki jarzma Pod 288mm na tył musisz wymienić: tarcze 288x12mm zaciski jarzma klocki osłony tylne za tarczą. Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288.
Wąski Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Tył- tarcze klocki jarzma Pod 288mm na tył musisz wymienić: tarcze 288x12mm zaciski jarzma klocki osłony tylne za tarczą. Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288. zaciski ?
Jarol Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Tył- tarcze klocki jarzma Pod 288mm na tył musisz wymienić: tarcze 288x12mm zaciski jarzma klocki osłony tylne za tarczą. Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288. zaciski ? Zgadza się zaciski w 288 z tyłu są zupełnie inne niż w 245 i musisz je też wymienić.
Wąski Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 To złe się przygotowałem do zadania Jesteś pewny na 100%
Jarol Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 To złe się przygotowałem do zadania Jesteś pewny na 100% Tak jestem pewien na 100%. Mozesz też zapytać jaro4444 on też wkładal 288 na tyl.
siemian Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 zaciski są takie same w przypadku zmiany z 245 na 255. Pozdrawiam
jaro4444 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Pod 288mm na tył musisz wymienić: tarcze 288x12mm zaciski jarzma klocki osłony tylne za tarczą. Zaciski seryjne z 245 nie pasują a osłona tez jest za mała i nie zmieści się w niej tarcza 288. Prawda!!!
adamooo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 ja zmieniałem tył na 300mm i osona tarcz niestety nie pasowały od modeli s4 b6 i b7 musiałem zostawić ori przycięte..
Cristoforo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://lh4.ggpht.com/_tbdemU-T8_I/SdAdOxfsGrI/AAAAAAAAFH4/R9vzuSVatew/s800/CP1_0059.JPG&imgrefurl=http://forums.vwvortex.com/zerothread%3Fid%3D4254857%26postid%3D56628715&usg=__dwDL4BUVGzyJfUIxTJ9y_zrBUHc=&h=536&w=800&sz=60&hl=pl&start=133&um=1&tbnid=PDuA1_Qgb-0mIM:&tbnh=96&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Daudi%2Ba4%2Bb5%2Bgermany%2Bstyle%26ndsp%3D20%26hl%3Dpl%26rlz%3D1T4ADBF_enPL287PL287%26sa%3DN%26start%3D120%26um%3D1
adamooo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 no wszystko pięknie ale osłony są z R32..u nas jest inne mocowanie czujników..
Wąski Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Na razie odpuszczam temat [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 19:28_________________________________________________na 288
skalarx Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Koledzy, jak jest z osłoną tarczy jak założę 312? Zmieszczą się czy trzeba inne osłony zakupić :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się